Is nog niet bekend of ze eruit moet en nee er is niets in het drankje van Hupert gedaanquote:Op maandag 26 februari 2007 13:32 schreef fredfik het volgende:
moet die del er uit of niet???
hoe zit dat nu met dat drankgebruik van gisteren van huub,is er iets in zijn drank gedaan????
Echt niet, hij heeft zijn 24 uur ingetrokken, had je kunnen weten als je Cossen terugleest.quote:
je wil een villa winnen of niet....quote:Op maandag 26 februari 2007 13:32 schreef Lo_La het volgende:
Ik snap niet dat Huub daar vrijwillig blijft zitten!!??
Ik d8 al dat je te lui was om de cossen terug te lezen.quote:
yip me tooquote:Op maandag 26 februari 2007 13:30 schreef FSR het volgende:
Momenten zoals nu ben ik blij met buffering...
Kan 't natuurlijk ook gewoon indirect vragen. Scheelt me weer wat lees-werkquote:Op maandag 26 februari 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, hij heeft zijn 24 uur ingetrokken, had je kunnen weten als je Cossen terugleest.
Ik denk dat er bedoeld wordt dat Huub bij die 2 valszingende diva's blijft zittenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:35 schreef 2live het volgende:
[..]
je wil een villa winnen of niet....
je hebt een hersencel meer dan amanda, want als je het had gevraagd hadden wij gezegd, lees de cossen ff terug.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kan 't natuurlijk ook gewoon vragen. Scheelt me weer wat lees-werk.
ow? waarom?quote:
Alsof zij een type is die zich daar iets van zou aantrekkenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:33 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze vóór morgen het huis nog moet verlaten.. dan mist ze mijn evenlop met post over safe sex, aids, soa en een aantal condooms
dan geldt hetzelfdequote:Op maandag 26 februari 2007 13:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk dat er bedoeld wordt dat Huub bij die 2 valszingende diva's blijft zitten
Wat is dat toch met dat bufferen, geen centje pijn hier.quote:
2x zo slim als Amanda dus?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
[..]
je hebt een hersencel meer dan amanda, want als je het had gevraagd hadden wij gezegd, lees de cossen ff terug.![]()
Wij typen toch niet voor de kat zijn vioolquote:Op maandag 26 februari 2007 13:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kan 't natuurlijk ook gewoon indirect vragen. Scheelt me weer wat lees-werk.
11:37 - Krijgt de ruzie een staartje?quote:
Nee hoor, goed werkquote:Op maandag 26 februari 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wij typen toch niet voor de kat zijn viool![]()
Tja je enige fout is dat je de verkeerde club als avatar heb, maar goed tis je vergeven.quote:
Uitlokken is geen fysiek geweldquote:Op maandag 26 februari 2007 13:39 schreef Lo_La het volgende:
[..]
11:37 - Krijgt de ruzie een staartje?
Alle Miljonairs zoeken weer even een eigen plekje op, zodat de rust weer terug keert in de Villa na alle drukte van vanochtend. Sylvia wordt onder handen genomen door kapper Menno en ook Eric zit in de kapsalon. “Ik ben wel nieuwsgierig naar wat ze ermee gaan doen, want dit was een kop hete koffie en vorige keer is voor dit soort dingen gewaarschuwd”, zegt Sylvia. Ze heeft het uiteraard over de keren dat Natasia Nathanael bekogelde met wijn en Brian uit woede Nena's prachtige witte jurk met rode wijn ondergooide. “Maar dan moet het gedrag van Huub ook worden bestraft, want hij is ook ver gegaan met uitlokken”, vindt Menno. Wij zijn ook benieuwd naar de gevolgen…
Bron: Tien
Je denkt toch niet dat het koffie-incident gevolgen zal hebben voor Huub???
Als hij dat nu in het gezicht van iemand spuit, valt dat ook onder fysiek geweld????quote:Op maandag 26 februari 2007 13:39 schreef scanman01 het volgende:
Amanda mag vanavond bij haar exit Eric wel meenemen trouwens. Dat geruk voor de camera hebben we nu ook wel gehad.
Uitlokken hoort dan ook bij 't spel Menno...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:39 schreef Lo_La het volgende:
[..]
Alle Miljonairs zoeken weer even een eigen plekje op, zodat de rust weer terug keert in de Villa na alle drukte van vanochtend. Sylvia wordt onder handen genomen door kapper Menno en ook Eric zit in de kapsalon. “Ik ben wel nieuwsgierig naar wat ze ermee gaan doen, want dit was een kop hete koffie en vorige keer is voor dit soort dingen gewaarschuwd”, zegt Sylvia. Ze heeft het uiteraard over de keren dat Natasia Nathanael bekogelde met wijn en Brian uit woede Nena's prachtige witte jurk met rode wijn ondergooide. “Maar dan moet het gedrag van Huub ook worden bestraft, want hij is ook ver gegaan met uitlokken”, vindt Menno. Wij zijn ook benieuwd naar de gevolgen…
Lees je het wel goed, waarom gevolgen voor Huubquote:Op maandag 26 februari 2007 13:39 schreef Lo_La het volgende:
[..]
Hoezo dat, doet ie het tegenwoordig dagelijks dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:39 schreef scanman01 het volgende:
Amanda mag vanavond bij haar exit Eric wel meenemen trouwens. Dat geruk voor de camera hebben we nu ook wel gehad.
lees ff op tienquote:Op maandag 26 februari 2007 13:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan iemand een korte recap geven van hoe Huub Nl heeft weggepest vannacht?
Opzich niet en er staat niks in de regels over vloeistof gooien in iemands gezicht welquote:Op maandag 26 februari 2007 13:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Uitlokken is geen fysiek geweld
Precies, dat bedoel ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou, ik heb het wel eens in mijn oog gekregen... en die was dágen lang rood....quote:Op maandag 26 februari 2007 13:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Als hij dat nu in het gezicht van iemand spuit, valt dat ook onder fysiek geweld????![]()
Die Eric was zo'n belofte, als je de aankondiging op de site las. Nou, nix dus - mag van mij ook best vertrekken.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:39 schreef scanman01 het volgende:
Alleen als hij HIV positief is denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 13:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Als hij dat nu in het gezicht van iemand spuit, valt dat ook onder fysiek geweld????![]()
Ja wel dus. Zoals hier al een paar keer eerder is gepost is vloeistoffen (of dat nu wijn of kokend water is) naar elkaar gooien ook fysiek geweld. Aldus de DGKRedaciequote:Op maandag 26 februari 2007 13:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Opzich niet en er staat niks in de regels over vloeistof gooien in iemands gezicht wel
En als iemand aan het uitlokken was, was het Amanda wel met haar enorme gescheld richting Huub en Sylvia.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dus een bak accuzuur in het gelaat van Brain smijten is toegestaan?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Opzich niet en er staat niks in de regels over vloeistof gooien in iemands gezicht wel
ach laat maarquote:Op maandag 26 februari 2007 13:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alleen als hij HIV positief is denk ik
Na het wijnincident hebben ze dat dus WEL in de regels erbij geschreven, dus EXIT.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als je een klein beetje in deze COS zou lezen dan zou je weten dat niemand dat nog weet.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:32 schreef fredfik het volgende:
moet die del er uit of niet???
Nee, het enige wat er gisteren aan de hand was dat een aantal fokkers para werden (door 1 post van twee regels door iemand op VOL).quote:hoe zit dat nu met dat drankgebruik van gisteren van huub,is er iets in zijn drank gedaan????
Dat bedoelde ik ook. Het was als sarcastische vraag bedoeld... Maar dat kwam kennelijk niet helemaal over...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees je het wel goed, waarom gevolgen voor Huub![]()
![]()
![]()
Ik vond Huub ook veel te ver gaan. Het pakt gewoon weer goed uit voor hem. Ook heeft ie Paticia bij d'r kont gepakt. Ongewenste intimiteiten. Verder vind ik dit koffie incident los staan van Huub's misdragingen omdat Amanda en Huub vanochtend bij nuchter waren en Amanda zei dat ze bewust koffie gooide.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:39 schreef Lo_La het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |