gevonden:quote:Op maandag 26 februari 2007 23:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Peaupheaufd!
Staat in het vorige topic!
Ik zoek wel ff een linkje dan![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:50 schreef VASND het volgende:
2x EMG 81
Walnut/Maple 5stuks Wizard II hals
Neck Thru.
Jaaahaaaa heb ik gezien, maar geen zin om terug te bladeren welk type het isquote:Op maandag 26 februari 2007 23:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Peaupheaufd!
Staat in het vorige topic!
Ik zoek wel ff een linkje dan
quote:
Plat?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef imported_sphinx het volgende:
ohja, die geile ibanez
edit: heeft die ook zo'n vlakke hals? dat ie zo plat aan de achterkant is?
want bij mij op school hangt ook een goedkope ibanez, en die heeft een platte hals en dat zuigt aarsch.
Niks, maar VOX is gewoon spuug en spuug lelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 18:59 schreef imported_sphinx het volgende:
wat boeit het nou hoe je amp eruit ziet![]()
Bedankt voor de tips (ook de post van herr sphinx)! Dat Edirol gekut klonk achteraf gezien echt nergens naar. Ik ga eens even een paar... trialversies zoekenquote:[b]Op maandag 26 februari 2007 14:33 schreef --H-I-M-- het volgende:[/b
Vienna Symphonic Library is veeeeeeel beter!
wel weer 4500 euro....
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
TVP en schaamteloze spam: ik heb de derde movement van Moonlight Sonata voorzien van drums. Hier te vinden
Ezdrummer + Drumkit from hell uitbreiding + Cubase.
[..]
Bedankt voor de tips (ook de post van herr sphinx)! Dat Edirol gekut klonk achteraf gezien echt nergens naar. Ik ga eens even een paar... trialversies zoeken
Garritan Personal Orchestra wordt op het moment bezorgd.![]()
ik heb een 10W kutamp.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:50 schreef VASND het volgende:
bôh.
Meer Vox over voor de fans dusquote:Op maandag 26 februari 2007 23:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Niks, maar VOX is gewoon spuug en spuug lelijk![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:21 schreef Broekpaling het volgende:
Maar hoe neem je dan gitaarwerk op?
Als je via Gitaar --> effect -->P.A ingaat heb je niet 't geluid van je versterker.
Maar als je een mic voor je versterker zet krijg je toch een gigantische feedback waar je bang van word?![]()
amps horen erbij, niet zeikenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:03 schreef Sloggi het volgende:
Misschien kunnen we dit topic voortaan het AMP-topic gaan noemen.
wel als je de amp heeel hard zet en dan de mic ook heeel hard zet en de gitaar dan op vol volume zo laten doorklinken met slechte pickups.quote:
Dan zou het nog niet moeten gaan feedbacken als je opneemt, alleen overstuurt de microfoon dan en gaat die kraken. Feedback zou je krijgen als je het signaal dat binnenkomt via die mic ook weer gaat uitsturen via de PA ofzo. Daarom gaat een zangmicrofoon namelijk fluiten als je die te dicht bij de monitor houdt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wel als je de amp heeel hard zet en dan de mic ook heeel hard zet en de gitaar dan op vol volume zo laten doorklinken met slechte pickups.![]()
Ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wel als je de amp heeel hard zet en dan de mic ook heeel hard zet en de gitaar dan op vol volume zo laten doorklinken met slechte pickups.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |