Dank jullie allemaal zowel darkmanta en ik zijn telkens ontroerd door jullie medeleven.. dat geeft ech echt een hoop kracht/steun voor mij.
Lief
![]()
Vanochtend dus naar cb.. want volgens de gastro kon dat geen kwaad.. ze konden niet wegen en meten ivm apparaatje , maar dat was gisteren al gebeurd.. dus geef lengte en gewicht door.. zegt die arts: Ze is wel te dik
a fijn, dan doen we vandaag alleen de inentingen, prima.. heeft ze alles gehad kort op elkaar kan ze daarna even bij komen.
Dus hokje binnen..
arts: wat eet ze?
ik: nog steeds alleen pap
Arts: wordt ze daar zo dik van?
ik: nee de kreeg fantomal om spek te kweken zodat ze met de nieuwe provocatie ook reserves heeft
arts: ah dan mag ze de bmr nog niet, dan wil ik eerst overleg met de kinderarts of ze die mag, omdat ze die vaak in het ziekenhuis geven bij allergische kinderen:
ik:
![]()
ze heeft nooit gereageerd op inentingen..
arts: deze is anders volgende maan dan maar doen
ik: oke
Goed Arwen helemaal vrolijk niks aan de hand.. arts pakt stethoscoop.. arwen
Arm schaapje..
volgende maan maar weer..
Ik snap alleen niet waarom de een met allrgie het wel gewoon krijgt en nu dus zo moeilijk gedaan wordt
![]()
bedoel voorzichtig heid fijn , maar tegelijkertijd ze weten daar verdomme alles.. , ze weten dat ze allergisch is.. vraag dat dan verdomme eerder na..
straks nog slangetje eruit en dan even weer rust gelukkig.. mag ze weer even bij komen..