Jammer ingrid
![]()
misschien eens de fietsenmaker laten kijken?
Leuk he randa, vind dat schattig als ze dan zo lekker smoezelig zijn
![]()
Hier net ook van even lekker uitwaaien in het park. Arwen heeft zich prima vermaakt en klom naar hartelust ze deed me vertseld staan, ik had natuurlijk de camrea nier bij
![]()
.
Wat betreft het ziekenhuis:
De meting moet overnieuw omdat het apparaat niets heeft gemeten, waarschijnlijk breukje in de kabel
![]()
kunnen hun niks aan doen maar verdomme waarom net bij mijn meisje weer
Qua bloeduitslag is er niets veranderd. Fijn maar waarom reageert ze dan op aardappel/wortel zo heftig. Bedoel de foto's liegen er niet om of zien we dan echt spoken
Hij gelooft het ook direct, maar is wel terughoudend en zegt vaak als we tot opname overgaan om te zien is er niets te zien of valt het wel mee
![]()
maar ook erbij dat bloeduitslagen op zulke leeftijden niet altijd betrouwbaar zijn. Maar wel vaag vind dat wel de koemelk en kippenei zo duidelijk eruit komt.
de kippenei waarde was vrij laag, maar waarom reageerde ze er dan anafylactisch op ? ( uitspraak van een arts na onderzoek)
Hij kan het niet zeggen nog..
Nu morgen dieetiste ook bellen voor afspraak, om iig een kippenei en koemelk vrij dieet samen te stellen. En provocatie eliminatie echt nodig is.
Wat betreft het weigeren, hij sprak er over dat ze waarschijnlijk aan voelt dat iets niet goed voor haar is. Prelogopedie is nog zinloos omdat zolang er geen duidelijke oorzaak is en er door hun dan ook niets gedaan kan worden.
Kortom we weten nog niets
daarbij is ze ook nog afgevallen
![]()
gelukkig maar dat ze te dik is