Ding? Muziek....quote:Op maandag 26 februari 2007 16:33 schreef bolletje_25 het volgende:
Op wat voor ding was ze nou aan het dansen dan.
De 1e pic van zin moeder straat er al, we willen meer zien van z'n prive collectie.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:34 schreef hardromacore het volgende:
Wie vraag er nou om meer pics, Jehova wil verder zoeken..
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:33 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Zeker geleerd op xbox live nerdje de enige knoppen die jij ooit heb aangeraakt zijn die van je xbox controller
Effe de beentjes strekkenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:42 schreef Zrtlrnc het volgende:
Misschien had ze even pauze van haar werk?
ontspannign
52? hm als ze een beetje goed uitziet en ik ben in een morbide bui laat haar maar hierheenkomen voor een beurtquote:Op maandag 26 februari 2007 14:18 schreef NotoriousJw het volgende:
Wtf....kom ik gisternacht naar beneden om ff snel een glas cola te drinken. Staat me moeder daar in haar string + bhte dansen op Fouradi - 1 DING.....
Ik heb de hele nacht niet meer kunnen slapen.......
wat jij wilquote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
52? hm als ze een beetje goed uitziet en ik ben in een morbide bui laat haar maar hierheenkomen voor een beurt
*verstikt zich in chips*quote:Op maandag 26 februari 2007 14:29 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ik weet net zoveel als jou.![]()
Het ergste was ze schrok eventjes, maar daarna danste ze weer vrolijk verder, alsof ik er niet was.
Ah So! is het dus gesteld bij jullie.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Nee, die lag bij me 12 jarige zusje, nou goed...![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
Een echt Unox-moment.
''Hmmm, lekker moeder''
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
Een echt Unox-moment.
''Hmmm, lekker moeder''
Juistquote:Op maandag 26 februari 2007 16:51 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
52? hm als ze een beetje goed uitziet en ik ben in een morbide bui laat haar maar hierheenkomen voor een beurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |