Aaah...wat naar voor je zeg! Lijkt me heel erg moeilijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:25 schreef renzell het volgende:
[..]
Maar eenmaal buiten moest ik drie keer slikken om niet in tranen uit te barsten.![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:40 schreef Fuente het volgende:
Ik wil gewoon even melden hoe trots ik ben op mijn meiskeZe is zo lief! tuurlijk haalt ze ons soms het bloed onder de nagels vandaan met dr dreumesstreken, maar het is zo'n lief leuk lachebekkie. Ze roept nu de hele dag 'mama' en 'papa', ze kletst er op los en kan ineens zoveel benoemen. Ze slaapt heerlijk goed, ze is gewoon megalief
![]()
![]()
ff offtopicquote:Op zondag 25 maart 2007 19:46 schreef Fuente het volgende:
Ze is wat benauwd, haar neus loopt weer goed en ze heeft van die 'schaduwen' onder haar ogen, niet van slaaptekort, maar van die paarsige schaduwen (ik noem ze altijd allergieschaduwen, als mijn zusje allergisch reageert heeft ze ook van die paarse schaduwen).
Geen idee, bij volwassenen met make up inderdaad, maar mijn zusje kan ook niet tegen make up. En verder heeft de HA er ook niets voor..quote:Op zondag 25 maart 2007 20:17 schreef p_iglet het volgende:
[..]
ff offtopic
Dit is voor het eerst dat ik dat ook bij iemand anders hoor, ik heb dat dus ook heel erg. Echt van die pandabeer vlekken als ik allergisch reageer. En ondertussen gaan ze dus ook als ik langere tijd goed in mijn vel zit helaas niet meer helemaal weg. Maar als je ooit nog eens iets ontdekt wat tegen die pandaplekken werkt dan houd ik me aanbevolen
De vorige keer (was pas de tweede keer) was hij eigenlijk nog een beetje ziek. Hij heeft de hele dag veel moeten huilen en zat duidelijk niet lekker in z'n vel. Om half vier belde de leidster of ik hem kon komen halen. Hij had niets gegeten en gedronken en was erg verdrietig. Hij bleek ook een beetje verhoging te hebben, dus echt nog ziek. Toen ik binnen kwam zat ie als een aapje bij de leidster op schoot tegen haar aangeklemd. Warterige oogjes en en een rood kopje. Zo zielig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:46 schreef Suzanna het volgende:
Aaah...wat naar voor je zeg! Lijkt me heel erg moeilijk...
(wordt hij nog wel snel stil daar? of blijft hij daar lang huilen?)
Zoon van een vriendin van me is hier (wonen vlakbij) ook geweest. En ook hij is er vanaf. Zijn allergie was zo erg dat ie speciale kleding aanhad zodat ie zichzelf niet open kon krabben. En als ie iets verkeerds had gegeten lag zijn huid open tot bloedens toe.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:45 schreef Igraine het volgende:
Ik sprak van de week mijn schoonzus en mijn neefje van nu 8 1/2 maand is (na behandeling) van zijn koemelkallergie af. Mijn nichtje van 5 had diverse voedsel- en andere allergiën en ook zij is er al enige tijd vanaf. Zij zijn allebei behandeld door Dr. Kentie, een biologische arts.
www.biolgen.nl is zijn site, misschien heeft iemand hier er iets aan.
Ja, lijkt mij ook wel vroeg. Maarja, je weet het nooit. Ik ga denk ik gewoon bij het inloopspreekuur langs van cb. Meten en wegen en eventueel nog wat vragen stellen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:58 schreef Saffier het volgende:
Kim nu al aan het peuterpuberen? Dat vind ik wel makkelijk gezegd. Als ze gemiddeld genomen gemiddeld eet, is het prima hoor kims_mama. Trek je nou alsjeblieft niet zo veel aan van anderen en luister naar jezelf en naar Kim!
Weet je waarmee ik het vaak vergelijk, gewoon met mezelf, ik eet ook niet alle dagen even veel of even goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:41 schreef kims_mama het volgende:
Beterschap Thomas!
Hebben jullie ook eigenwijsjes met eten? Kim eet ineens heel weinig, gelukkig drinkt ze nog wel.
Ik dacht dat ze zelf wil eten. En soms is dat zo, zoals vandaag. Maar gisteren bijvoorbeeld helemaal niet. Normaal gaat een boterham er goed in, met zo'n 100ml melk. En fruit(hapje) en als tussendoortje rozijnen, babykoekje, rijstewafel ed. En dan dus niks.
Maak me wel zorgen, of is dit normaal gedrag? Een kennis opperde al peuterpubertijd.
Dat is ook zo. Ze is wel gewoon vrolijk en druk. En gelukkig wel goede plasluiers.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:32 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Weet je waarmee ik het vaak vergelijk, gewoon met mezelf, ik eet ook niet alle dagen even veel of even goed.
en andere dagen heb ik giga veel trek en blijf ik bij wijze van eten en drinken.
Ik zou me er niet te druk om maken zolang ze een tevreden en speelse indruk blijft houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |