bestaan die ook in het blauw?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:31 schreef cappp het volgende:
[afbeelding]
Sinds vandaag is deze van mij![]()
Ik ben verder gitaren!
Comfortabel model inderdaad. Ik heb de ES 335 dot in blanke lak.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:31 schreef cappp het volgende:
[afbeelding]
Ik ben verder gitaren!
Fantastische gitaar hoor! Daar ga je veel plezier van hebben!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:31 schreef cappp het volgende:
[afbeelding]
Ik ben verder gitaren!
Not the river in Egypt, I suppose.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Not the river in Egypt, I suppose.
Neequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Not the river in Egypt, I suppose.
kruising tussen een SG en Strat, heeft wel iets.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Fantastische gitaar hoor! Daar ga je veel plezier van hebben!
Oh ja, ondanks het niet hebben van GAS:
[afbeelding]
(DENIAL!
)
Nu ben ik in de war... Het is wel een Fender, hè, die behoor jij structureel lelijk te vinden...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kruising tussen een SG en Strat, heeft wel iets.
Ik ben op een zwarte strat begonnen, een heel klein plekje in mijn hart kan het niet opbrengen om keihard over alle fenders heen te kotsen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war... Het is wel een Fender, hè, die behoor jij structureel lelijk te vinden...![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:54 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Ik ben op een zwarte strat begonnen, een heel klein plekje in mijn hart kan het niet opbrengen om keihard over alle fenders heen te kotsen.
![]()
Mijn grootvader was dé Frans Fender....quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:59 schreef mini-lellan het volgende:
Iemand die hier het versterkermerk KEn Koch kent? Was gister bij een meisje uit me klas thuis en blijkbaar is haar vader dus dé Ken Koch!!
ik ging net kotsen op single-coils.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben ook een humbuckerversie, ook erg leuk, veel schakelingen (7 stuks):
[afbeelding]
Was ik even net op tijd...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ging net kotsen op single-coils.
quote:
Ik speel op een Koch Twintone, erg lekkere versterker idd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:01 schreef Cynic het volgende:
Koch versterkers worden gemaakt door Dolf Koch geloof ik.... Dat zijn hele goede versterkers. Ken Koch heb ik nog nooit van gehoord.
Dan is de toon minder zodat de bassist meer speelruimte krijgt.quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan is de toon minder zodat de bassist meer speelruimte krijgt.
Ow dan is het goedquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan is de toon minder zodat de bassist meer speelruimte krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |