abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 maart 2007 @ 21:43:08 #201
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47381710
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 21:36 schreef FoN het volgende:
_evenstar_ dan kun je misschien de natural variant (Zit in een fles) proberen met een beetje cacao erdoor? Even wachten tot de plekjes weg zijn eerst natuurlijk.
lima zit alleen in pakken wat ik ken, voor nu is het echt uitproberen en weet dat ze de egwone rijstemelk wel verdragen kan. gisteren minipannekoekjes gemaakt, maar mevrouw moest er niks van, dus maar gewoon pap gegeven weer.

En 3 euro weer in de prullebak
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_47381743
Zelf opdrinken
Het is effe zoeken naar die flessen Lima Natural. Misschien in een reform of natuurwinkel..?
pi_47381818
Evenstar, probeer anders kleine pakjes te kopen.
Zowel de rijstemelk als de chocomel van lima is ook in pakjes van 3x 200ml te koop.
Zie je dan na 1tje reactie dan kun je die andere na een paar maanden nog eens proberen.
Lima heeft op hun website ook staan in welke verpakkingsvormen de producten verkocht worden.

En mocht je willen weten of iets verkrijgbaar is ofzo, ik wil altijd hier wel voor je bij de natuurwinkel kijken/navragen.
Dan moet je via msn maar ff gillen.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 21:47:30 #204
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47381837
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 21:44 schreef FoN het volgende:
Zelf opdrinken
Het is effe zoeken naar die flessen Lima Natural. Misschien in een reform of natuurwinkel..?
wanneer ze geregelder kan eten en ze echt ander drinken/zuivelachtig mag dan komen en de grootverpakkingen.
En ik ben te verwend met zoete smaken, ik ga van sommige spullen echt over me nek. zoals bijv. de dino koekjes .
En het is gewoon shit dat het direct zo duur moet zijn als het wat specialer is.. alsof die mensen het al niet lastig genoeg hebben.

Ik ben gewoon grumpy omdat ik baal telkens denk je jajajajaja en dan toch net niet..
  zaterdag 17 maart 2007 @ 21:49:07 #205
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47381887
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 21:46 schreef p_iglet het volgende:
Evenstar, probeer anders kleine pakjes te kopen.
Zowel de rijstemelk als de chocomel van lima is ook in pakjes van 3x 200ml te koop.
Zie je dan na 1tje reactie dan kun je die andere na een paar maanden nog eens proberen.
Lima heeft op hun website ook staan in welke verpakkingsvormen de producten verkocht worden.

En mocht je willen weten of iets verkrijgbaar is ofzo, ik wil altijd hier wel voor je bij de natuurwinkel kijken/navragen.
Dan moet je via msn maar ff gillen.
ik had de kleine pakjes nu was een wijze raad van ene gerjanne heb de 3x regel toegepast met introduceren. en 2 van de 3 keer reactie nu. niet heftig maarb geneog dat ze het voorlopig niet krijgt. OF we het echt voor heeel speciaal voor af en toe eens gebruiken.
pi_47381973
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 21:49 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik had de kleine pakjes nu was een wijze raad van ene gerjanne heb de 3x regel toegepast met introduceren. en 2 van de 3 keer reactie nu. niet heftig maarb geneog dat ze het voorlopig niet krijgt. OF we het echt voor heeel speciaal voor af en toe eens gebruiken.
hihi oeps, soms val ik in herhaling, houd het maar op zwangerschapsdementie

maar helaas is reform spul ontzettend duur...En voor die kleintjes waarbij je alles nog uit moet proberen gaat dat flink in de papieren lopen. Anders Lima een lief mailtje sturen dat je ivm ernstige allergieen bij arwen graag meer van hun producten wilt uitproberen, maar dat ze nogal prijzig zijn aangezien je vaak dingen weg moet gooien omdat ze toch reageerd??? Wie weet hebben ze proefverpakkingen ofzo.
pi_47381998
Kan me voorstellen dat je enorm baalt... Je doet je best en je denkt iets te hebben en dan ben je blij, en dan wordt je weer naar beneden geschopt. De natural variant is verder hetzelfde als de gewone variant, alleen in de natural zit dus geen vanille of aroma's.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 21:56:48 #208
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47382099
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 21:52 schreef p_iglet het volgende:

[..]

hihi oeps, soms val ik in herhaling, houd het maar op zwangerschapsdementie

maar helaas is reform spul ontzettend duur...En voor die kleintjes waarbij je alles nog uit moet proberen gaat dat flink in de papieren lopen. Anders Lima een lief mailtje sturen dat je ivm ernstige allergieen bij arwen graag meer van hun producten wilt uitproberen, maar dat ze nogal prijzig zijn aangezien je vaak dingen weg moet gooien omdat ze toch reageerd??? Wie weet hebben ze proefverpakkingen ofzo.
dat is een slim idee van paully ook gaat doen ( crackertjes fabrikant die tegenwoordig ook in de jmumbo te koop is )

Oh heb trouwens de goedkeuring voor de neocate na 3 maanden.. to media april

weer drie maanden gezeik/gehannes nog meer verklaringen CZ

@ fon In de naturel zit wel vanille in
pi_47382405
Heb de fles erbij gepakt maar hij staat er niet op, vanille. Ik denk dat jij het over de classic hebt. Da's die zonder smaakje in 'n pak. Lekker verwarrend ook
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:35:25 #210
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47383164
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:07 schreef FoN het volgende:
Heb de fles erbij gepakt maar hij staat er niet op, vanille. Ik denk dat jij het over de classic hebt. Da's die zonder smaakje in 'n pak. Lekker verwarrend ook
hier in de natuurwinkel en in helmond hadden ze alleen de kleine pakjes en de literpakken. in de gewone rijstemelk zit hier op pakje iig vanille
Maar daar kan ze wel tegen iig iets
pi_47383204
Nou, vanille is toch ook lekker Misschien kun je er eens een milkshake of een ijsje mee maken?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:46:52 #212
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_47383505
Evenstar, wat rot.
  zondag 18 maart 2007 @ 00:20:12 #213
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47386452
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:36 schreef FoN het volgende:
Nou, vanille is toch ook lekker Misschien kun je er eens een milkshake of een ijsje mee maken?
milkshake van rijstemelk? hoe?
pi_47386549
Erm... Invriezen en dan in de blender
Peer kun je trouwens ook lekker sapje van maken, maar daar hebben wij een speciaal keukenmachientje voor...
  zondag 18 maart 2007 @ 00:33:21 #215
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47386872
klinkt ranzig

en wat voor machine
  zondag 18 maart 2007 @ 08:23:54 #216
105850 Fuente
mamamuts
pi_47390629
Evenstar wat jammer zeg! Kan me wel voorstellen dat het een tegenvaller is
Wel fijn dat je de vergoeding binnenhebt! Scheelt toch he
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_47400450
quote:
Op zondag 18 maart 2007 00:33 schreef _evenstar_ het volgende:
klinkt ranzig

en wat voor machine
Wij hebben een juicer, ene blender en een citruspers, en 'n ijsmachine (Voor de milkshakes) Ben een beetje sapjes/smoothies/shakes verslaafd
  maandag 19 maart 2007 @ 10:34:23 #218
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47426909
Wat doe je in vredesnaam met een klein dreumesje dat ziek is, en bijna niets anders wil dan op schoot zitten, huilen en ehh...verder niets??!
Ze drinkt ook bijna niet, en dat vind ik dus écht een probleem. Gisteren heeft ze de hele dag door bijna niets gedronken. Wat ze wel wilde was rozijntjes maar dan ook maar een paar. Ik bied het drinken op verschillende manieren aan, geef haar ook verschillende dingen waarvan ik weet dat ze het lekker vindt...
Volgens mij heeft ze hetzelfde als wat Noa eerst had (en die nu weer beter is). Echt zielig ...
  maandag 19 maart 2007 @ 10:45:49 #219
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47427273
Ach Emma (van Suzanna) toch! vervelend dat ze niks wil drinken, wil ze ook geen fruit eten, daar zit dan iig wat extra vocht in. Of pap?

Mijn Emma deed zaterdag zo (eigen)wijs, ik maakte M zijn oor schoon met een tissue en binnen no-time stond Emma op de bank, pakte een tissue en stopte die ook in M zijn oor
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 19 maart 2007 @ 10:53:29 #220
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47427530
lief dat na doen jelief t zijn soms echt kline papegaaitjes

suzanna wat lastig zeg hoe lang duurde het bij noa?
  maandag 19 maart 2007 @ 17:42:01 #221
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_47442303
Suzanna wat vervelend zeg! Misschien een waterijsje?

Kim heeft vandaag voor het eerst zelf een paar stapjes gedaan!
  maandag 19 maart 2007 @ 23:10:41 #222
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_47456476
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:34 schreef Suzanna het volgende:
Wat doe je in vredesnaam met een klein dreumesje dat ziek is, en bijna niets anders wil dan op schoot zitten, huilen en ehh...verder niets??!
Ze drinkt ook bijna niet, en dat vind ik dus écht een probleem. Gisteren heeft ze de hele dag door bijna niets gedronken. Wat ze wel wilde was rozijntjes maar dan ook maar een paar. Ik bied het drinken op verschillende manieren aan, geef haar ook verschillende dingen waarvan ik weet dat ze het lekker vindt...
Volgens mij heeft ze hetzelfde als wat Noa eerst had (en die nu weer beter is). Echt zielig ...
Eng hoor, dat niet drinken. Ik ben daar altijd heel erg op gespitst bij Juul. Mijn zusje is als kindje twee keer bijna uitgedroogd geweest. Echt zo erg dat ze opgenomen moest worden en wekenlang in het ziekenhuis heeft gelegen. Eng. Ijsjes zijn inderdaad een goed idee. Ook in bad willen ze nog wel iets drinken. Juul wel tenminste. Bakjes water, sponsjes uitzuigen, washandjes uitzuigen ed. Allemaal het proberen waard. In yoghurt enzo zit natuurlijk ook veel vocht, of in fruit. Bakje meloen (AH) misschien? Sterkte hoor.

Ingrid; wat knap van Kim! Leuk. Het grote avontuur is begonnen!

Juul heeft vandaag dus ook voor het eerst gekotst. Zo zielig. Hij zei al de hele dag dat ie pijn had, maar als ik dan vroeg waar, dan kon ie dat me nog niet vertellen. Toen ik hem, veel te vroeg, uit zijn bedje haalde, kotste ie de hele werkkamer onder. Drie keer achter elkaar, grote golven. Hij schrok enorm en moest heel erg huilen. Alles zat onder. Dikke diarreebroek ook, arme kleine. Schone kleertjes aan dus, pyamaatje aan en met een dekentje op de bank. Heel lief knuffelig was ie. Maar vanmiddag was het plots weer zo zielig. Hij had veel buikpijn, dat merkte je gewoon aan hem. Steeds scheetjes en heel onrustig. Op een gegeven moment trok ie zich terug in een hoekje van de kamer, waar ik hem niet kon zien en moest heel erg poepen. Er kwam geen einde aan. De hele tijd ging ik naar hem toe, maar zei hij tegen me: dahaag mama, dahag. En moest ik weg. Ik mocht er gewoon niet bij zijn van hem. Hij wilde echt alleen zijn. Het duurde wel vijf minuten, toen mocht ik hem eindelijk optillen en knuffelen. Meteen broek uit, kledderluier uit en toen was het weer huilen:auw, pijn poep, auw mama. Jongetje in bad gestopt, waar ie een uur in heeft gezeten. Lekker zonder kleertjes. Hij wilde er niet meer uit. Nu ligt ie in bed. Ik verwacht een aantal nachtelijke onderbrekingen, maar ik hoop, zowel voor hem als voor ons (want vannacht was het ook al de hele nacht feest) op een rustige nacht vol slaap en morgen een betere dag zonder buikpijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 20-03-2007 09:25:22 ]
pi_47457895
ach errem, wat zielig zo ziek! beterschap voor julius.

en voor emma ook natuurlijk, ook al zo naar. sabbelen op een nat washandje wil nog wel eens wat opleveren qua vocht dat binnenkomt, of had je dat ook al geprobeerd? succes ermee!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:19:39 #224
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_47465640
Suzanna en Renzell hoe is het met de kindjes? Hoe ging het vannacht met Julius en wil Emma al weer wat drinken?

Tobias is al even met twee kiezen onder bezig, ze zijn zo goed als door maar hij presteert het om ook maar even de twee hoektanden onder te produceren. Arm kind. Gistermiddag had hij zijn middag niet, wakker geschrokken van sirenes én echt last van zijn mondje. Ik heb nog nooit zo'n zielig hoopje mens op schoot gehad. Gelukkig was hij vanmorgen weer zijn vrolijke zelf ook al staat hij nu gemiddeld 4 x per dag onder de douche vanwege de vieze broeken. Echt last heeft hij er niet van, kapotte billen zijn binnen een uurtje weer dicht en de grote plekken met een dag of twee maar soms heeft hij na 2 uurtjes wéér kapotte billen. Ik ben tegenwoordig grootgebruiker van de sudocreme
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_47465920
voor de zieke kindje en de kapotte billetjes...
Saffier, Babybillencreme van Weleda en Bepanthen hielpen hier ook goed voor kapotte billen.

Amber heeft nu 4 (bijna) kiezen en 8 tanden. Ben beneiuwd wat er volgt.

Ze is me een partij bijdehand aan het worden. Ze zet steeds de tv en de dvd aan want dan komt K3 en dat vindt ze zooo leuk. Gaat ze staan dansen en gek staan doen. En als ik HIEPERDEPIEP zeg, zegt zij keihard AHHHH

Sl;apen gaat weer helemaal super hier!! Overdag slaapt ze een uurtje of 3 en 's avodns ligt ze om 20.00 tot 7.00 uur zoner wakker worden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')