Joepie!! Arwen heeft chocomelk op! Wat een kanjertje...
Wat fijn voor jou ook Evenstar. Ik heb zo met je te doen, het lijkt bijna ondoenlijk zoals jij moet tobben met je kleine meiske...
![]()
(heb je niet echt iets aan maar ik wilde het gewoon even zeggen...) en dan zijn zulke dingen wel een groot iets lijkt me. Gaaf!
![]()
Wat heb ik trouwens een brave kinders, kleren uittrekken (behalve sokken en slofjes, Emma dan) doen ze hier bijna niet aan. Brave burgertjes dus
![]()
...
Als Emma haar sokjes uittrekt, wat ze dus elke dag zo'n 10 keer doet
![]()
, waarschuwt Noa mij altijd. 'Ooooh mama, Emma sokje aan! Sokje AAN! SOKJE AAN!' (dat laatste dan tegen Emma die natuurlijk niet luistert) Blijkbaar is het een onvergeeflijk iets als je zusje haar sokjes uittrekt...
Emma had vannacht kuren zeg! Ze werd zo'n vier keer krijsend wakker en was dan stil als ik er was en haar wat te drinken o.i.d. gaf en met haar ging knuffelen, maar tien minuten nadat ze in bed was gelegd begon het dan weer (dan was ik net in slaap gevallen...
![]()
) en uiteindelijk heb ik haar maar een paracetamol gegeven. Dat hielp volgens mij wel, want uiteindelijk is ze in slaap gevallen en heb ik haar niet meer gehoord. Maar vreemd vind ik het wel, het leek of ze pijn had maar het was dan ook gelijk over als ik er was. Dat kan natuurlijk eigenlijk niet... Dus ik begrijp er niets van.
Oh ja, ze begint nu zo leuk dingen te benoemen... als we samen een boekje lezen vindt ze dat heel leuk en gaat ze woordjes (nieuwe woordjes!) nazeggen en weet ze ze gelijk weer te benoemen. Zo heeft ze vandaag de woordjes bloem, appel en drinken geleerd. Ze zegt het zelfs bijna goed!
![]()
Ik sta er echt van te kijken, maar misschien is het wel heel normaal. Noa was niet zo snel geloof ik, maar die was ook helemaal niet geinteresseerd in boeken voorlezen... Emma vindt dat weer geweldig. Leuk hoor, die verschillen.
Praten jullie dreumesjes ook al een beetje? Ik vind het wel zó schattig weer, dat proces van leren...