... nee hoor .... ik vond hem het afgelopen weekend zo vervelend dat ik het gisteravond wel met hem had gehad. Maar ik vind Brian, Natasia én Zij Die Thuis Had Moeten Zitten nog veel erger en Huubie is de enige die tegen ze op staat. Van mij moet Huub dan ook blijven om die anderen eruit te werken. Van Eric verwachtte ik ook wat, maar die is alleen maar lief. Hebben we dus ook niks aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:31 schreef nibbieworld het volgende:
of zeg ik nu iets verkeerds, haha.![]()
Hij lokt het zelf uit door mee te doen aan dat interview idee...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Hij is de nieuwe underdog...Ze pesten hem...Zielig hoor.
Ja, voor de eerste avond is zoiets niet leuk.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Kun je verwachten toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:35 schreef Myriam1978 het volgende:
alleen de eerstequote:Op maandag 26 februari 2007 22:34 schreef tipsch het volgende:
overigens, die immuniteit die Jaap aan een medebewoner kan meegeven, is die ook geldig voor 2 ontslagrondes?
Ik hoorde dat niet, alleen voor de 1e ronde hoorde ikquote:Op maandag 26 februari 2007 22:34 schreef tipsch het volgende:
overigens, die immuniteit die Jaap aan een medebewoner kan meegeven, is die ook geldig voor 2 ontslagrondes?
hadden ze potverdorie beter die melissa in de kooi kunnen laten.... what een vrouw!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nog 1
http://www.youtube.com/watch?v=sM0HVFHEeMw
Zelfs Nasty vind het een rotstreekquote:Op maandag 26 februari 2007 22:37 schreef Sense het volgende:
wat is het ook een smerige rat he...
schijtbak
Dat was idd een stom idee...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij lokt het zelf uit door mee te doen aan dat interview idee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |