maar Amoebe blijft het beste, omdat ik die heb bedachtquote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef J-Will het volgende:
Ik vind Bahmanda beter dan Amandel. Omdat ik die heb bedacht
Zou best kunnen dat iemand anders 'm al eerder heeft gebruikt natuurlijk, maar ik heb 'm nog niet zien langskomen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:40 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Satania.. dat niemand daar op gekomen is.
Ik kan jou van hetzelfde beschuldigen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:25 schreef JaapAllday het volgende:
je hebt echt een pauper als je namen gaat verzinnen voor die mensen die daar zitten..
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:37 schreef Roy_vdm het volgende:
Drie nieuwe... "Satania" kwam toevallig vandaag bij me op, het is een anagram* van "Natasia". Creepy... beetje Da Vinci Code-achtige onthulling
* De letters van de oorspronkelijke naam door elkaar gehusseld.
Huidige bewoners:
Natasia: Asociasia, Blablasia, Blank (vreemd genoeg d'r achternaam) Natasja, Nasty-ass, Natte Tasia, ZWNNGMW, zdngmw, Nasty, Satania;
Brian: Brain, Brainless, Brains, De Rat, HDNKK, HDNKKK;
Huub: Huupie, Frodo, Huupert, Joep;
Eric: Erica, Zwezeric (bij dezen), Ericock;
Amanda: Amandel, Amando, Amoebe;
Jaap: Jaap the Hutt, The Fatgodher, Bolpuntcom, papzak, the Kotsfather, Paap (bij dezen), J.aap;
Sylvia: Oude ziel
Eregalerij:
Natanaël: Satanaël, .NL, Suske, 666, Satanaëlzebub, Natanaëlzebub, Lucifer;
Eveline: Evil, Evilene;
Bart: Boer Bart, Brat;
Nena: Neeja.
Stephan: ?
Angelique: ?
Nicolaas: Nico;
Ilona: ?
Pannekoek: Producent Deborah Flens. (flensjes)quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:54 schreef SlagerKorrel het volgende:
Omdat ik af en toe een beetje moeite heb het update-topic te volgen,
Wie is bijvoorbeeld Pannekoek en wie is de Sint?
Oh ja, en waarom heet 'achter' de Febo?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:07 schreef Hathor het volgende:
Tyfusmongolen.
dat geld uiteraard voor de hele cast.
Iets anders kan ik er echt niet van maken, de laatste afleveringen die ik gekeken heb was het alleen maar ruzie, een hoop geschreeuw , gehuil, gescheld, en geknuffel. Als je twee dagen geen DGK kijkt mis je in feite niks, want het is elke dag weer hetzelfde tafereel. Tyfusmongolen dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |