Het zal ook nietquote:Op maandag 26 februari 2007 21:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Amanda weet wie het is.
Helemaal met je eens.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:29 schreef tutjehola het volgende:
En ik vind het kut met peren. ZO leuk is die Jaap niet, er wordt over gedaan alsof er weet ik wat niet gaat gebeuren, en intussen zit die koffiegooier te lachen
irritant hequote:Op maandag 26 februari 2007 21:31 schreef Marrije het volgende:
Wat zijn Huub en Brian gebroederlijk?
ik wil er wel even wat oude berichtjes van je bijpakken.quote:
bij mij vanavond prima.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik wil er wel even wat oude berichtjes van je bijpakken.
nou ja gewoon gewoon gewoonquote:Op maandag 26 februari 2007 21:30 schreef n1ek het volgende:
[..]
je hebt gewoon nog contractuele verplichtingen net als bij Big Brother
Scan, blijf je bezig. Deal with it.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Okee, Jaap hebben we nu wel gehad. Kunnen we het nu weer hebben over het feit dat er iemand in het huis zit die er volgens de regels niet meer had mogen zitten. Want dat we nu enkel over jaap kletsen is precies wat ze willen natuurlijk. Even iedereen de mond snoeren met een nieuwe bewoner. Ze hebben het niet voor niets om kwart voor 9 gepland.
ja hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Okee, Jaap hebben we nu wel gehad. Kunnen we het nu weer hebben over het feit dat er iemand in het huis zit die er volgens de regels niet meer had mogen zitten. Want dat we nu enkel over jaap kletsen is precies wat ze willen natuurlijk. Even iedereen de mond snoeren met een nieuwe bewoner. Ze hebben het niet voor niets om kwart voor 9 gepland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |