Ik vrees met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid het laatste.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat dit een heeeeeeeeeeeeel eng mannettje is, of we worden weer gefukckt.
Daar was ik dus al bang voor. Nu krijgen we wekenlang gesprekken over afvallen, sporten en macrobiotisch eten.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij zitten we in de verkeerde show. Waarom gaat het nu alleen maar over gewicht?
Nee, heeft ie niet....hij moet daarvoor 150 kilo wegen...anders geen ingreep.......quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Deze Jaap gaat niet afvallen hij heeft het tot nu toe alleen maar gehad over Breezers light, shoarma en ijs
Heeft hij een maagband trouwens?
volgens mij als ik ergens dat hij een maagband pas kon krijgen als hij op 150 kg max zat. dus eerst avfallen en dan pas die maagbandquote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Deze Jaap gaat niet afvallen hij heeft het tot nu toe alleen maar gehad over Breezers light, shoarma en ijs
Heeft hij een maagband trouwens?
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef tipsch het volgende:
caramba wat een reus
Nasty sluit toch net een pact met Amandraak!?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:31 schreef Katewalker het volgende:
Waarom oppert niemand om Amanda weg te stemmen. Dat is zo eenvoudig. Brian inmuniteit geven en Natasia stemt haar wel weg en de rest ook....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |