quote:Op maandag 14 mei 2007 19:48 schreef mberg86 het volgende:
Yeh.. onze verkenners zijn eerste geworden van onze regio
Goede ervaringen zelfsquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef Merel1808 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met rowankampen in Luxemburg?![]()
Wiltz is erg leuk, Echternach ken ik niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef Merel1808 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met rowankampen in Luxemburg?![]()
Wiltzquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:55 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Wiltz is erg leuk, Echternach ken ik niet.
Ik schep niet graag op, maar volgens mij was ons vuurtje hoger. Ik zal kijken of er aan denk om vanavond foto's te posten.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef 4-elements het volgende:
Het vuur was zo heet dat we op meer dan tien meter van het vuur gingen zitten. Op de foto lijkt het misschien niet zo hoog, maar in werkelijkheid was het toch minstens drie meter. Eigenljk had er iemand naast moeten staan (al had die zich dan nooit meer hoeven scheren...) om dat duidelijk te maken.
[afbeelding]
Tsjechie! Cool! Ben ik vorig jaar op kamp geweestquote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef giemiebier666 het volgende:
krijg nu ik dat kampvuur zie meteen zin in zomerkamp.
Eerst met de welpen naar ommen ada's hoeve.
Daarna met de stam naar tsjechie heb erg veel zin in
Vandaag nog in Ommen geweest om o.a. alvast een speurtocht uit te zetten (deels fotospeurtocht) voor ons welpenkamp aldaar. Heerlijk stortbuitje halverwege.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef giemiebier666 het volgende:
krijg nu ik dat kampvuur zie meteen zin in zomerkamp.
Eerst met de welpen naar ommen ada's hoeve.
Daarna met de stam naar tsjechie heb erg veel zin in
gaaf na de zomer ga ik daar ook al mijn tijd in steken doe nu blauwe vogels en explores, maar ze hebben iets meer aandacht nodig , ga weld it jaarop zomerkamp met zequote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef Goover het volgende:
Na de zomer wordt ik begeleider bij de explorer tak
Ada´s hoeve?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef giemiebier666 het volgende:
wanneer gaan jullie naar ommen dan wij zitten er tussen 7 en 14 juli
Juistquote:
wat wordt het thema enw aar gan jullie heen, toch niet motorGP he en dan naar assen op kamp en met dei mieden de stad inquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:30 schreef Scharrelkip het volgende:
Jeeej ik ga van het weekend met de kabouters weg![]()
Woehoee ik heb er zin an, ons kamp is tiptop georganiseerd en het thema wordt echt super(en kan ik eindelijk vakantie gaan vieren
)
Koelkast op gasquote:Op zondag 1 juli 2007 13:12 schreef dubidub het volgende:
ws. nemen we dit jaar ook een aggregraat mee op kamp, anders warm bier
Krat bier aan een touwtje in het zwembadquote:Op zondag 1 juli 2007 13:12 schreef dubidub het volgende:
ws. nemen we dit jaar ook een aggregraat mee op kamp, anders warm bier
We zitten aan een stromende rivier. Maar een koelkast is toch makkelijkquote:Op zondag 1 juli 2007 22:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Krat bier aan een touwtje in het zwembad![]()
Heel erg mooi terrein, tijdens de RWS zaten wij daar als leiding op Meppel(naam van deel van terrein) erg leuk altijdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Juist
Wij zitten daar van 21 t/m 28 juli in het Jamboreehuis, onze scouts en explorers zitten ergens op het terrein in tentjes. Voor het welpenkamp kamperen we er overigens al drie dagen met de leiding. Ik heb er nu al zin in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |