als er anderen bij zijn?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:38 schreef feessie het volgende:
Ze neemt me toch wel hoe ik ben. Alleen ze vind het lastig.
Waarom voelt ze dan toch de drang jou er onzeker mee te maken en zodoende het stotteren enkel in de hand te werken? Je mag gewoon jezelf niet zijn in je relatie, waarin je je veilig zou moeten kunnen voelen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef feessie het volgende:
[..]
Dat vind ik erg voorbarig. Opzich zijn er geen problemen momenteel. Alleen dat stotteren is momenteel voor mij een punt van bezinning. Ze geeft aan dat het geen breekpunt van onze relatie is.
wat is dan het probleem eigenlijkquote:Op maandag 26 februari 2007 15:49 schreef feessie het volgende:
Ik geloof niet dat ze het uit wil maken. Ze gaf aan dat ze het lastig vond. Ik volg nu logopedie en ze hoopte dat het beter ging. Toen ik vroeg : Maak je het anders uit ? Zei ze neee , echt niet lieverd.
Ik merkte dat ik mezelf de eerste weken niet was. De laatste weken gaat dat steeds beter , misschien merkt ze dat ook wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom voelt ze dan toch de drang jou er onzeker mee te maken en zodoende het stotteren enkel in de hand te werken? Je mag gewoon jezelf niet zijn in je relatie, waarin je je veilig zou moeten kunnen voelen.
.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat is dan het probleem eigenlijkze blijft bij je hoor, dat zegt ze, ze vindt het wel lastig, maar ja
sommige mensen willen heel graag altijd 'eerlijk' zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom voelt ze dan toch de drang jou er onzeker mee te maken en zodoende het stotteren enkel in de hand te werken? Je mag gewoon jezelf niet zijn in je relatie, waarin je je veilig zou moeten kunnen voelen.
Ze gaf idd wel aan dat ze eerlijk wilde zijn , en dat het voor haar erg opluchte. Voor mij luchte het niet zo op , omdat ik aanmezelf begon te twijfelen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:53 schreef milagro het volgende:
[..]
sommige mensen willen heel graag altijd 'eerlijk' zijn.
of het is gewoon toch een kutsmoes.
Ik kan me voorstellen dat stotteren niet schattig gevonden wordtquote:Op maandag 26 februari 2007 15:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
No offence, maar als ik verliefd ben vind ik ook zijn "slechtere"eigenschappen schattig, zolang die niet inhouden dat ie mij of anderen pijn doet. Ik kan me slecht voorstellen dat ik me zo aan zoiets zou ergeren. Maar goed, mensen verschillen natuurlijk
Dus wat zou ze dan moeten doen? Het voor zichzelf houden. Ik vind dat als ze zoiets voelt, ze het ook best mag zeggen. Ik neem aan dat ze het op een normale vriendelijke manier gebracht heeft...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
TS weet ook wel dat hij stottert en zal daar genoeg problemen mee ervaren, dan hoeft zij hem er toch niet nog eens op te wijzen dat hij stottert? Ik zie niet wat dat toevoegt, of oplost behalve een toenemende onzekerheid aan de kant van TSquote:Op maandag 26 februari 2007 16:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus wat zou ze dan moeten doen? Het voor zichzelf houden. Ik vind dat als ze zoiets voelt, ze het ook best mag zeggen. Ik neem aan dat ze het op een normale vriendelijke manier gebracht heeft...
nou, hoera voor de waarheid.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:56 schreef feessie het volgende:
[..]
Ze gaf idd wel aan dat ze eerlijk wilde zijn , en dat het voor haar erg opluchte. Voor mij luchte het niet zo op , omdat ik aanmezelf begon te twijfelen.
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
TS weet ook wel dat hij stottert en zal daar genoeg problemen mee ervaren, dan hoeft zij hem er toch niet nog eens op te wijzen dat hij stottert? Ik zie niet wat dat toevoegt, of oplost behalve een toenemende onzekerheid aan de kant van TS
als je een vreselijk complex hebt, dan wil je toch in godsnaam een partner die er geen problemen mee heeft, en NIET een partner die ook niet met je gebreken overweg kan en die je in deze harde wereld nog wat dieper de grond in trapt, is dat zo moeilijk te begrijpenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:45 schreef JoeyT het volgende:
Dus wat zou ze volgens jou moeten doen? Niets zeggen?
Ofwel het accepteren als behorend bij de persoon waar zij verliefd op is, ofwel het uitmaken als ze er zo veel last van heeftquote:Op maandag 26 februari 2007 18:45 schreef JoeyT het volgende:
Dus wat zou ze volgens jou moeten doen? Niets zeggen?
Heb je weleens gehoord van het del ferro instituut? Het zit in Amsterdam en zij hebben een goede methode om van het stotteren af te komen. Ze hebben een website.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:38 schreef feessie het volgende:
Ze neemt me toch wel hoe ik ben. Alleen ze vind het lastig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |