Die gitaar ís ook wel geil.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en dat terwijl ik écht helemaal niks met die gozer heb![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Die gitaar ís ook wel geil.
Pas nog op gespeeld, hij hangt in de Feedback in Utrecht.
Vind mijne toch lekkerder.
Mja, die Feedback mensen stellen hun gitaren niet eens af, JEM met 0,7 cm actie
.
Zeg je er iets van: "Jaaa, jij houd van een lage actie, maar niet iedereen". Echt zovan, tis geen akoestische gitaar.
Ja klopt he tmerendeel van de gitaren die er hangen staat gaar afgesteld, heb ook niet echt vertrouwen in die afstelmensjes van feedbackquote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Die gitaar ís ook wel geil.
Pas nog op gespeeld, hij hangt in de Feedback in Utrecht.
Vind mijne toch lekkerder.
Mja, die Feedback mensen stellen hun gitaren niet eens af, JEM met 0,7 cm actie
.
Zeg je er iets van: "Jaaa, jij houd van een lage actie, maar niet iedereen". Echt zovan, tis geen akoestische gitaar.
spannend hequote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt he tmerendeel van de gitaren die er hangen staat gaar afgesteld, heb ook niet echt vertrouwen in die afstelmensjes van feedback
toen ik em daar heb gekocht heb ik em ook maar direct helemaal goed laten nakijken en afstellen bij de lokale gitaarboer, 2ehands blijft 2ehands dus ff zekere voor onzekere
Wat voor 1 is die van jou nou?
Peaupheaufd!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt he tmerendeel van de gitaren die er hangen staat gaar afgesteld, heb ook niet echt vertrouwen in die afstelmensjes van feedback
toen ik em daar heb gekocht heb ik em ook maar direct helemaal goed laten nakijken en afstellen bij de lokale gitaarboer, 2ehands blijft 2ehands dus ff zekere voor onzekere
Wat voor 1 is die van jou nou?
gevonden:quote:Op maandag 26 februari 2007 23:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Peaupheaufd!
Staat in het vorige topic!
Ik zoek wel ff een linkje dan![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:50 schreef VASND het volgende:
2x EMG 81
Walnut/Maple 5stuks Wizard II hals
Neck Thru.
Jaaahaaaa heb ik gezien, maar geen zin om terug te bladeren welk type het isquote:Op maandag 26 februari 2007 23:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Peaupheaufd!
Staat in het vorige topic!
Ik zoek wel ff een linkje dan
quote:
Plat?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:26 schreef imported_sphinx het volgende:
ohja, die geile ibanez
edit: heeft die ook zo'n vlakke hals? dat ie zo plat aan de achterkant is?
want bij mij op school hangt ook een goedkope ibanez, en die heeft een platte hals en dat zuigt aarsch.
Niks, maar VOX is gewoon spuug en spuug lelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 18:59 schreef imported_sphinx het volgende:
wat boeit het nou hoe je amp eruit ziet![]()
Bedankt voor de tips (ook de post van herr sphinx)! Dat Edirol gekut klonk achteraf gezien echt nergens naar. Ik ga eens even een paar... trialversies zoekenquote:[b]Op maandag 26 februari 2007 14:33 schreef --H-I-M-- het volgende:[/b
Vienna Symphonic Library is veeeeeeel beter!
wel weer 4500 euro....
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
TVP en schaamteloze spam: ik heb de derde movement van Moonlight Sonata voorzien van drums. Hier te vinden
Ezdrummer + Drumkit from hell uitbreiding + Cubase.
[..]
Bedankt voor de tips (ook de post van herr sphinx)! Dat Edirol gekut klonk achteraf gezien echt nergens naar. Ik ga eens even een paar... trialversies zoeken
Garritan Personal Orchestra wordt op het moment bezorgd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |