Vanavond mag het (en is het aanwezigquote:

Nieuwe lading, of left overs van vrijdagavond?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vanavond mag het (en is het aanwezig)

denk het nietquote:Op maandag 26 februari 2007 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nieuwe lading, of left overs van vrijdagavond?

Je weet het maar nooit.quote:

Ik heb geen bier in huis, maar om nou op maandagavond aan de whiskey te gaan...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vanavond mag het (en is het aanwezig)

Ik vrees het ook (en meerdere met mij)quote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef Seraphina het volgende:
Volgens mij gaat mijn request `t weer niet worden vanavond

quote:

Beter te pruimen als het grijsgedraaide Americaquote:

denk het ook niet, wat had je aangevraagdquote:Op maandag 26 februari 2007 22:03 schreef D.Rose het volgende:
Ik gok erop dat mijn request niet meer voorbij gaat komen

The memory remainsquote:Op maandag 26 februari 2007 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
denk het ook niet, wat had je aangevraagd

morgen weer een dag, blijven stalkenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
The memory remains
N.a.v. de DVD die ik gewonnen had

Ik kies iedere dag een andere requestquote:Op maandag 26 februari 2007 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
morgen weer een dag, blijven stalken

Foei!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:21 schreef ondeugend het volgende:
Dankzij fokradio een onverfalschte tvp.

en de opening na het 5 uur nieuws van de C&S show vind ik ook mateloos irritant, alsof iedereen om 5 uur stopt met werken? Dat zij om 5 uur nou stoppen met het maken van radio wil niet zeggen dat iedereen het bijltje er bij neer gooitquote:Op maandag 26 februari 2007 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Al moet ik hem wel gelijk geven over het intro van de C & S-show

geintje naar de ambtenaren hequote:Op maandag 26 februari 2007 22:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
en de opening na het 5 uur nieuws van de C&S show vind ik ook mateloos irritant, alsof iedereen om 5 uur stopt met werken? Dat zij om 5 uur nou stoppen met het maken van radio wil niet zeggen dat iedereen het bijltje er bij neer gooit![]()

Ze stoppen niet eens, ze gaan nog 2 uur doorquote:Op maandag 26 februari 2007 22:40 schreef Againzender het volgende:
Dat zij om 5 uur nou stoppen met het maken van radio wil niet zeggen dat iedereen het bijltje er bij neer gooit![]()

helaas welquote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze stoppen niet eens, ze gaan nog 2 uur door

quote:Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Toad het volgende:
Mijn favoprogramma's:
3) Ekstra Weekend
4) MetMichiel
6) Rabradio
5) Claudia D'r op
1) NachteGiel
2) Giel

| Forum Opties | |
|---|---|