Yep, da's Ellen, de eigenaresse van Reginia 'Bolle', maar ze was er al vanaf het begin, maar zelden in beeld.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:38 schreef Kinga het volgende:
Is die blonde mevrouw het nieuwe paardenmeisje?
Wat mij betreft kan ze in dezelfde taxi naar huis waar Jaap mee komt.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Ze zal wel een waarschuwing krijgen en dan is het weer klaar![]()
Ik hoop het voor de paarden. Maar enfin een hengst vraagt een sterke en consequente hand. Ze kunnen totaal geen hengsten gedrag vertonen en dan ineens toch omslaan...quote:... ok, een deskundige dus. Voor een leek als ik lijkt het heel wat hoor. Wat de verzorging betreft neem ik maar aan dat er vaak verzorging is waarvan wij niet zo meekrijgen dat ie er ook is. Ik kan me gewoon niet voorsteleln dat die dieren alleen van Sylvia afhankelijk zijn of drie keer in de week een uurtje van Ellen.
Sylvia kan redelijk rijden maar ze heeft veel versnipperde kennis. Het is heus niet het rijden waar ik bang voor ben. Ellen is een prof (meer dan lesley) maar buiten zetten, uitmesten, voeren enz...quote:Wat dacht je van Syl dan, en ik heb geen verstand van paarden, vind het een mooi beest, punt.
Mag de paardentrailer ook..? Dan kan ze meteen mee...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan ze in dezelfde taxi naar huis waar Jaap mee komt.
Ok, wat niet is kan nog komen. Wel een beetje snel als t kanquote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, bummer.... zat er vannacht ook op te hopen.
Dan kunnen ze echt alle regels overboord gooien en kan het wilde westen beginnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Ze zal wel een waarschuwing krijgen en dan is het weer klaar![]()
Dat zou te mooi zijn... Geen kans om afscheid te nemen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:40 schreef Alfaro het volgende:
Groep komt binnen en er ligt een brief "Beste bewoners.... We hebben A vewijderd ivm geweld."
Het is wel gezegd, maar ik weet niet of Brian daar bij stond.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, wat niet is kan nog komen. Wel een beetje snel als t kan![]()
Maar dat andere paard is een gewoon paard, daar wil ze nog niet dood op gevonden worden, dit nieuwe paard is een mooi paard, dan is het anders.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef noa84 het volgende:
Hoe vaak heeft Natasia tot nu toe ook alweer paard gereden? Begint meteen te zeuren over rijlaarzen...
Amen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat zei Eric?
Sylvia is altijd zo lief en verzorgend zowel naar mens als dier. Zij is de enige echte terechte winnaar in mijn ogen.
Ik denk dat het paard op Jaap gaat rijdenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef waxmask het volgende:
Gaat Jaap ook paardrijden?
Kom maar op met die hete olie en zoutzuurquote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze echt alle regels overboord gooien en kan het wilde westen beginnen.
INDERDAAD OPROTTENquote:Op maandag 26 februari 2007 17:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Kom op redaktie .... eruit met die blonde idioot. Ze heeft fysiek geweld toegegeven en dreigde het vaker te gaan doen. Wat is het probleem.
Een stel tieten houdt het tegenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Kom op redaktie .... eruit met die blonde idioot. Ze heeft fysiek geweld toegegeven en dreigde het vaker te gaan doen. Wat is het probleem.
Ik denk dat Amanda achter wat privileges aan de makers van de kooi moet geven...als ze dat goed doet, mag ze blijven...quote:
Arm paardquote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef BBW het volgende:
hdnkkk wil paardensperma gaan verkopen op eBay, vandaar dat hij amandel alvast op hem laat oefenen (zonder enig succes)
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:47 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda achter wat privileges aan de makers van de kooi moet geven...als ze dat goed doet, mag ze blijven...
![]()
Huub zegt gewoon dat hij mee doet.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap moet nog binnenkomen en ze hebben het NU al over zijn exit? ...... nou zeg
Nu al? een paar dagen geleden al.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap moet nog binnenkomen en ze hebben het NU al over zijn exit? ...... nou zeg
Tuurlijk, de vijand op de nieuwe laten focussen zodat zij iemand kunnen uitpikken en die meeste stemmen geven als er 2 ontslag rondes zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub zegt gewoon dat hij mee doet.
maar hij bekijkt dat heus wel eerst.
Maar wel ff een videoboodschap in laten spreken waarin ze ff duidelijk maakt dat ze de laatste opmerking van hdnkkk heeft gezien.... bommetje.....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Dat zou te mooi zijn... Geen kans om afscheid te nemen.![]()
Dan laat ze die twee toch gewoon daar !quote:
Ik hoop dat Jaap bij NatasJa in bed gaat slapen en dat ie zichzelf in z`n slaap omdraaid zodat ie boven op de heks komt met z`n lichaam... CSI fans zullen misschien wel weten wat er dan kan gebeurenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:44 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat het paard op Jaap gaat rijden
John Candyquote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap lijkt op Billie Turf
[afbeelding]
[afbeelding]
HAHAHA net als dat huis in The Wizard of Oz? HAHAHAquote:Op maandag 26 februari 2007 17:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jaap bij NatasJa in bed gaat slapen en dat ie zichzelf in z`n slaap omdraaid zodat ie boven op de heks komt met z`n lichaam... CSI fans zullen misschien wel weten wat er dan kan gebeuren![]()
![]()
Zullen we hem eerst even een kans geven ?quote:
Dan wordt het nog druk bij Brian in bed. Nou ja, heeft ie wel aan elke kant een 'dame'.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jaap bij NatasJa in bed gaat slapen en dat ie zichzelf in z`n slaap omdraaid zodat ie boven op de heks komt met z`n lichaam... CSI fans zullen misschien wel weten wat er dan kan gebeuren![]()
![]()
jankend en met zaad uit al haar gaten lopend met vlekken op haar bontjequote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef itsme het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe Amanda terug komt.
Jankend
Ik zei al: zet de plakkerigste likeur maar vast klaar, want Huub gaat dan toeslaan zodra Amanda dat ordi bontvod aanheeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze echt alle regels overboord gooien en kan het wilde westen beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |