Neequote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit er toevallig ook nog een aux-in op?
Gaat 'ie niet voor weg. Als de pioneer te weinig opbrengt houd ik 'm voor als ik weer 'ns een auto heb.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:27 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Hij kan niet verzonden worden?
In ieder geval een startbod van ¤45.
Thanks! prima radio inderdaadquote:Op maandag 26 februari 2007 14:00 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb dezelfde. Prima radio voor een schappelijke prijs.
Daarom zei ik ook 'startbod'quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef TSPO het volgende:
[..]
Gaat 'ie niet voor weg. Als de pioneer te weinig opbrengt houd ik 'm voor als ik weer 'ns een auto heb.
Ik woon zelf in Helmond. Hebben nu zo'n belachelijke radio (Clarion ofzo) waar de code van kwijt is. M'n pa is bezig met dat te regelen met zo'n bedrijf in Rotterdam krijg ik vanavond update voor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:49 schreef TSPO het volgende:
Als je een goed bod excl doet verzend ik 'm misschien. Ik ben nooit zo'n fan van electronica versturen. Waar woon je zelf? Op de lijn utrecht-denhaag kan ik 'm eventueel langsbrengen.
Waar ben je zondag? Kom ik hem op de terugweg evt halen voor 75. If you want.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:29 schreef TSPO het volgende:
ik vind 60 helaas te weinig voor een radio die 2 maanden gebruikt is en nieuw 100 euro was. Dus niet geaccepteerd
Stuur me maar even een mailtjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:55 schreef MightyRaven het volgende:
Voor 60 euro wil ik hem ergens van het weekeind of begin volgende week ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |