"quote:Op maandag 26 februari 2007 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Buffer Count 1: 1
Buffer Count 2: 1
Buffer Count 3: 1
Buffer Count 4: 1
0 buffers dus !
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Dit is goede bling jongen. Houd je bek nou maar want dit is hip. Wat weet jij daar nou van? Jij mag de Albert Cuyp niet eens op met je lelijke enge smoel, lelijkerd.
[afbeelding]
![]()
@ home is echt een probleem nu.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:50 schreef F04 het volgende:
[..]
Hier ook! Bij welke provider zit je eigelijk?
Die doos hebben we anders nog nooit gezien hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub zelf word er toch niet uitgegooid...die is TE populair. Amanda voelt niks toe aan het programma..ik ken geen mensen die voor haar tieten of doos kijken.
Eric houdt alle opties nog open. Op zich niet zo slecht natuurlijk. Hij weet dat hij niet tussen Syl en Huub komt, en ook niet tussen Natasia en Brian. Logisch dat hij nu er tussendoor loopt, en zich niet aan 1 kamp bindt.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:45 schreef Pleione het volgende:
ik vind Eric juist enorm vermakelijk om naar te kijken, lekker laten zitten dus
upcquote:Op maandag 26 februari 2007 20:50 schreef F04 het volgende:
[..]
Hier ook! Bij welke provider zit je eigelijk?
Dan zal de provider wel overbelast zijn, denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 20:51 schreef Brici het volgende:
[..]
"
Ik heb op je site ook buffer de buffer de hele tijd :<
grrr, @homequote:Op maandag 26 februari 2007 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Buffer Count 1: 1
Buffer Count 2: 1
Buffer Count 3: 1
Buffer Count 4: 1
0 buffers dus !
(tot nu toe dan )
nee hoor. Ik heb @home en alles loopt perfect.quote:
Ja, heerlijk he...hoop dat we snel zonder haar gesnater kunnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda heeft in ieder geval geen grote bek meer .. ze zit er nogal stilletjes bij
Alleen daarom is de brief al geslaagt....nu deel 2 nogquote:Op maandag 26 februari 2007 20:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda heeft in ieder geval geen grote bek meer .. ze zit er nogal stilletjes bij
quote:
bij mij ookquote:Op maandag 26 februari 2007 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee hoor. Ik heb @home en alles loopt perfect.
Lief hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 20:51 schreef n1ek het volgende:
ik zal proberen een streamverslagje bij te houden voor zover mijn streams dat toelaten
Ik heb ook geen last van buffers, Diverse malen gepost.. Zoek het nu zelf maar uitquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:49 schreef Cyan het volgende:
Hahahaha we lijken wel een stel kinderen die massaal naar de nieuwste Disneyfilm in de bios mogen kijken. Sssssssst!
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op maandag 26 februari 2007 20:53 schreef droomkoningin het volgende:
pff ff F5 gedaan bij de streams.... zit nu al een kwartier naar zwarte schermpjes te staren
gebeurt er al iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |