terug naar de winkel gaan ! heb ik ook gehad, zelfde verhaal. Kreeg gelijk een nieuwe mee. De oude met scheur werd opgestuurd naar replay. Was geen enkel probleem !quote:Op maandag 26 februari 2007 13:05 schreef anima het volgende:
Ik heb begin december een stijlvolle replay broek gekocht, met een erg mooie wassing.
Prijs was 140 euro. (niet afgeprijsd)
Nu kom ik er net achter dat de broek aan de binnenkant van mijn rechter bovenbeen door slijtage is open gerafeld.
bij nadere inspectie bleek ook net onder mijn rechter kontzak een scheur als gevolg van slijtage te zijn ontstaan.
WTF! ik draag deze broek ongeveer 2x in de week.
De broek is niet te strak, eerder beetje baggy.
Probleem na 3 maanden heb ik natuurlijk het bonnetje niet meer.
Kan ik terug gaan naar de winkel?
Ehm, "heb ik natuurlijk het bonnetje niet meer"?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:05 schreef anima het volgende:
Probleem na 3 maanden heb ik natuurlijk het bonnetje niet meer.
Kan ik terug gaan naar de winkel?
Ik had ook geen bonnetje meer. Eerst vroeg die gast of ik gepinned had. Mocht ik een afschrift meenemen was ook genoeg.. Helaas pin ik nooit, gelukkig wist ik nog wanneer het ongeveer was (datum) plus andere artikelen die ik ook gekocht had te noemen. Dit heeft die verkoper toen opgezocht in de administratie ! Daarna was het rond.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ehm, "heb ik natuurlijk het bonnetje niet meer"?
je gaat er toch niet vanuit dat die broek zo snel kapot gaat..quote:Op maandag 26 februari 2007 14:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ehm, "heb ik natuurlijk het bonnetje niet meer"?
Nooit van bewaren gehoord?
Anders lees je even.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:42 schreef Swowie het volgende:
Horen die scheuren er niet in?
Of zit je broek te strak?
Ik heb hier 4 Replay jeans in de kast hangen met hetzelfde euvel.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:46 schreef jovink het volgende:
[..]
ik heb ook zon vinatge ding van 180 eurie van replay ook bij het kruis begon het te scheuren..
komt gewoon omdat het veek meer verwassen is mn nudie slijt nog niet zo snel en doe moet juist slijten:Pquote:Op maandag 26 februari 2007 21:02 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ik heb hier 4 Replay jeans in de kast hangen met hetzelfde euvel.
Sinds kort heb ik alleen nog maar DIESEL jeans, die slijten niet zo snel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |