Dat word een grote handgreep ghehehe :pquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die zitten aan de 'kopse kant' van de deuren, boven en onder.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:39 schreef Cahir het volgende:
Dat word een grote handgreep ghehehe :p
Hoestdrank hoort naar drop te smakenquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie verzint de smaken van hoestdrank, ik heb nu banaan-menthol, tsssk
Ik ben erg blij met zequote:
Ik niet. "Voor 20:00 besteld, morgen in huis". My ass!quote:
Ik sta ook niet op bol.comquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wil je ass helemaal niet in huis.
Misschien een idee om dat eens te bestellen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik sta ook niet op bol.com
Er is niks bol aan me, zeker niet my ass
Het lijkt me gezond dat ik dat onderwerp verder niet uitdiep.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sta ook niet op bol.com
Er is niks bol aan me, zeker niet my ass
Ik ga mijn dirty mind maar even wassen, nu.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het lijkt me gezond dat ik dat onderwerp verder niet uitdiep.
*zeepje vallen laat* Oeps, sorry.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ga mijn dirty mind maar even wassen, nu.
*nieuw zeepje uit het kastje pak*quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:41 schreef wonderer het volgende:
*zeepje vallen laat* Oeps, sorry.
*oven uitzet*quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben gaaaar
Da's een zeperd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
*nieuw zeepje uit het kastje pak*
Nee je hoeft mijn ass echt niet uit te diepen neequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het lijkt me gezond dat ik dat onderwerp verder niet uitdiep.
Nee volgens je stats ben je geen bottom.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee je hoeft mijn ass echt niet uit te diepen nee
Hij's homo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben blij voor zijn vrouw.
Dan ben ik blij voor zijn man.quote:
Hij's vrijgezelquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ben ik blij voor zijn man.
Ik ben zo open minded.
In dat geval ben ik blij voor jou, aangezien ik aanneem dat jij op een zeker moment je tong wel in zijn mond parkeert.quote:
Hallo, ik ken 'm al zo'n 4 jaar hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval ben ik blij voor jou, aangezien ik aanneem dat jij op een zeker moment je tong wel in zijn mond parkeert.
Soms is het wel goed om een onbereikbare droom te hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, ik ken 'm al zo'n 4 jaar hoor
En da's nog niet gebeurd. Dus dat zal dan ook wel nooit gebeuren
Ik val altijd op onbereikbare mannen dus wat dat betreftquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Soms is het wel goed om een onbereikbare droom te hebben.
Ik ga zaterdag naar Richard Groenendijk kijkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:11 schreef Sunjammer het volgende:
Vanavond lekker een avondje cabaret. Even mijn zinnen verzetten.
Ik ga vanavond naar Ernesto en Marcellino (Samen met Wilfried Finkers).quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar Richard Groenendijk kijken
en in het theater is hij toch een stuk leuker dan zijn tv werk tot op heden![]()
en dan eind maart nog naar Marc Marie![]()
let maar op met crowd surfenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Ernesto en Marcellino (Samen met Wilfried Finkers).
Ben benieuwd.
Maar wel een leuke avond vol platte kolderquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Ernesto en Marcellino (Samen met Wilfried Finkers).
Ben benieuwd.
Volgens mij is dat virus besmettelijker dan de griepquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:03 schreef Sunjammer het volgende:
En verder heb ik totaal geen zin vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |