Waar moet jij dan vandaan komen schavuit van je moeder?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar wel gezellig centrum, en voor mij persoonlijk is het een keer dicht in de buurt dus dat is ook wel een keer relaxed.
AFCA Midden-Brabant de gekstequote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waar moet jij dan vandaan komen schavuit van je moeder?
Zelfde Dorp als Rubberen Rob ofzo?
Nee hoor aqua-pietje , RR is Den bosch...k woon in "de tuin van brabant"....omgeving tilburgquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waar moet jij dan vandaan komen schavuit van je moeder?
Zelfde Dorp als Rubberen Rob ofzo?
J bij ons uit de buurt ken ik wel iigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:16 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
AFCA Midden-Brabant de gekste.
Ik ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
J bij ons uit de buurt ken ik wel iig
Teveel.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:21 schreef Sethje het volgende:
Zijn er genoeg idd....
Zijn veel Ajacieden in brabant ja...zowiezo in heel nederland wel. Ik zit hier tussen jou maatjesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Teveel.....
En met de "grote" man O. bij jullie van 410 had ik ook regelmatig contact.
Maar heb 'm al een tijdje niet meer gesproken....
Hehe, toe maar. Groot netwerk die PyThquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Teveel.....
En met de "grote" man O. bij jullie van 410 had ik ook regelmatig contact.
Maar heb 'm al een tijdje niet meer gesproken....
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:57 schreef EdgarDavids het volgende:
Morgen doe ik gewoon mee.
haha echt humor die userquote:
Ik weet niet waar je die wijsheid allemaal vandaan haaltquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:29 schreef Camplo het volgende:
Grote man was toch AFCA_Youth
Komt ook zo'n groepje toffe gasten uit Venlo meen ik. Maar 1 daar van zien we ff niet terug want die heeft 3 jaar cel gekregen ZzZzZ.
Je hebt er wel kijk op he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd met het nóg langer vastleggen van de slechtste verdediger van Nederland
Dank jequote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd met het nóg langer vastleggen van de slechtste verdediger van Nederland
Nou, toen laatst een keer iemand in onvervalst limburgs mij dacht te gaan vertellen wat ik moest gaan doen, ja toen ging het even misquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:32 schreef Sethje het volgende:
in principe vind ik het ook geen punt waar je vandaan komt...het is 1 liefde... AFCA...
alhoewel de randstad daar soms wat moeite mee blijkt te hebben....
ja dat is natuurlijk wel een kwestie van je plaats kennenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:33 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou, toen laatst een keer iemand in onvervalst limburgs mij dacht te gaan vertellen wat ik moest gaan doen, ja toen ging het even mis.
Klopt. Al helpt zo'n dialect je ook niet echt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk wel een kwestie van je plaats kennen![]()
Op een CL-thuis dag van jullie doet de trein vanaf utrecht anders vermoedenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:36 schreef PyTh het volgende:
Bij ons komt 95% uit Eindhoven en omliggende gemeenten.
HK heb ik het over Pizzaboyquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:38 schreef PizzaSalami het volgende:
Op een CL-thuis dag van jullie doet de trein vanaf utrecht anders vermoeden.
Waar ik nu werk (in Eindhovenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:36 schreef PyTh het volgende:
Bij ons komt 95% uit Eindhoven en omliggende gemeenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |