Geluid viel weg...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:23 schreef ruby het volgende:
Wat zegt Sylvia nu? Ze moeten het gesprek opnieuw doen?
Dus wat de redactie nu bereikt is alleen maar slijmen van de groepjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef Missy_1974 het volgende:
teringgggggggggggg zijn die brian en natas zich aan het inlikken bij amanda, zodat de stem straks niet naar natas en brian gaat
ben wel benieuwd of japie daar in gaat trappen
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:23 schreef doesss het volgende:
[..]
Waarom.
Denk je dat ik iets probeer te bewerkstellingen.![]()
Hoe kan het ook anders, eigenlijk...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:25 schreef pullup het volgende:
Natasia heeft het al verknald blijkbaar
Dure fout van Natasia.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Hij wil Natasia weghebben
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:25 schreef pullup het volgende:
Natasia heeft het al verknald blijkbaar
Hoezo deugt Jaap niet ???quote:Op maandag 26 februari 2007 23:24 schreef lies1947 het volgende:
wat denkt die jaap wel niet, hij deugt niet !!!, misschien wel leuk voor het spel zolang de mede bewoners hem belangrijk vinden.
Ik had het niet beloofd, ik zat er zelf bij, ik had het niet beloofd, echt niet, ach sterf toch, ik heb het gewoon nooit beloofd, ik weet wel wat ik beloofd heb, echt niet, ik had het niet beloofd, ik ben toch niet gek........quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft zojuist aan Natasia beloofd dat ze haar er niet zal uitstemmen![]()
Nee, dat heeft ze niet gezegd.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:25 schreef ruby het volgende:
Natasia heeft toch niet direct gezegd dat ze tegen Jaap was?
Hij zit dus nu al bewust info te verdraaien jaquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef Sense het volgende:
Syl moet haar eigen talkshow krijgen na DGK![]()
Dat is zij sinds een tijdje hoor!quote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:27 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat is zij sinds een tijdje hoor!
Breezah light.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef doesss het volgende:
[..]
Ik had het niet beloofd, ik zat er zelf bij, ik had het niet beloofd, echt niet, ach sterf toch, ik heb het gewoon nooit beloofd, ik weet wel wat ik beloofd heb, echt niet, ik had het niet beloofd, ik ben toch niet gek........![]()
Als je dit zo geloofd wel...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Weer zo'n loser met doelen, en weer voor 1 jaar.![]()
tacktiek afgekeken van natasi die zit er zogenaamd ook alleen voor dr doelen en nioet voor de prijsquote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef Gigageil het volgende:
Hoe kan iedereen zo naief zijn om die Jaap te geloven ?! Tuurlijk zit ie daar voor de hoofdprijs......
Hij is gewoon bezig met een voorop gezet plan, wat begint met iedereen wijs te maken dat ie niet voor de hoofdprijs gaat.......en dat lukt zelfs bij FOK-lezers......![]()
Angst is een slechte raadgever.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat dit een heeeeeeeeeeeeel eng mannettje is, of we worden weer gefukckt.
Big Golden Diet?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij zitten we in de verkeerde show. Waarom gaat het nu alleen maar over gewicht?
Ik ben niet echt bang hoor, ik geniet van Syl.quote:
Ik vrees met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid het laatste.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat dit een heeeeeeeeeeeeel eng mannettje is, of we worden weer gefukckt.
Daar was ik dus al bang voor. Nu krijgen we wekenlang gesprekken over afvallen, sporten en macrobiotisch eten.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij zitten we in de verkeerde show. Waarom gaat het nu alleen maar over gewicht?
Nee, heeft ie niet....hij moet daarvoor 150 kilo wegen...anders geen ingreep.......quote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Deze Jaap gaat niet afvallen hij heeft het tot nu toe alleen maar gehad over Breezers light, shoarma en ijs
Heeft hij een maagband trouwens?
volgens mij als ik ergens dat hij een maagband pas kon krijgen als hij op 150 kg max zat. dus eerst avfallen en dan pas die maagbandquote:Op maandag 26 februari 2007 23:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Deze Jaap gaat niet afvallen hij heeft het tot nu toe alleen maar gehad over Breezers light, shoarma en ijs
Heeft hij een maagband trouwens?
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef tipsch het volgende:
caramba wat een reus
Nasty sluit toch net een pact met Amandraak!?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:31 schreef Katewalker het volgende:
Waarom oppert niemand om Amanda weg te stemmen. Dat is zo eenvoudig. Brian inmuniteit geven en Natasia stemt haar wel weg en de rest ook....
Ja, goed he!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:31 schreef yellowfirst het volgende:
Meesterlijk, die Sylvia, draait even alles om, de ondervrager ipv de ondervraagster.....en Jaap geeft zich bloot....![]()
ah ja, zo is het ook denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is het veel eenvoudiger om Natasia immuniteit te verlenen:
De kans dat er ruzie tussen Amanda en Brian ontstaat, danwel te regelen is, is veel groter dan tussen Amanda en Natasia.
Dan kun je Brian buiten de deur zetten en als Brian weg is...... dan is het gewoon wachten op het moment dat je Natasia weg kunt stemmen (de eerste donderdag nadat Amanda het hele servies richting Huub geworpen heeft)
dat snap ik dus ook nietquote:Op maandag 26 februari 2007 23:31 schreef Katewalker het volgende:
Waarom oppert niemand om Amanda weg te stemmen. Dat is zo eenvoudig. Brian inmuniteit geven en Natasia stemt haar wel weg en de rest ook....
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:31 schreef Katewalker het volgende:
Wanneer heb je dat ontdekt?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:32 schreef robert2006 het volgende:
wat is die eric een kontkusser!
En toch hapte Eric niet meteen toen Jaap hem een pact aanbood.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:32 schreef robert2006 het volgende:
wat is die eric een kontkusser!
Ja, duhu, Natasia wil dat Amanda haar er niet uit stemt omdat ze denkt dat zij het haasje is, wat wel klopt. Als blijkt dat niet zij maar Amanda het haasje is gaat ze echt wel meequote:Op maandag 26 februari 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nasty sluit toch net een pact met Amandraak!?
Daar heb je een punt...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:33 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, duhu, Natasia wil dat Amanda haar er niet uit stemt omdat ze denkt dat zij het haasje is, wat wel klopt. Als blijkt dat niet zij maar Amanda het haasje is gaat ze echt wel mee![]()
Denk je? Ik schat Sylvia wel altruïstisch in.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De vragen van Sylvia komen niet zomaar uit de lucht vallen...zijn ingefluisterd door achter
zonder een spier te vertrekken, zeker weten!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:33 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, duhu, Natasia wil dat Amanda haar er niet uit stemt omdat ze denkt dat zij het haasje is, wat wel klopt. Als blijkt dat niet zij maar Amanda het haasje is gaat ze echt wel mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |