Wwwwwwwwwrrrrraaaaaahhhhh wwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiii sssssshhhhhkrrrrrrrrrriiiiiiiii origamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
![]()
!!!!!!!
Als ik
ergens een bloedhekel aan heb, dan zijn dat wel mensen die ongevraagd zomaar ineens uit het niets hele verhalen gaan vertellen als je in de trein zit!!!!!
![]()
Vreselijk, een kind van 20, overduidelijk met een rugzak vol met psychoverledens... ,,Jeetje zeg ja ik had een sollicitatie en naja dan ben ik hier dus en wat een eind weg tjee ja normaal gaat er om het kwartier een bus maar hier niet ja nou ja ik moet naar Zwolle nou ja eerts naar Deventer daar zit ik op kamers en dan ga ik naar Zwolle daar ben ik geboren en wonen mijn ouders en ik ken dat helemaal niet dat er maar om het half uur een bus gaat maarja ik moet een stageplek hebben en die kon ik alleen hier vinden en dus ik met de bus maarja weet jij een andere weg naar [plaatsnaam], want ik vraag me af of het normaal is dat het zo'n lange reis is, tjeeee door allemaal plaatsjes enzo en bij elke halte moest de bus stoppen echt dat ik dacht naja waar ben ik nu dan weer en ik zit op kamers heeeeerrrrlijk hoor zo zonder ouders, niemand meer die zegt van jeeee joh eet je voor de derde keer deze week nasi hihihihi en huisgenoten en alles en gezellig zijn ja een vriendin van mij heeft Afrikanen boven haar wonen en die trommelen elke dag en dan zitten wij Friends te kijken nou nu heeft ze ook zo'n trommel gekocht en als het stil is beginnen wij hihihihi"
![]()
Dus ik bij het overstappen met mijn lange stelten hoppaaaa naar mijn perron en toen liep ze mij achterna en toen ging het verhaal nog eens 20 minuten door en de fucking trein had ook nog eens tien minuten vertraging!!!!!!!!!!!!!
![]()
Zo, ik moest mijn ei even kwijt en jullie, als lezers, zijn het slachtoffer daarvan. En nou is't kloar.
![]()
*pfieuw*