Als je dit zo geloofd wel...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Weer zo'n loser met doelen, en weer voor 1 jaar.![]()
tacktiek afgekeken van natasi die zit er zogenaamd ook alleen voor dr doelen en nioet voor de prijsquote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef Gigageil het volgende:
Hoe kan iedereen zo naief zijn om die Jaap te geloven ?! Tuurlijk zit ie daar voor de hoofdprijs......
Hij is gewoon bezig met een voorop gezet plan, wat begint met iedereen wijs te maken dat ie niet voor de hoofdprijs gaat.......en dat lukt zelfs bij FOK-lezers......![]()
Angst is een slechte raadgever.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat dit een heeeeeeeeeeeeel eng mannettje is, of we worden weer gefukckt.
Big Golden Diet?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij zitten we in de verkeerde show. Waarom gaat het nu alleen maar over gewicht?
Ik ben niet echt bang hoor, ik geniet van Syl.quote:
Ik vrees met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid het laatste.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat dit een heeeeeeeeeeeeel eng mannettje is, of we worden weer gefukckt.
Daar was ik dus al bang voor. Nu krijgen we wekenlang gesprekken over afvallen, sporten en macrobiotisch eten.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij zitten we in de verkeerde show. Waarom gaat het nu alleen maar over gewicht?
Nee, heeft ie niet....hij moet daarvoor 150 kilo wegen...anders geen ingreep.......quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Deze Jaap gaat niet afvallen hij heeft het tot nu toe alleen maar gehad over Breezers light, shoarma en ijs
Heeft hij een maagband trouwens?
volgens mij als ik ergens dat hij een maagband pas kon krijgen als hij op 150 kg max zat. dus eerst avfallen en dan pas die maagbandquote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Deze Jaap gaat niet afvallen hij heeft het tot nu toe alleen maar gehad over Breezers light, shoarma en ijs
Heeft hij een maagband trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |