Adem in ... adem uit! Sluit je ogen .... hoor je Amanda krijsen: "Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" ... hoor je die taxideur dicht slaan? Hoor je de chauffeur zeggen: "Slaaphuis of Centraal station?"quote:Op maandag 26 februari 2007 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup... en ik probeer me gerust te stellen...
SSTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op maandag 26 februari 2007 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het begint alweer aardig druk te worden, dus ik ben bang dat er straks toch buffers komen.![]()
Dat je ze nog voorleest. Ik zet ze elke dag om 7.00 uur voor Tante Natasia. Dan zijn ze echt zó boven, gaat wel met wat gegil gepaard maar ze zijn blij dat ze naar boven mogen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:39 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Hahaha...ik heb net letterlijk de Natasia hier in huis uitgehangen........allemaal naar je nest ( afraffel raffel voorlees), mama wil gouden kooi kijken.
![]()
We mogen toch weer wel op jou als back-up vertrouwen toch ??quote:Op maandag 26 februari 2007 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het begint alweer aardig druk te worden, dus ik ben bang dat er straks toch buffers komen.![]()
Mja, laten we DAN hopen dat het van tijdelijke aard is en we iig kunnen verstaan/volgen wat het gevolg voor Amanda isquote:Op maandag 26 februari 2007 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zekersquote:Op maandag 26 februari 2007 20:39 schreef happyme28 het volgende:
Wel respect voor de redactie als ze haar er wel uitgooien. Ze laten dan duidelijk zien dat ze de touwtjes in handen hebben en niet zwalken met de regels zoals het nu lijkt.
Dag Maikel. Probeer deze usquote:Op maandag 26 februari 2007 20:40 schreef maikel112 het volgende:
heb nu al constant buffers
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja nou je het zegt...maar die weegt zelfs nog minder
Ik ga echt over mijn nek van mensen die zichzelf zo volvreten gatverdegatver walgelijke televisiebeelden worden dat...
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:39 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Hahaha...ik heb net letterlijk de Natasia hier in huis uitgehangen........allemaal naar je nest ( afraffel raffel voorlees), mama wil gouden kooi kijken.
![]()
Ik geloof dat zo'n beetje iedereen dat vandaag heeft geroepen, het zou een mooi scenario zijn en haar verdiende loonquote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zoals ik vanmiddag al zei komt die nieuwe gewoon binnen met een brief waarin staat dat Amanda op moet rotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |