abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 maart 2007 @ 01:12:45 #51
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46895436
Hopelijk zijn alle kiesjes snel door dasmes. want zeurderige kindjes met pijn zijn helemaal niet fijn en ook nog eens heel zielig!

Fuente; fijn dat Saartje weer helemaal oké is!

Julius doet tegenwoordig graag alsof ie een baby is. Zo schattig! Dan zeg ik tegen hem: Aaaaah, wat een lief babytje ben jij! En dan zegt ie: "Oh, tata, oh, baby" (met een zwaar Frans accent) en begint ie te knuffelen en uit een (denkbeeldig) flesje melk te drinken. Ook is favoriet om ineens te gaan kruipen als het woord baby valt, liefst achteruit. En dan is het: "Mama, Juiesj baby", en moet ik hem optilllen en knuffelen.
pi_46903727
Hihi, Juultje babietje, lief!!

Mag ik even SUPER SUPER SUPER trots zijn op mijn dochter

Ik ging net Amber wakker maken, want ze had wel weer genoeg geslapen. Ik deed d'r luier af en toen ging ze lekker scheetje zitten laten, dus ik dacht, die moet poepen (gister niet gedaan). Ik het potje gepakt en haar erop gezet. Zat ze een beetje in het rond te kijken en ineens hoor ik psstt en kletter.. Mijn dochter heeft op het potje geplast
En trots dat ze ook zelf was!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 4 maart 2007 @ 15:11:06 #53
105850 Fuente
mamamuts
pi_46905895
Wat mega goed van amber

Renzell, wat een lieverd is Julius toch
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 4 maart 2007 @ 15:23:08 #54
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46906307
amber wat knap zeg!!!!

Max is ziek, zo zielig! gisteren is het begonnen. oorpijn (steeds ertegenaan slaan) en zn mondje doet pijn. steeds schommelende koorts en hij is zo zielig
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 4 maart 2007 @ 20:21:53 #55
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46917215
en natuurlijk moesten we vandaag net bij mijn oma eten. met de andere helft van de familie (mama heeft 1 broer+vrouw met 2 meiden van 16, dus de drukte viel opzich mee)

Had ie vanochtend van 9 tot 11 geslapen, en ik wilde zo graag dat ie smiddags ook nog een endje sliep maar dat werd dus niks. Pas om 3 uur viel meneertje in slaap maar om 4 uur was ie al weer wakker.
iig toch nog iets geslapen!

Bij omaoma was het heel even leuk, maar al snel kwam de koorts weer terug (toen was ie nog lekker aan het spelen en lachen en kletsen en rondkruipen)
Na een tijdje gingen zn oogjes steeds meer ziek staan en heb ik tiktak aangezet (tiktak!! )
Naja op een gegeven moment was zelfs dat niet leuk meer en vanaf toen was niks meer leuk. alles was zelfs stom. en nog stommer. hij wilde niks meer drinken hij wilde niks meer waar ie normaal altijd rustig van wordt/opknapt.

Toen het eten eenmaal op tafel stond (griek ) ben ik met maxje naar huis gelopen (met wat eten in een bakkie natuurlijk )
Hij moest geen fles (heeft dus nul melk op vandaag) en maar 3 hapjes yoghurt. Maar hij ligt nu wel lekker te slapen

Ik hoop dat ie snel weer beter is hoor
pi_46918242
A gossie Maxje toch... Wordt maar snel beter hoor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 5 maart 2007 @ 09:56:30 #57
62233 Jelief
ikke lief!
pi_46932645
Ach Maxje toch klinkt alsof je je flink beroerd voelde.

Wij zijn gisteren 3,5 uur besig geweest om Emma in bed te krijgen. Ze lag er om half acht in maar was drie kwartier later weer wakker , uiteindelijk na chamodent, paracetamol en heel veel bij mij drinken was ze pas om half elf echt in dromenland. Vermoeiend vind ik dat en moeilijk als ik maar niet kan ontdekken wat er met haar aan de hand is. Nu vanmorgen lijkt er niets meer aan de hand en heb ik weer een vrolijk meisje
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 5 maart 2007 @ 17:39:52 #58
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46947816
Julius en knappe amber
emmameisje hopenlijk blijft je nu lekker pijnloos/vrolijk
Beterschap voor maxje..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 5 maart 2007 @ 18:20:30 #59
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46949304
Vandaag bezoek bij de gastro-enteroloog geweest..
Afijn, dapper als ze is liep ze naar de kleedkamer, liet zich gewillig uitkleden, maar

zodra de verpleegster binnen kwam was het paniek, en doodsangst.
De fantomalt heeft idd zichtbaar veel egdaan voor hara gewicht.. duidelijk minder

aangekomen nu ten aanzien van de 2 maaanden ervoor. Maar dat is neit erg , ze is wel 1,5 CM

gegroeid
Toen de arts kwam, opnieuw paniek en angst maar na een tijdje was ze redelijk rustig.
Plan van aanpak is eerst nu:

bloedonderzoek voor:

koemelk, kippenei, soja, tarwe, pinda, vis, extra: aardappel, wortel gezien de heftige

reacties er op destijds
Hij gaat kijken naar de igg waardes of er verbetering of verslechtering in zit. en ook de

mate waarin..
Aan de hand daarvan wellicht een huidtest voor meerdere soorten/producten.. maar dat zien

we dan wel..

En hij wou een 24 uurs ph-metrie
vandaar uit dan weer verder zien.

Hij heeft nog even naar haar gekeken , ze was helemaal over haar toeren arm schaapje
Op naar de volgende "dokter" om bloed te laten prikken..
Met het wachten was ze haar vrolijke zelve, maar tijdens het bloedprikken hebben we haar

met 3 man in bedwang gehouden en weer helemaal dikke paniek en angst..

Daarna naar de maag/darm afdeling om het slangetje in te brengen voor de ph-metrie dat kon

al vrij direct, dus besloten om dan maar alles in een keer te doen.
weer bij het zien van de witte jas, paniek en doodsangst, zelfde scenario als bij het

slangetje inbrengen in januari..

Afijn slangetje zit goed vastgeplakt, en het apparaatje moet eigenlijk aan het broekje

blijven hangen, maar dat werkte niet echt en de draad was veel te lang dus wij zijn

inventief met tape geweest

ter illustratie:

Mijn lieve lieve lieve o zo stoere en knappe dappere dodo.. helemaal van slag, ze eet

enorm slecht heeft over de gehele dag nu 300 cc aan pap op.. hopenlijk hoeft niet de

meting opnieuw omdat ze anders misschien vertekenend beeld krijgen zo
Maar ben zo ontzettend trots op haar.. en nu gata mama zo lekker effe ene potje janken

want wat brekt het je.. om je kind zo bang te zien.. helemaal met de wetenschap dat ze
voorlopig niet uitgedokterd is..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_46949370
Ach Evenstar toch, wat een verdriet om je meissie zo verdrietig te zien.. Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal, en hopelijk levert het wat op
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 5 maart 2007 @ 18:27:19 #61
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46949503
Arwen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 5 maart 2007 @ 18:27:32 #62
62233 Jelief
ikke lief!
pi_46949513
Ik laat ook een traantje voor jullie, Evenstar, het is niet niks wat je met je meisje moet doorstaan.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 5 maart 2007 @ 18:33:19 #63
169691 Foos
FoosWindhoos
pi_46949672
Arwen.
Het lijkt me vreselijk om je dochter zo verdrietig te zien Evenstar.
Heel veel sterkte ermee!
Miel - 09-05-2003
Jip - 03-01-2005*
Nora - 12-07-2006
pi_46950234
Evenstar, arwen en Darkmanta
Het is kl*te die onderzoeken. Ik denk ana jullie!
  maandag 5 maart 2007 @ 19:30:33 #65
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46951780
och jezus arwen wat ben je toch een arm meisje, maar oh zo stoer!!!
dikke evenstar!
  Jubileum moderator maandag 5 maart 2007 @ 20:21:33 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46953936
Agossie arme dappere Arwen. Dikke kus op je lekkere wangetjes van mij
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_46954264
A gossie, dapper meisje!! Hoop dat er wat uitkomt Evenstar en dat ze niet weer al die ellende doormoet!!
Dikke voor jullie mooie moppie en natuurlijk ook voor jullie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 5 maart 2007 @ 20:39:35 #68
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46954680
Aggos Arwen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 5 maart 2007 @ 20:54:20 #69
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_46955292
Wat zul je je machteloos hebben gevoeld evenstar. Het liefst zou je die nare onderzoeken zelf ondergaan. Sterkte.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_46955325
Arwen
pi_46955348
Evenstar wat is die kleine meid dapper. En wat ontzettend moeilijk ook voor jou om je kleintje zo te zien vechten tegen haar angst. Kus voor jullie allemaal
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_46955524
Arme Arwen... Evenstar, je hebt PM
  maandag 5 maart 2007 @ 21:32:06 #73
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46956801
och arm meiske wat moeilijk zeg voor jou evenstar en darkmanta om dit met haar te ondergaan, zo erg om haar in paniek te zien. ze is nog zo klein he.
dikk knuf
pi_46956980
Zielig voor Arwen. Veel sterkte, voor jullie en jullie kleine meisje.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 5 maart 2007 @ 22:53:18 #75
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46960217
kleine arwen Ze lijkt wel een klein terroristje met dat plakbandje zo...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')