niet op de Hubert Bedford manier, maar verteld wel vaak dingen die de liefhebbers allang wetenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:16 schreef popolon het volgende:
Wat me ergerde aan Smeets altijd is dat ie elke keer weer de regels probeert uit te leggen.
Heel vervelend. Leuk voor de mensen die twee keer per jaar basketball zien maar voor liefhebbers vrij irritant.
Doet 'ie dat nog steeds?
Iedereen die studio sport kijkt, ziet natuurlijk ook maar 2x per jaar basketballquote:Op maandag 26 februari 2007 14:16 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat me ergerde aan Smeets altijd is dat ie elke keer weer de regels probeert uit te leggen.
Heel vervelend. Leuk voor de mensen die twee keer per jaar basketball zien maar voor liefhebbers vrij irritant.
Doet 'ie dat nog steeds?
Ik kan soms ook wel de humor van het commentaar van Smeets inzien, maar dan wel wanneer de wedstrijd cq evenement het toelaat, bijvoorbeeld bij het wielrennen, dan heb je tijd zat voor verhalen uit het verleden en de volgerskaravaan etc.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:23 schreef Stansfield het volgende:
Dat hij al vrij snel in de samenvatting de uitslag vertelde was toch meer omdat ze de kijker een beeld willen geven van de verhoudingen hoe die in de NBA op dit moment zijn?
Ik vind het commentaar altijd wel vermakelijk van Mart.
Ik vond Smeets altijd geweldig met de Tour. Maar basketbal? Hij heeft wel het enthousiasme, maar verder is hij net als zijn columns: zwalkend door een moeras van convenient lies.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan soms ook wel de humor van het commentaar van Smeets inzien, maar dan wel wanneer de wedstrijd cq evenement het toelaat, bijvoorbeeld bij het wielrennen, dan heb je tijd zat voor verhalen uit het verleden en de volgerskaravaan etc.
In een paar minuten een samenvatting van een NBA wedstrijd laten zien en in die paar minuten ook de stand van zaken van alles wat maar de NBA te maken heeft te proppen, nee dat werkt voor mij nu eenmaal niet.
Tsja... ik heb niet echt keus...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:16 schreef popolon het volgende:
Ik kijk het meeste op FSN, dus ik hoor hem niet zo vaak.
Ik zal nooit gecharmeerd zijn van de Suns. Ten eerste ze spelen in de Pacific division dus zin ze rivals van de Lakers. Ten tweede ik heb een hekel aan Nash (maar vind het wel een zeer goede speler op aanvallend gebied). Ten derde doen ze niet aan defense (ik weet het, wel wat overdreven).quote:Op maandag 26 februari 2007 23:02 schreef Chrishop het volgende:
Ik ben erg gecharmeerd van de Suns, wat is Amare een beest belachelijk.
Ik heb Marion in 15 seconde vanuit de help-side 3x iemand zien blokken (wedstrijd tegen de Timberwolfes was dat) Bel en Barbosa scoren samen 34 punten, Nash speelt lelijk maar super efficient en Volgends mij was het Amare die de tweede helft 1 keer mist en wel 20 punten maakt. Heb slechts één helft gezien. De Timberwolfes kwamen op mij over als een heel saai team waarin KG de enige goeie speler is. Ik ben vanuit mezelf meer pistons achtig, hard werken en vanuit de defense spelen maar ik moet toch oprecht respect hebben voor de uitvoering en het game plan van de Suns.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik zal nooit gecharmeerd zijn van de Suns. Ten eerste ze spelen in de Pacific division dus zin ze rivals van de Lakers. Ten tweede ik heb een hekel aan Nash (maar vind het wel een zeer goede speler op aanvallend gebied). Ten derde doen ze niet aan defense (ik weet het, wel wat overdreven).
Maar wel de 25.000 punt van Sjaak.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:00 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami verliest door een oneindige stroom free throws voor New York, dat is de omgekeerde wereld![]()
Getallen zeggen niet zo veel, in het vierde kwart werd hij overrompeld door Marburyquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:06 schreef J-Will het volgende:
Jason Williams 7 rebounds, dat moet haast een career high zijn15 puntjes, 7 assists. Leuke game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |