Ik draai het nu sinds januari en er is nog geeneen update geweest die de boel verstoordequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:12 schreef G.Fawkes het volgende:
Trouwens, hoe stabiel is Feisty Fawn? Ik kan ook nog even proberen die te installeren
Mijn motto is: als het werkt niet meer aan zittenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:46 schreef Lod het volgende:
Misschien mosterd na de maaltijd voor G.Fawkes maar deze kwam ik ook tegen Linux on a Dell Latitude D500
Ik ben echt blij voor je dat het gelukt is, goed dat je hebt volgehouden, that's the spirit...quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:56 schreef G.Fawkes het volgende:
Ahh gister met behulp van een vriend ubuntu 6.06 op mijn laptop gezet. Ik moest eerst fglrx drivers downloaden om X vanaf de live cd aan de praat te krijgen. En na de installatie nog een keer. Daarna gelijkt geupdate naar 6.10.
I am so happy
Dat noemt men in de IT: "never touch a running system"...quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mijn motto is: als het werkt niet meer aan zitten
http://ubuntu.wordpress.c(...)o-the-previous-page/quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Overigens, hoe kan ik er voor zorgen dat als ik backspace indruk dat FF dan naar de vorige pagina gaat?
Misschien is dit wat? Ik heb er verder geen ervaring mee, en volgens mij is het programma nog in alpha status...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:40 schreef G.Fawkes het volgende:
Is er een programma met GUI waarmee je iso's en andere images kunt mounten in linux alsof het cd's/dvd's zijn?
Nee ik had het tijdelijk opgegeven daarmee. Mijn vriendin heeft een Windowsbak, alle muziek is overgezet en ik ben (relatief) blij . Ik zat ff te wachten op een nieuw Ubuntu package voor libgphoto. Ik lees net hier dat hij gesupport is. Enige catch is dat je libgphoto moet verwijderen en daarna zelf de sources moet compilen. Binnenkort eens uitproberenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:04 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat grappig ik zie net een gast op linux forums die problemen had/heeft met zijn Gogear HDD6320. Deze user heette slakkie, is dat onze slakkie en zo ja: is het gelukt nog want ik wil de mijne ook wel graag gebruiiken
Start hem eens handmatig op? Alt-F2 en dan 'gksu /usr/sbin/gisomount'...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:05 schreef G.Fawkes het volgende:
hmm apt-get install resulteerde niet in het gewenste resultaat. Hij is wel geinstalleerd maar staat niet tussen mijn applications.. apart
How do I check the apache version on my server?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:26 schreef SHERMAN het volgende:
Kort vraagje;
Ik ben aan het bekijken of ik een syslog server kan installeren op een Suse installatie, hiervoor moet ik weten welke versie van PHP/MySQL en Apache er op de server draait.
Via Putty en SSH log ik in op de server. Ik dacht dat dit kon met het commando "httpd -v" maar dan krijg ik de error "Command not found"Wat is het dan wel.
Thanks, dat werkt inderdaad wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:55 schreef pierce het volgende:
[..]
How do I check the apache version on my server?
In the default configuration, Apache will be set to display the version information
on most of your error pages. The easiest way to verify what version of Apache
you have, is to visit a link to a file that does not exist. Such as http://domain.com/unknownfile.txt
If for whatever reason, you do not see the version listed, you can find out from
the command line.
You will want to run the binary with the -v option. This will give you a short response,
that includes both the version number, and the date the binary was built.
Dat laatste heb je al geprobeerd, maar je zou die eerste tip nog kunnen uitproberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |