Dat heet échte liefdequote:Op maandag 26 februari 2007 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Net als Nena trouwens.
Die liet zich ook voor kankerhoer uitmaken en met wijn besmeuren, om zich vervolgens weer te laten bezoedelen door die smeerlap.
Onbegrijpelijk. Echt.
Ik weet niet of de''heren'' na DGK zich op stellen in rijen van driequote:Op maandag 26 februari 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Waar AmandaOp zoek is naar een nieuwe Relatie![]()
Ja, ze zal snel een nieuw neukertje moeten vinden om zakgeld van los te peuteren.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Waar AmandaOp zoek is naar een nieuwe Relatie![]()
*hoopt*quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef Kinga het volgende:
Amanda naar achter?
Geloof het wel ja. Ze zal wel een waarschuwing krijgen en dan is het weer klaarquote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef Kinga het volgende:
Amanda naar achter?
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Ze zal wel een waarschuwing krijgen en dan is het weer klaar![]()
Volgens de regels kan dat niet ... want dan is het hek van de damquote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Ze zal wel een waarschuwing krijgen en dan is het weer klaar![]()
Hij heeft wel iets weg van Natasia zo. Die kleur en zijn staart lijkt op Natte Ass' hair-extended kapsel.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef CartWOman het volgende:
Prachtig paard
Brian net tegen Natasia: 'Zie je wel, ze zaten aan elkaar en als ik eraan kom direct van elkaar weg. Ik haat zo'n slet.'
Huub en Amanda dus, bij het kantoor.
de eigenaressequote:Op maandag 26 februari 2007 17:38 schreef Kinga het volgende:
Is die blonde mevrouw het nieuwe paardenmeisje?
Ze gaat vanavond meteen al met de benen wijd denk ik. Voor een plek om te slapen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ze zal snel een nieuw neukertje moeten vinden om zakgeld van los te peuteren.
Nee, bummer.... zat er vannacht ook op te hopen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet Brian al dat Amanda ernaast zat toen Erik zich aan het aftrekken was?
Auw! Ik hoop het ook niet hoor!! Vind dat ze gewoon op moet rotten, lekker door de poort waar ze gisteren Huub doorheen wilde schreeuwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |