Ik ben lekker al voorzien...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:52 schreef Cynic het volgende:
woei, de jacht op versterkers is begonnen!
Wat heb jequote:Op maandag 26 februari 2007 20:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben lekker al voorzien...![]()
In ieder geval tot het moment dat ik voor 1000+ mensen zal gaan spelen (maw 2033)
Ben ook al wel voorzien, maar het is tijd voor wat anders.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben lekker al voorzien...![]()
In ieder geval tot het moment dat ik voor 1000+ mensen zal gaan spelen (maw 2033)
Alles wat ik momenteel nodig heb.quote:
ik hoop dat mijn versterker er donderdag is want dan gaan we oefenen met de band en dan zit ik tot met zondag in nijmegen en als die amp er dan nog niet is zit ik 1: met een kut-amp te oefenen en 2: zonder toffe amp te oefenen. !quote:Op maandag 26 februari 2007 20:52 schreef Cynic het volgende:
woei, de jacht op versterkers is begonnen!
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:06 schreef Dribbel_ het volgende:
zo vandaag m'n eerste 50 euro verdient op weg naar een nieuwe amp![]()
H&K matrix 100 top?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef ibaneX het volgende:
wat voor n amp dribs? DEMO?
quote:
Valveking stack zit ik mee in m'n kop maar ik wil em eerst nog testen, en ken geen zaak hier die em heeft, en feedback heeft em binnekort pas weer.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef ibaneX het volgende:
wat voor n amp dribs? DEMO?
Mmm, ben bang dat ik geen echte kenner ben. De American strat. die ik een aantal jaren geleden kocht had ze er standaard inzitten, en ik kan niet echt ergens terugvinden wat de setup is, maar wat ik lees is jou setup de meest logische, die ik ook bij Fender terugvind, al kan ik mijn gitaar in het boekje dan weer niet vinden. Maar ik ben er iig erg tevreden mee!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hé, een kenner!
Mag ik vragen welke pickups?
(Gebruik zelfs de JB in de brug en '59 bij de hals in een SG, killersound!)![]()
Hehe, ja ik was even vergeten dat ECHTE gitaristen dat altijd clean noemenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:45 schreef SNArky het volgende:
[..]
Akoestisch heb je vrij weinig aan je elementen volgens mij.
Echt aan de Satch hè?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Valveking stack zit ik mee in m'n kop maar ik wil em eerst nog testen, en ken geen zaak hier die em heeft, en feedback heeft em binnekort pas weer.
http://www.guitare-villag(...)/valvekingFamily.jpg
Die gitaar ís ook wel geil.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en dat terwijl ik écht helemaal niks met die gozer heb![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Die gitaar ís ook wel geil.
Pas nog op gespeeld, hij hangt in de Feedback in Utrecht.
Vind mijne toch lekkerder.
Mja, die Feedback mensen stellen hun gitaren niet eens af, JEM met 0,7 cm actie
.
Zeg je er iets van: "Jaaa, jij houd van een lage actie, maar niet iedereen". Echt zovan, tis geen akoestische gitaar.
Ja klopt he tmerendeel van de gitaren die er hangen staat gaar afgesteld, heb ook niet echt vertrouwen in die afstelmensjes van feedbackquote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Die gitaar ís ook wel geil.
Pas nog op gespeeld, hij hangt in de Feedback in Utrecht.
Vind mijne toch lekkerder.
Mja, die Feedback mensen stellen hun gitaren niet eens af, JEM met 0,7 cm actie
.
Zeg je er iets van: "Jaaa, jij houd van een lage actie, maar niet iedereen". Echt zovan, tis geen akoestische gitaar.
spannend hequote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt he tmerendeel van de gitaren die er hangen staat gaar afgesteld, heb ook niet echt vertrouwen in die afstelmensjes van feedback
toen ik em daar heb gekocht heb ik em ook maar direct helemaal goed laten nakijken en afstellen bij de lokale gitaarboer, 2ehands blijft 2ehands dus ff zekere voor onzekere
Wat voor 1 is die van jou nou?
Peaupheaufd!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt he tmerendeel van de gitaren die er hangen staat gaar afgesteld, heb ook niet echt vertrouwen in die afstelmensjes van feedback
toen ik em daar heb gekocht heb ik em ook maar direct helemaal goed laten nakijken en afstellen bij de lokale gitaarboer, 2ehands blijft 2ehands dus ff zekere voor onzekere
Wat voor 1 is die van jou nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |