Goed he? ..... dat alleen al vind ik leuk aan Jaapquote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef CARLAK het volgende:
Dat vind ik dus leuk aan Jaap. Hij is Rotterdammer.![]()
Ik bedoel dit in vegelijk met het idee dat je er ook een Natasia of Brian uit zou kunnen stemmen. Dan is N of B toch een A keuzen en A is een B keuze...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Geen effect?
Brian zijn neukertje kwijt..
Natasia heeft Brian weer voor zichzelf..
5 tegen 2
uuuhhh..help me eens..![]()
Hij is zijn hele leven niet gezien door dat soort vrouwen. Hooguit om uitgelachen te worden..quote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef jacqjacq het volgende:
jaap zijn bodylanguage zegt al genoeg, hij vindt amanda niks
Dat komt omdat hij hersencellen heeft...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:41 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
Hij is wel snel klaar met Amandel
Misschien een paar briefjes aan Amanda dat Brian tegen Natasia gezegd heeft dat ze een slet is?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:42 schreef BBW het volgende:
Maar, het zijn nog 9 dagen voordat de stemming er is, hopelijk nog een flinke ruzie tussen amandel en dr maatjes dat dat ervoor zorgt dat zdngmw eruit gaat
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:42 schreef agter het volgende:
[..]
Hij is zijn hele leven niet gezien door dat soort vrouwen. Hooguit om uitgelachen te worden..
Nu is Jaap de baas.
Haha
In tegen steliing tot hdnkkk.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:41 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
Hij is wel snel klaar met Amandel
straks met zo'n dikke sigaar in zijn mond, achterovergeleund en een bolle buik met bretels lijkt-ie op zo'n maffiabaasquote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef Frasier het volgende:
Ik vindt 't alleen wel walgelijk hoe hij daar zit als een dikke vette koning. Wie denkt ie wel niet dat hij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |