OMG.....vet cool super gaaf.....quote:Op maandag 19 maart 2007 08:41 schreef tntkiller het volgende:
http://www.kindertv.net/index.php?option=com_content&task=view&id=2349&Itemid=365
[..]
ergens in april zo te zien, laten we hopen ik ren meteen naar de winkel![]()
![]()
Huh? Wat is FTR?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:41 schreef buzzer het volgende:
Zal ik deze maar naar FTR verhuizen dan ?
Het Film/TV/Radio forumquote:
tja het zijn 6 dvd's per box... sommige koop ik wel later zoals er was eens de ruimte.. die is niet zo heel interessant haal eerst de mens en het levenquote:
quote:heeft nu al een deel liggen en aan het kijken met de kids![]()
Inderdaad, ik heb Er was eens.... de ruimte gekregen. Maar wat is er gebeurt?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:02 schreef tntkiller het volgende:
ff melden dat de serie nu te koop is
[..]
't zijn geloof ik 6 dvd's...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:02 schreef Honky het volgende:
Pffffff 40 Euro?
Hoeveel afleveringen krijg je daar voor dan?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:02 schreef Honky het volgende:
Pffffff 40 Euro?
Hoeveel afleveringen krijg je daar voor dan?
33 euro is de goedkoopste prijs die ik heb kunnen vinden:quote:Op zondag 24 juni 2007 12:05 schreef hierissiedan het volgende:
waar is de serie het goedkoopst te krijgen? (ben vooral interesseert in de mens en op 2de het lichaam) en dan ga ik heel pedagogisch verantwoord met mijn neefjes er naar kijken, of zij nou willen of niet!
Kijk eens een post boven je!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:12 schreef Elvi het volgende:
Ow ik vond die tekenfilm vroeger echt zó tof!En idd: waar issie het goedkoopste?
![]()
![]()
Mijn idee. Als ze 20 euro per stuk zijn, wil ik ze best allevier kopen (of eigenlijk alletwee, de mens en het leven zijn het leukst, vind ik)quote:Op zondag 24 juni 2007 13:00 schreef hierissiedan het volgende:
ik wacht nog ff een half jaartje kijken of ze iets goedkoper worden, zo rond de 20 a 25 euro vind ik het een leukere aanschaf
Idd zelfde als bij mij, het ergste was dat ik door oa deze serie op een gegeven moemnt meer van geschiedenis afwist dan de leraar van de basis school...quote:Op zondag 24 juni 2007 18:35 schreef tha_dark het volgende:
Geweldige serie!
Hierdoor ben ik eigenlijk echt interesse gaan krijgen in geschiedenis.
Ga dan ook zeker er was eens... de mens kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |