Ik wil ongeveer 30-40 euro uitgeven en wil heb zowel binnen als buiten gebruiken maar niet bij windkracht 10. Gewoon de 'normale' weeromstandigheden.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef Xilantof het volgende:
Wat wil je uitgeven en waar wil je hem voor gebruiken?
Alleen binnen? Of buiten bij windkracht 10?
In die klasse kom je snel bij Velbon of Vanguard uit...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:40 schreef Build.1984 het volgende:
[..]
Ik wil ongeveer 30-40 euro uitgeven en wil heb zowel binnen als buiten gebruiken maar niet bij windkracht 10. Gewoon de 'normale' weeromstandigheden.
quote:
Hama is echt een "alles-merk"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:46 schreef Ikke89 het volgende:
Ik heb online het volgende statief gevonden: Hama Statief Star 61
(http://www.digicamshop.nl/product/27428/hama-statief-star-61.html)
Heeft iemand ervaringen met dit merk en/of type?
Ik denk dat hij deze bedoelt:quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:39 schreef Xilantof het volgende:
Je linkje werkt niet (meer).
Geen idee... ik kan ook zo 1,2,3 geen gegevens vinden op internet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat idee had ik al, waar ik vooral nieuwsgierig naar was was de uitgevouwen hoogte (neem aan dat dat niet 12,5 CM is)
Cameranu.nl bied dit statief trws ruim 10 euro goedkoper aan...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:46 schreef Ikke89 het volgende:
Ik heb online het volgende statief gevonden: Hama Statief Star 61
(http://www.digicamshop.nl/product/27428/hama-statief-star-61.html)
Heeft iemand ervaringen met dit merk en/of type?
Omschrijving / prijs combo (27,95) vind ik deze eigenlijk wel heel aantrekkelijk...quote:Algemene informatie:
De Star 61 van Hama is ideaal voor reflexcamera's. Hij haalt een maximale hoogte van 153cm, is in opgevouwen toestand slechts 60 cm lang en weegt 1,2 kilo.
Technische specificaties:
Maximale hoogte:153cm
Gesloten lengte:60cm
Max.draaggewicht:3KG
Materiaal:Aluminium
Kleur:Zilver
Gewicht:1220 gram
Inclusief:Draagtas
Snelkoppelingsplaatje: Ja
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geen idee... ik kan ook zo 1,2,3 geen gegevens vinden op internet.
mijn schatting ong. 150-160cm
Ik gok dat dat het typenummer/naampje is...quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]ik hoopte een beetje dat een fotoaccesoiresnerd het type nr zou herkkennen zodat ik alle specs op zou kunnen zoeken
Zit daar een waterpas op de zijkant, of is dat iets anders ?(dat maakt het zoeken al iets makkelijker
)
Dat laatste lijkt me inderdaad een prima oplossing.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:08 schreef Marginaal het volgende:
Dank je voor dit topic ik had hier zelf ook een vraag over![]()
Ik ben zelf ook op zoek naar een statief maar dan voor een Canon Ixus 60, nu heb ik alleen nog een vraagje, ik wil het statief in een later stadium ook eventueel kunnen gebruiken voor een Digitale spiegelreflexcamera.
Wat is in zo'n geval een mooie oplossing, of zeggen jullie koop liever nu een goedkoop statief voor de Ixus en later een beter/duurder statief voor een zwaarder toestel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |