Je hebt een goede virusscanner op je PCquote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef Gigageil het volgende:
Waarom kan ik Natasia op Tv bijna niet zien en op de streams wel ?![]()
bij mij juist andersomquote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef Gigageil het volgende:
Waarom kan ik Natasia op Tv bijna niet zien en op de streams wel ?![]()
en daarna zachtjes aanzettenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef kissa het volgende:
Ff zachtjes de stofzuiger pakken anders worden er mensen wakker
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je hebt een goede virusscanner op je PC![]()
Ik had hetzelfdequote:
SMS NIETquote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
SMS voor je favoriete miljonair naar 1010
voor wie smsen julie ???
Vroeg begonnen, waren gewoon weer 8 min, volgens mij.quote:
Echt SCH het was zo heerlijk. Weet niet of je van valse homo's houdt......nou ze hebben er één gevonden.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:45 schreef SCH het volgende:
Ik hoor me toch een hysterisch gelach uit de woonkamer komen.
N. hapt naar adem en probeert het te zeggen
"Natasia.....afrijden......hihihaha...........salaman.........hihihihahaha...........salamanders.............."
Na 5 minuten kan ie eindelijk zijn afmaken zonder te lachen
Is geen reclame voor de rijschool he, als ze zou zakken.quote:
Ericquote:Op maandag 26 februari 2007 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt SCH het was zo heerlijk. Weet niet of je van valse homo's houdt......nou ze hebben er één gevonden.
Eimdelijk iemand die er wat van zegt toch? Niet dat het uitmaakt maar ze veranderde toch snel van ow.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:50 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Anita![]()
ze bemoeit zich overal mee
Die was al een poosje weg vandaar Bart zo sip.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:59 schreef SCH het volgende:
Ik vond Bart de leukste, en de lekkerste.
Gaat het paardenmeisje nu ook weg?
Die is allang weg. Zij is de reden dat Bart uit DGK is gestapt...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:59 schreef SCH het volgende:
Van welke planeet kom jij ?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:59 schreef SCH het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:54 schreef tong80 het volgende:
Trouwens niet erg dat Bart eruit is. Dooie lul. Voegde niks meer toe.
eh welke roddel ??quote:Op maandag 26 februari 2007 19:53 schreef n1ek het volgende:
de hele roddel rondom Lesley wordt voor het gemak maar even niet genoemd. Aan de ene kant netjes, aan de andere kant was het gewoon smerig om zo tv te willen maken.
Sloeg nergens op, maar wel leuk!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
gaat ie stofzuigen in de nacht
![]()
sloeg wel ergens op,ik zou niet tussen al dat glas hebben willen liggen hoor dus dat stofzuigen moest echt wel ... een gelukje bij een ongelukjequote:Op maandag 26 februari 2007 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sloeg nergens op, maar wel leuk!
Alleen jammer dat het niet hielp.
dat is wel weer jammerquote:Op maandag 26 februari 2007 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het niet hielp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |