ik heb een 10W kutamp.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:50 schreef VASND het volgende:
bôh.
Meer Vox over voor de fans dusquote:Op maandag 26 februari 2007 23:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Niks, maar VOX is gewoon spuug en spuug lelijk![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:21 schreef Broekpaling het volgende:
Maar hoe neem je dan gitaarwerk op?
Als je via Gitaar --> effect -->P.A ingaat heb je niet 't geluid van je versterker.
Maar als je een mic voor je versterker zet krijg je toch een gigantische feedback waar je bang van word?![]()
amps horen erbij, niet zeikenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Sloggi het volgende:
Misschien kunnen we dit topic voortaan het AMP-topic gaan noemen.
wel als je de amp heeel hard zet en dan de mic ook heeel hard zet en de gitaar dan op vol volume zo laten doorklinken met slechte pickups.quote:
Dan zou het nog niet moeten gaan feedbacken als je opneemt, alleen overstuurt de microfoon dan en gaat die kraken. Feedback zou je krijgen als je het signaal dat binnenkomt via die mic ook weer gaat uitsturen via de PA ofzo. Daarom gaat een zangmicrofoon namelijk fluiten als je die te dicht bij de monitor houdt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wel als je de amp heeel hard zet en dan de mic ook heeel hard zet en de gitaar dan op vol volume zo laten doorklinken met slechte pickups.![]()
Ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wel als je de amp heeel hard zet en dan de mic ook heeel hard zet en de gitaar dan op vol volume zo laten doorklinken met slechte pickups.![]()
toneport (Y)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:21 schreef Broekpaling het volgende:
Maar hoe neem je dan gitaarwerk op?
Als je via Gitaar --> effect -->P.A ingaat heb je niet 't geluid van je versterker.
Maar als je een mic voor je versterker zet krijg je toch een gigantische feedback waar je bang van word?![]()
Ervoor zorgen dat het signaal de juiste sterkte heeft voor de input en niet overstuurt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef Gitarist het volgende:
Vraagje: wat is het nut van een DI-box?
350/450. Die vent vraagt 700quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:42 schreef Jorikjet het volgende:
reviews check harmony central, en samples... als het in je stad is kun je er toch zo ff langs gaan? en ik zou iets van 350/450 bieden
Ik heb al sinds ik begonnen ben een 10W squier ampjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik heb een 10W kutamp.
waarmee ik weer moet oefenen als mijn nieuwe head er donderdag niet is
dat vind ik helemaal niet leuk![]()
Die heb ik nou al zovaak gezien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:42 schreef SNArky het volgende:
Iemand toe aan een nieuwe uitdaging?
Wat dachten jullie van 4 nekken, 42 snaren in totaal?
[afbeelding]
http://www.oddmusic.com/gallery/om23350.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |