Op de brandstapel met die heks.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zeg: weg met die slet!
Lijkt me niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor uitlokking, je weet het maar nooit met DGK redaktie.
Gaan er nu ook al onschuldige kinderen betrokken worden in het spelquote:Op maandag 26 februari 2007 20:43 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dat valt onder kindermishandling.........Nee, ik heb nog wel een beetje respect............
![]()
op de bank ermee ...emmer ernaast en klaar is keesquote:Op maandag 26 februari 2007 20:43 schreef Cyan het volgende:
Heb ik weer ... hangt mijn vent kotsend boven de wc! Wil ik ook eens een keer de streams volgen! Kotst hij er weer door heen!
Nou dan mag Brian ook wel naar huis toequote:Op maandag 26 februari 2007 20:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor uitlokking, je weet het maar nooit met DGK redaktie.
Buffer Count 1: 1quote:
Hier ook! Bij welke provider zit je eigelijk?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
godver de godver
buffer de buffer
![]()
Lijkt me niet. Anders kun je Sylvia ook een waarschuwing geven. Huub was met het spel bezig. Amanda was aan het schelden en tieren.... Dus als iemand aan het uitlokken was, was het Amanda zelf.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:47 schreef blomst het volgende:
Zou Huub ook een waarschuwing krijgen?
Hij is best zielig hoor. Moet zo ook nog werken, als hij gaat.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:49 schreef snetje het volgende:
[..]
op de bank ermee ...emmer ernaast en klaar is kees![]()
"quote:Op maandag 26 februari 2007 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Buffer Count 1: 1
Buffer Count 2: 1
Buffer Count 3: 1
Buffer Count 4: 1
0 buffers dus !
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Dit is goede bling jongen. Houd je bek nou maar want dit is hip. Wat weet jij daar nou van? Jij mag de Albert Cuyp niet eens op met je lelijke enge smoel, lelijkerd.
[afbeelding]
![]()
@ home is echt een probleem nu.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:50 schreef F04 het volgende:
[..]
Hier ook! Bij welke provider zit je eigelijk?
Die doos hebben we anders nog nooit gezien hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub zelf word er toch niet uitgegooid...die is TE populair. Amanda voelt niks toe aan het programma..ik ken geen mensen die voor haar tieten of doos kijken.
Eric houdt alle opties nog open. Op zich niet zo slecht natuurlijk. Hij weet dat hij niet tussen Syl en Huub komt, en ook niet tussen Natasia en Brian. Logisch dat hij nu er tussendoor loopt, en zich niet aan 1 kamp bindt.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:45 schreef Pleione het volgende:
ik vind Eric juist enorm vermakelijk om naar te kijken, lekker laten zitten dus
upcquote:Op maandag 26 februari 2007 20:50 schreef F04 het volgende:
[..]
Hier ook! Bij welke provider zit je eigelijk?
Dan zal de provider wel overbelast zijn, denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 20:51 schreef Brici het volgende:
[..]
"
Ik heb op je site ook buffer de buffer de hele tijd :<
grrr, @homequote:Op maandag 26 februari 2007 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Buffer Count 1: 1
Buffer Count 2: 1
Buffer Count 3: 1
Buffer Count 4: 1
0 buffers dus !
(tot nu toe dan )
nee hoor. Ik heb @home en alles loopt perfect.quote:
Ja, heerlijk he...hoop dat we snel zonder haar gesnater kunnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda heeft in ieder geval geen grote bek meer .. ze zit er nogal stilletjes bij
Alleen daarom is de brief al geslaagt....nu deel 2 nogquote:Op maandag 26 februari 2007 20:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda heeft in ieder geval geen grote bek meer .. ze zit er nogal stilletjes bij
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |