abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 maart 2007 @ 22:56:05 #76
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46960314
Heel veel sterkte Evenstar. Wat ontzettend naar is het toch allemaal, dat je kleine lieverd dat allemaal moet doorstaan.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:52:27 #77
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46966714
Dank jullie allemaal zowel darkmanta en ik zijn telkens ontroerd door jullie medeleven.. dat geeft ech echt een hoop kracht/steun voor mij.
Lief

Vanochtend dus naar cb.. want volgens de gastro kon dat geen kwaad.. ze konden niet wegen en meten ivm apparaatje , maar dat was gisteren al gebeurd.. dus geef lengte en gewicht door.. zegt die arts: Ze is wel te dik

a fijn, dan doen we vandaag alleen de inentingen, prima.. heeft ze alles gehad kort op elkaar kan ze daarna even bij komen.

Dus hokje binnen..

arts: wat eet ze?
ik: nog steeds alleen pap
Arts: wordt ze daar zo dik van?
ik: nee de kreeg fantomal om spek te kweken zodat ze met de nieuwe provocatie ook reserves heeft
arts: ah dan mag ze de bmr nog niet, dan wil ik eerst overleg met de kinderarts of ze die mag, omdat ze die vaak in het ziekenhuis geven bij allergische kinderen:
ik: ze heeft nooit gereageerd op inentingen..
arts: deze is anders volgende maan dan maar doen
ik: oke

Goed Arwen helemaal vrolijk niks aan de hand.. arts pakt stethoscoop.. arwen
Arm schaapje..

volgende maan maar weer..
Ik snap alleen niet waarom de een met allrgie het wel gewoon krijgt en nu dus zo moeilijk gedaan wordt bedoel voorzichtig heid fijn , maar tegelijkertijd ze weten daar verdomme alles.. , ze weten dat ze allergisch is.. vraag dat dan verdomme eerder na..

straks nog slangetje eruit en dan even weer rust gelukkig.. mag ze weer even bij komen..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_46966865
evenstar. prut dat ze ineens zo moeilijk doen over die BMR. En wat een gezeur over haar gewicht, eerder constant lopen zeggen dat ze niet goed aankomt en dan heeft ze lekker spekkies en dan zeggen dat ze dik is, daar zakt je broek toch van af? Ze is gwoon een lekker moppie!
pi_46966875
Evenstar, hoe stom het ook klinkt, het blijft het CB he, dat is hier ook zo wisselend over wat wel en niet mag, wel en niet kan, de een vindt dit, de ander vindt dat, dan is je kind te dik, dan te dun (is hier elke keer anders).

Het is echter wel rottig want zo weet je zelf ook niet waar je aan toe bent
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:05:43 #80
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46966994
Ik ben gewoon boos om het feit dat ze zo lelijk over hara praten, zo slecht vooronderzoek doen.. ze hebben nota bene informatie vanuit het ziekenhuis, ze weten wat voor strubbelingen we gehad hebben.. en waar we nog in zitten..
Ik heb nooit problemen gehad bij het cb.. e dan zo..
ze keek ook al zo boos dat ik haar dat apparaatje opgetaped had.. , nee die draden los hangen en achter blijven haken en dna in der slaap stikken oid.. of dat apparaat lostrekken en dan dat ondzoek weer opnieuw.. bah kan geloof ik ook even niet zoveel hebben op het moment anders zou ik er nog om lachen ook..

en Anitra ik vind het ook erg raar.. maarjah.. ( sorry dat ik je wakker belde )
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:06:57 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46967023
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:53 schreef Neuk het volgende:
kleine arwen Ze lijkt wel een klein terroristje met dat plakbandje zo...
je moet wat , maar idd .. maar ze is het alles behalve
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2007 @ 10:23:13 #82
81992 Githa
pi_46967358
Gos Arwen wat een prupke zo met die kast op je rug, je bent een stoere meid!
pi_46967399
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik ben gewoon boos om het feit dat ze zo lelijk over hara praten, zo slecht vooronderzoek doen.. ze hebben nota bene informatie vanuit het ziekenhuis, ze weten wat voor strubbelingen we gehad hebben.. en waar we nog in zitten..
Ik heb nooit problemen gehad bij het cb.. e dan zo..
ze keek ook al zo boos dat ik haar dat apparaatje opgetaped had.. , nee die draden los hangen en achter blijven haken en dna in der slaap stikken oid.. of dat apparaat lostrekken en dan dat ondzoek weer opnieuw.. bah kan geloof ik ook even niet zoveel hebben op het moment anders zou ik er nog om lachen ook..

en Anitra ik vind het ook erg raar.. maarjah.. ( sorry dat ik je wakker belde )
Het is ook naar, absoluut! En dat ze zo praten over jullie is echt niet netjes van ze! Trek het je niet aan, zij zijn degenen die hier fout zitten, niet jij meis!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:55:24 #84
105888 renzell
pi_46968161
Juul gaat vanaf volgende week naar een kinderdagverblijf! Voor het eerst in z'n leven.... Ik vind het leuk!!! In de verticale groep 'de notenkrakers' komt ie. Morgen gaan we langs om kennis te maken met de leidsters en de andere kindjes. Ik denk dat ie het heerlijk zal vinden!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:56:47 #85
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46968198
leuk renzell spannend ook , worden ze snel groot he
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:00:00 #86
105888 renzell
pi_46968291
Ja joh! Een grote jongen is het, die Juul. En hij is zoooooo toe aan het contact met andere kindjes. Daar gaat ie echt gelukkig van worden. Ik kan dan ook niet wachten tot ie over een paar maandjes naar de peuterspeelzaal mag.

[ Bericht 12% gewijzigd door renzell op 06-03-2007 11:05:43 ]
pi_46968314
Leuk Renzell. Ik vroeg me laatst af: hoe is het met zijn voetje eigenlijk?

Evenstar, ik vind het allemaal erg sneu voor Arwen en jullie. Hopelijk vinden ze wel wat uit n.a.v. hiervan. En weet je, wat betreft het CB: de BMR is een rotprik, aan de ene kant misschien wel prettig dat dat Arwen na gisteren bespaard is gebleven even.
Variety is the spice of life
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:04:54 #88
105888 renzell
pi_46968436
Zijn voetje is helemaal genezen, al zit er wel een vreemde bult op zijn hiel waar de wond zat. Het ziet er niet naar uit dat die nog weg zal gaan. Verder heb ik het idee dat de plek ook gevoeliger is dan de rest van zijn voet. Maar het ziet er netjes uit en hij lijkt er geen last meer van te hebben, dus eind goed, al goed.. gelukkig!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:05:09 #89
105888 renzell
pi_46968548
Renzell, wat leuk voor Julius! En fijn dat hij geen last meer heeft van zijn voetje
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:31:42 #91
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46969150
Arwen hoeft pas morgen terug naar het zkh.
op advies van p_iglet toch even nagevraagd of het geen valse uitslag gaf ivm het weinige eten..
collega van gastro gesproken en die zei idd te weinig.
En nu dus alles laten zitten en morgen eruit halen en vandaag maar wat paracetamol geven en hopen dat ze beter eet.
Je moet er toch niet aan denken dat ze dat slangetjes drama weer zou moeten..
pi_46969998
Trouwens, het is alleen maar verstandig van je, dat je dat apparaatje hebt getaped. Had ik ook gedaan. Het is toch eng 's nachts.

Wat fijn Renzell!
Variety is the spice of life
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:04:55 #93
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46970157
ja vond ik ook en ze heeft er ruimte tussen haar lifjje en shirtje dat ze wel nog genoeg en goed kan bewegen en ademen
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:24:44 #94
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46970721
Evenstar dikke voor jullie allemaal. Potverdomme zeg, wat een gedoe om zo'n klein lief meisje. Hoop echt dat jullie binnenkort wat wijzer zijn en met andere (vooral leuke) dingen bezig kunnen, zonder dit hele gedoe telkens in je achterhoofd.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:42:15 #95
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46971269
Max drinkt al dagen geen melk meer. zou ie t vies vinden? iemand die dit herkent?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:44:37 #96
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46971333
volgens mij heeft saartje dat ook gehad
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:51:14 #97
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46971517
saaaartje! kom max es helpen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:45:22 #98
62233 Jelief
ikke lief!
pi_46973207
Vooral geen drama van maken Pinquit.( niet dat ik de indruk heb dat je dat doet) Lust ie wel yoghurt? Dan gewoon een keertje extra yoghurt eten.

Emma kan zelf op de bank klimmen! Ik vind het heel knap maar ook wel een beetje eng. Ze moet er natuurlijk niet vanaf duiken.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_46973327
*Saartje komt te hulp*: Maxjuh, ikke vind melkjes ook heel vies! Bah! Bah en nog een Bah! ikke moet er niets van hebbuh hoor! Maar mijn mama geeft mij wat anders wat ikke wel lust!*Saartje gaat weer spelen*

Goed Sara was een maand of 8 toen ze niets meer moest hebben van melk, geen flesvoeding, geen gewone melk niets. Ze luste toen nog wel pap, dus maakten we haar ;s morgens en 's avonds een kommetje pap. Met een maand of 10 kreeg ze karnemelk, vond ze heerlijk! En overdag wat yoghurt.
Inmiddels krijgt ze gewone melk met 2 theelepels bananenpoeder (van nesquick geloof ik) en wat ze ook graag lust is fruitmelk van campina! Die hebben melk in aarbeien en bananensmaak. Dus dat hebben we haar ook lang gegeven! Verder is er weinig mee te doen.
Sara krijgt nu ;s morgens melk (175 CC) en 's avonds yoghurt na het eten, ook zo'n 150 CC, verder eigenlijk geen melk meer hier!
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:50:32 #100
105850 Fuente
mamamuts
pi_46973376
Overigens lust Sara verder werkelijk alles, alleen van gewone melk wil ze dus niets weten.
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')