abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46697194
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:38 schreef feessie het volgende:
Ze neemt me toch wel hoe ik ben. Alleen ze vind het lastig.
als er anderen bij zijn?

en waarom dan?
omdat die anderen ongeduldig worden?

hoe meer zij dat benadrukt, hoe nerveuzer jij wordt, hoe lastiger het voor haar wordt dus.

mensen zijn soms ongeduldig, ja, en dat is vooral voor jou vervelend om dat te merken, waarom is dat voor lastig?

mag ze je zinnen niet afmaken, maar zou ze dat graag doen?
of is het dat het met jou lastig kletsen is voor anderen, het gesprek niet vlot, en zij dus ook niet kan kletsen met die anderen, of jij moet je niet in het gesprek mengen?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46697356
Ik geloof niet dat ze het uit wil maken. Ze gaf aan dat ze het lastig vond. Ik volg nu logopedie en ze hoopte dat het beter ging. Toen ik vroeg : Maak je het anders uit ? Zei ze neee , echt niet lieverd.

Het maakt me alleen erg onzeker. En ik ga er misschien terrecht ? rare dingen bij denken.
pi_46697431
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef feessie het volgende:

[..]

Dat vind ik erg voorbarig. Opzich zijn er geen problemen momenteel. Alleen dat stotteren is momenteel voor mij een punt van bezinning. Ze geeft aan dat het geen breekpunt van onze relatie is.
Waarom voelt ze dan toch de drang jou er onzeker mee te maken en zodoende het stotteren enkel in de hand te werken? Je mag gewoon jezelf niet zijn in je relatie, waarin je je veilig zou moeten kunnen voelen.
pi_46697451
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:49 schreef feessie het volgende:
Ik geloof niet dat ze het uit wil maken. Ze gaf aan dat ze het lastig vond. Ik volg nu logopedie en ze hoopte dat het beter ging. Toen ik vroeg : Maak je het anders uit ? Zei ze neee , echt niet lieverd.
wat is dan het probleem eigenlijk ze blijft bij je hoor, dat zegt ze, ze vindt het wel lastig, maar ja
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_46697481
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waarom voelt ze dan toch de drang jou er onzeker mee te maken en zodoende het stotteren enkel in de hand te werken? Je mag gewoon jezelf niet zijn in je relatie, waarin je je veilig zou moeten kunnen voelen.
Ik merkte dat ik mezelf de eerste weken niet was. De laatste weken gaat dat steeds beter , misschien merkt ze dat ook wel.
pi_46697504
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:52 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

wat is dan het probleem eigenlijk ze blijft bij je hoor, dat zegt ze, ze vindt het wel lastig, maar ja
.

Het maakt me alleen erg onzeker. En ik ga er misschien terrecht ? rare dingen bij denken.
pi_46697523
quote:

[..]

sommige mensen willen heel graag altijd 'eerlijk' zijn.

of het is gewoon toch een kutsmoes.
pi_46697586
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:53 schreef milagro het volgende:

[..]

sommige mensen willen heel graag altijd 'eerlijk' zijn.

of het is gewoon toch een kutsmoes.
Ze gaf idd wel aan dat ze eerlijk wilde zijn , en dat het voor haar erg opluchte. Voor mij luchte het niet zo op , omdat ik aanmezelf begon te twijfelen.
  maandag 26 februari 2007 @ 16:32:41 #59
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_46698737
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:33 schreef Ripley het volgende:

[..]

No offence, maar als ik verliefd ben vind ik ook zijn "slechtere"eigenschappen schattig, zolang die niet inhouden dat ie mij of anderen pijn doet. Ik kan me slecht voorstellen dat ik me zo aan zoiets zou ergeren. Maar goed, mensen verschillen natuurlijk
Ik kan me voorstellen dat stotteren niet schattig gevonden wordt
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 26 februari 2007 @ 16:34:26 #60
88139 JoeyT
pi_46698787
quote:

[..]

Dus wat zou ze dan moeten doen? Het voor zichzelf houden. Ik vind dat als ze zoiets voelt, ze het ook best mag zeggen. Ik neem aan dat ze het op een normale vriendelijke manier gebracht heeft...
pi_46702890
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dus wat zou ze dan moeten doen? Het voor zichzelf houden. Ik vind dat als ze zoiets voelt, ze het ook best mag zeggen. Ik neem aan dat ze het op een normale vriendelijke manier gebracht heeft...
TS weet ook wel dat hij stottert en zal daar genoeg problemen mee ervaren, dan hoeft zij hem er toch niet nog eens op te wijzen dat hij stottert? Ik zie niet wat dat toevoegt, of oplost behalve een toenemende onzekerheid aan de kant van TS
pi_46703291
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:56 schreef feessie het volgende:

[..]

Ze gaf idd wel aan dat ze eerlijk wilde zijn , en dat het voor haar erg opluchte. Voor mij luchte het niet zo op , omdat ik aanmezelf begon te twijfelen.
nou, hoera voor de waarheid.

als iemand gewoon niet verliefd is op je, of niet meer, is dat ook lullig, maar als je hoort dat dat is vanwege een heel specifiek kenmerk in je uiterlijk, of in dit geval stotteren is dat toch wat anders.

verliefd zijn, het waarom daarvan is niet echt in woorden te vangen, dus het ontbreken ervan ook niet, laat het dan lekker zo, en ga niet meedelen, dat iemand helemaal okay is, maar jammer van die hazelip/kleine lul/stotteren/whatever waar iemand ms of ws al genoeg mee zit.

de waarheid is niet altijd heilig.
als het enkel negatieve dingen oplevert,. en het jou zelf om het even is, waarom dan toch zeggen, wetende dat het die ander niets anders dan nog onzekerder zal maken?

omdát het de waarheid is? de waarheid als doel op zich
  maandag 26 februari 2007 @ 18:45:54 #63
88139 JoeyT
pi_46703319
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:32 schreef Xennia het volgende:

[..]

TS weet ook wel dat hij stottert en zal daar genoeg problemen mee ervaren, dan hoeft zij hem er toch niet nog eens op te wijzen dat hij stottert? Ik zie niet wat dat toevoegt, of oplost behalve een toenemende onzekerheid aan de kant van TS

Dus wat zou ze volgens jou moeten doen? Niets zeggen?
pi_46703626
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:45 schreef JoeyT het volgende:

als je een vreselijk complex hebt, dan wil je toch in godsnaam een partner die er geen problemen mee heeft, en NIET een partner die ook niet met je gebreken overweg kan en die je in deze harde wereld nog wat dieper de grond in trapt, is dat zo moeilijk te begrijpen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_46703642
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:45 schreef JoeyT het volgende:
Ofwel het accepteren als behorend bij de persoon waar zij verliefd op is, ofwel het uitmaken als ze er zo veel last van heeft
pi_46704664
Kvind het een beetje maf dat ze daar een probleem van maakt, als mij vriendin zou stottere zou ik me daar niet druk om make, geen probleem, wel kut voor der maar echt geen probleem, dan neem ik wel wat meer tijd om te luistere naar der verhale
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_46735068
Ik heb mn gevoel gisterenavond op tafel gelegd. Ik heb eerlijk gezegd dat ik me klote voelde , en de reden daarvan. Ze schrok hier heel erg van. Ze zei dat ik me niet zo druk moest maken en dat het allemaal wel meeviel. Opzich luchte dat echt heel erg op . Het viel me op dat ze gelijk een stuk liever tegen me deed dan voorgaande keren. Telkens als ik boos of vrij hard wordt , wordt ze bang. Misschien maak het dan toch niet uit dat ik stotter en geeft ze wel degelijk om me.
pi_46737588
ik heb een keer een date gehad met een jongen die een soort tik had:
aan het eind van de zin maakte hij een soort van keelschraap/lucht uit keel pers geluidje..
Ik kon gewoon niet met die jongen praten zonder dat ik me er dood aan ergerde.. dus heb 't een gezellig avond laten blijven. Want op dat geluid na was het een gezellige avond...

maargoed, ik heb daarom dus nee gezegd tegen meerdere dates, en basta.

Zij heeft dus voor jou gekozen, met jouw 'gebrek', om het zo maar even te zeggen, en daarna kan ze er ineens niet meer tegen? Of zit ze er mee 'voor jou' ofzo?
Dat vind ik een beetje naar... je weet toch wel of zoiets je niet uitmaakt, of dat je weet dat het je gaat ergeren? Overigens vind ik het best naar, dat zoiets mij ergert, mensen kunnen er immers helemaal NIETS aan doen vaak, maargoed..

Blijf het raar vinden dat ze er pas na 3 maanden ineens mee zit...
Ja doei.
pi_46741278
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:38 schreef feessie het volgende:
Ze neemt me toch wel hoe ik ben. Alleen ze vind het lastig.
Heb je weleens gehoord van het del ferro instituut? Het zit in Amsterdam en zij hebben een goede methode om van het stotteren af te komen. Ze hebben een website.
Het is vervelender voor jou dan voor je vriendin dat je af en toe stottert..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')