Yep, da's Ellen, de eigenaresse van Reginia 'Bolle', maar ze was er al vanaf het begin, maar zelden in beeld.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:38 schreef Kinga het volgende:
Is die blonde mevrouw het nieuwe paardenmeisje?
Wat mij betreft kan ze in dezelfde taxi naar huis waar Jaap mee komt.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Ze zal wel een waarschuwing krijgen en dan is het weer klaar![]()
Ik hoop het voor de paarden. Maar enfin een hengst vraagt een sterke en consequente hand. Ze kunnen totaal geen hengsten gedrag vertonen en dan ineens toch omslaan...quote:... ok, een deskundige dus. Voor een leek als ik lijkt het heel wat hoor. Wat de verzorging betreft neem ik maar aan dat er vaak verzorging is waarvan wij niet zo meekrijgen dat ie er ook is. Ik kan me gewoon niet voorsteleln dat die dieren alleen van Sylvia afhankelijk zijn of drie keer in de week een uurtje van Ellen.
Sylvia kan redelijk rijden maar ze heeft veel versnipperde kennis. Het is heus niet het rijden waar ik bang voor ben. Ellen is een prof (meer dan lesley) maar buiten zetten, uitmesten, voeren enz...quote:Wat dacht je van Syl dan, en ik heb geen verstand van paarden, vind het een mooi beest, punt.
Mag de paardentrailer ook..? Dan kan ze meteen mee...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan ze in dezelfde taxi naar huis waar Jaap mee komt.
Ok, wat niet is kan nog komen. Wel een beetje snel als t kanquote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, bummer.... zat er vannacht ook op te hopen.
Dan kunnen ze echt alle regels overboord gooien en kan het wilde westen beginnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Ze zal wel een waarschuwing krijgen en dan is het weer klaar![]()
Dat zou te mooi zijn... Geen kans om afscheid te nemen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:40 schreef Alfaro het volgende:
Groep komt binnen en er ligt een brief "Beste bewoners.... We hebben A vewijderd ivm geweld."
Het is wel gezegd, maar ik weet niet of Brian daar bij stond.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, wat niet is kan nog komen. Wel een beetje snel als t kan![]()
Maar dat andere paard is een gewoon paard, daar wil ze nog niet dood op gevonden worden, dit nieuwe paard is een mooi paard, dan is het anders.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef noa84 het volgende:
Hoe vaak heeft Natasia tot nu toe ook alweer paard gereden? Begint meteen te zeuren over rijlaarzen...
Amen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat zei Eric?
Sylvia is altijd zo lief en verzorgend zowel naar mens als dier. Zij is de enige echte terechte winnaar in mijn ogen.
Ik denk dat het paard op Jaap gaat rijdenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef waxmask het volgende:
Gaat Jaap ook paardrijden?
Kom maar op met die hete olie en zoutzuurquote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze echt alle regels overboord gooien en kan het wilde westen beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |