abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 maart 2007 @ 09:55:03 #101
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_46932619
Hellup!
Even een vraagje... Ik heb in het boekje gezien dat ik ook wel eens een cracker met ham en komkommer en/of tomaat en een cracker met alleen komkommer en/of tomaat mag/moet eten.

Ik lust geen komkommer en/of tomaat!!!! *ril*

Kan ik ook iets anders op die cracker doen? En wat dan?
(kan ik bijv. ook appel of banaan ofzo erop doen?)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 5 maart 2007 @ 09:56:48 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46932655
Als je dat lekker vindt wel ja. Hoewel er in plakjes banaan wel meer kcal zitten dan in komkommer en tomaat.

En zo niet doe je er toch gewoon een plakje kipfilet op of zo? Zo'n ramp is dat niet.
  maandag 5 maart 2007 @ 10:01:02 #103
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_46932743
Ah moooooooooooi.. Dat scheelt weer.

Ik ben dan weer zo'n muts. Ik begin weer eens aan iets nieuws en dan wil het dan ook zo goed mogelijk volgen. Dan denk ik er niet bij na dat er ook nog iets buiten de categorie groente of fruit op kan.

Maxi, Midi & Mini
  maandag 5 maart 2007 @ 10:05:01 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46932824
Gewoon zo mager mogelijk doen.
Wat je niet lust, lust je niet dus dan een alternatief zoeken.
En er is ruimte genoeg qua kcal hoor.
  maandag 5 maart 2007 @ 10:13:53 #105
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_46932993
Ik sta al bijna 2 weken stil..... *zucht*. Heb dit weekend toch wel flink in een dip gezeten...vooral omdat ik zie hoeveel me vriend eet (veel fastfood en tussendoor lekkernijen en dat hij er haast niet aankomt en ik het gewoon niet kan nemen...) Hij heeft nu in ieder geval wel afgeleerd om mij steeds stukjes of hapjes aan te bieden

Op zich is het wel netjes want ik blijf gewoon op 7 kilo eraf terwijl ik soms in het weekend qua avondeten zondig etc...

Maargoed beginnend aan week 8 gaan we er weer voor met volle moed!
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
  maandag 5 maart 2007 @ 10:18:35 #106
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_46933090
Mijn vriendin staat nu ook stil...eerste week was er 4 kilo vanaf..toch een kwestie van volhouden denk ik.
pi_46933578
-6.0 kilo na precies 4 weken
pi_46935144
Wat balen dat veel mensen stil staan. Ik zou denk heel snel de moed opgeven, maar toch blijven proberen denk ik..
Ik was zaterdagavond uit eten geweest naar de griek, had een bord met Gyros en Souflaki, wat bij elkaar niet eens zoveel was. Kreeg het ook zonder moeite op en normaal krijg ik het makkelijk op dus dat zegt maar weer hoe weinig het was Daarna zat ik vol, niet overvol maar gewoon vol. Zondag ochtend wegen: 98,1 (dus ik was weer 0,4 kg aangekomen terwijl ik in een week 0,5 kwijt was ).Vanochtend wegen (nadat ik eindelijk weer eens naar de wc kon): 97,7, zoals ik zaterdag ochtend woog. Ben dus wel blij dat het geen schade heeft gedaan. Maar blijkbaar is er zo'n verschil als je niet naar de wc kan.
Vandaag een fruit dagje.. oh jeej
pi_46937511
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:58 schreef Marjan1985 het volgende:
Hoe zit het trouwens bij jullie met begingewicht, streefgewicht en tot nu toe aan kilo's kwijt?

(eventueel lijstje maken als mensen dat leuk lijkt )

Ik begin met mezelf.

21 jaar, 187 lang, vrouw

begingewicht: 103 kilo
streefgewicht: 90 kilo of minder
Tot nu toe aan kilo's kwijt: 6,5 kilo
Bezig met week: 7
32 jaar, 194 lang, man...

Begingewicht 98 kilo
Streefgewicht 80 kilo
tot nu toe kwijt : 20 kilo
Beide boeken volledig gevolgd...

Tja ik ben aan mn streef gewicht (al 2 maanden)
Zondig nu zo af en toe in het weekend en door de week eens (2 keer per week dus) en met de andere dagen volg ik zo vanalles wat .
Blijf nu op mijn gewicht zitten (wat ik ook van plan ben )
Weeg me 1 keer per week om te kijken hoe het er ongeveer voor staat, stond gisterenavond 79,2.
Voel me ook erg goed, ga vanavond weer lekker sporten....
....
  maandag 5 maart 2007 @ 13:12:43 #110
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_46937912
Ik ben vandaag begonnen aan week 8 en ben 6,3 kilo kwijt. En al onder mijn streefgewicht. Ik maak de 9 weken gewoon af en dan ben ik nog geen skelet dus kan nog wel.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 5 maart 2007 @ 13:15:24 #111
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_46937995
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan week 8 en ben 6,3 kilo kwijt. En al onder mijn streefgewicht. Ik maak de 9 weken gewoon af en dan ben ik nog geen skelet dus kan nog wel.
Daarna ben ik van plan 3 x in de week een sonjadag te houden en verder gewoon weer normaal te eten kwa hoeveelheden. Al die weken sonja hebben me een mooi beeld gegeven wat wel kan, wat niet kan en wat af en toe kan.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 5 maart 2007 @ 14:11:04 #112
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_46939832
Ik ben weer begonnen, na vervelende periode. Gelukkig zit er van de 3,5 kilo die ik kwijt was er maar 1 tje aan, die valt ook nog wel weg te werken
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  maandag 5 maart 2007 @ 17:08:41 #113
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_46946611
ik sta stil
pi_46947256
Wat ik me dus afvraag.
Ik ben bijna afgestudeerd dietist (een mannelijke )
In het verleden ben ik zelf 30kg afgevallen (in 4 maanden tijd) door beter op mijn voedng te letten en te gaan bewegen, dus ik weet waar ik over praat.
Tijdens mijn stage kreeg ik welleens mensen over de vloer die dan aan me vroegen wat ik van Sonja Bakker vond. Nu heb ik dat boek eens doorgebladerd, en ik begrijp wel waarom het werkt. Waar een dietist probeerd iemand voor te lichten, schrijft SB je duidelijk voor: dit mag je eten en zoveel. Ik vind dat persoonlijk niet prettig en deze methode keur ik af.
Ik vraag me dus af, wanneer je stopt met het programma, vliegen de kilo's er dan weer aan of blijven mensen op hetzelfde gewicht steken.? Om succesvol af te vallen moet er verandering in je eetpatroon komen. Lukt dat?
When I win, I win. When i loose? I still win..
  maandag 5 maart 2007 @ 17:39:30 #115
131066 scrub_nurse
pi_46947793
als het goed is neem je deze levensstijl over en ga je niet weer over in het vreten van friet en pizza iedere dag. want ja dan ben je natuurlijk zo je overtollige kilotjes weer bij. Ik vind het juist wel prettig dat me voorgeschreven wordt wat te eten en hoeveel, en ik ben zelf verantwoordelijk dus als ik vandaag herd werk neem ik heus wel eens wat extra om niet om te kiepen, je moet toch naar je lichaam luisteren, hoewel er zeker meer dagen zijn dat ik minder eet, omdat het simpelweg vaak te veel is.
pi_46955363
Als je je oude eetgewoontes weer oppakt kom je waarschijnlijk weer aan ja. Maar door dit boek (of deze boeken) van Sonja Bakker leer je een beetje evenwichtig te eten en de bedoeling is dat je daarmee doorgaat als de weken afgelopen zijn.
Ik persoonlijk vind het ook wel erg handig om voorgeschreven te hebben wat ik wel en niet mag eten, en hoeveel. Het geeft een soort gevoel van controle ofzo, kan het niet echt uitleggen maar het werkt voor mij heel erg goed.

Vandaag een fruitdagje. Net kreeg ik een beetje hoofdpijn maar vind het nog best meevallen met hoe moeilijk het is. Heb het in het verleden wel eens geprobeerd maar toen had ik er echt moeite mee, nu niet meer!
  maandag 5 maart 2007 @ 21:01:04 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46955515
Ik merk iig van mezelf al dat ik een uitgebreider 'repertoire' heb. Was zaterdag boodschappen doen zonder lijstjes oid en dan gaan er automatisch normale gezonde dingen in mijn kar ipv te denken 'we halen wel wat vanavond'.
In die zin heb ik dus heel veel gewonnen.

Mijn variatie was echt bedroevend.
pi_46965405
Ik ben er even mee gestopt. Want het frustreerde me zo dat ik niet afviel.
Ik zie wel wanneer ik weer begin. Momenteel even geen motivatie.

Nu eet ik weer even "normaal". Ben gelijk van mijn opgeblazen gevoel af en ik kan weer normaal naar de wc.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:25:53 #119
105850 Fuente
mamamuts
pi_46966202
Hier is gisteren helemaal goedgegaan!
Ben er superblij mee. Ik merk dat ik moeite heb met het bedwingen van ' eetbuien', iets waar ik eigenlijk altijd veel last van heb (gehad). We zien wel gewoon hoe het nu gaat, gisteren in ieder geval geen honger gehad!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_46967216
Wow Halve kilo kwijt na 1 fruitdagje. Is dat mogelijk?? *is blij*
Nu weer beginnen met kwark, maar dat komt me toch wel me strot uit onderhand hoor

Jammer dat je even stopt CarDani, maar ik snap dat de motivatie weggaat als je stil blijft staan. Nou hopelijk zien we je snel weer terug met frisse moed!
pi_46969002
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:16 schreef Purky het volgende:
Ja, dat is mogelijk.
Maar het lijkt me dat je die er ook weer heel snel bij kan hebben.
pi_46970973
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:16 schreef Purky het volgende:
Nu weer beginnen met kwark, maar dat komt me toch wel me strot uit onderhand hoor

Jammer dat je even stopt CarDani, maar ik snap dat de motivatie weggaat als je stil blijft staan. Nou hopelijk zien we je snel weer terug met frisse moed!
Een halvo kilo "afvallen" is mogelijk inderdaad. Maar je moet begrijpen hoe dat in zijn werk gaat. De meeste mensen willen afvallen door vetmassa te verliezen. Na een dagje vasten is het onmogelijk 500 gram vetmassa kwijt te raken (tenzij je een marathon kunt rennen).
Meestal is het verschil in lichaamsgewicht te te schrijven aan ontlasting / hydratietoestand. Wanneer ik na 10km rennen op de weegschaal ga staan dan ben ik ook zo'n 1 tot 1.5 kg lichter door vochtverlies, dat is uren later weer aangevuld.

Daarom is het goed je iedere dag rond hetzelfde tijdstop te wegen (BV in de ochtend nadat je naar het toilet bent geweest)
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:25:35 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46976902
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 08:25 schreef CarDani het volgende:

Nu eet ik weer even "normaal". Ben gelijk van mijn opgeblazen gevoel af en ik kan weer normaal naar de wc.
wat is 'normaal eten?'. Als je maar oppast dat je de kilo's die je er tot nu toe af hebt gekregen er niet meer bij krijgt . Ik zou niet meer weten hoe ik 'normaal' zou moeten eten.
Als ik op mijn streefgewicht zit, doe ik alles precies zoals nu, alleen een extra boterham 's morgens en 's middags en eens wat vaker een patatje of een gebakje als dat zo uit komt.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:37:58 #124
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_46977369
Dat heb ik nu dus ook.
Ik moet zelfs even de wekker van mijn gsm zetten anders vergeet ik de tussendoortjes (vooral 's morgens) enige wat ik wel mis is het bicuitje bij m'n bakkie thee 's middags.
Ik weet wel dat dat op zich best zou mogen maar ik wil me eerst een beetje streng aan het SB-lijstje houden. Maar dat is weer een ander verhaal.

Gisteravond Nasi gehad en de hoeveelheid viel me reuze mee. Ben benieuwd naar de aardappels vanavond.
Maxi, Midi & Mini
pi_46977813
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:32 schreef paradoXical het volgende:

[..]

Daarom is het goed je iedere dag rond hetzelfde tijdstop te wegen (BV in de ochtend nadat je naar het toilet bent geweest)
Mij is altijd gezegd 1 keer per week op de weegschaal. Omdat je gewicht nogal kan fluctueren.
pi_46980448
Mij lijkt het ook verstandig om je maximaal maar 1 keer per week te wegen. Anders wordt je er een beetje neurotisch van denk ik.
Dat is eens wat anders...
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:14:51 #127
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_47007224
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 08:25 schreef CarDani het volgende:

Jammer dat de motivatie weg is.....mij frustreerde het ook dat ik stil bleef staan....zo erg dat ik toch wel beetje ruzie met me vriend had afgelopen weekend waar ik me nu heel schuldig over voel (was zo sago als het maar kon en heel snel boos etc).

Zaterdag hebben we 5 maanden en gaan we uit eten voor te vieren (en ook beetje omdat ik het zo goed uithoudt met het Sonja Bakkeren...) En neem gelijk maar een bloemetje voor hem mee voor de 5 maanden maar gelijk ook voor afgelopen weekend.....
pi_47009463
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wat is 'normaal eten?'. Als je maar oppast dat je de kilo's die je er tot nu toe af hebt gekregen er niet meer bij krijgt . Ik zou niet meer weten hoe ik 'normaal' zou moeten eten.
Als ik op mijn streefgewicht zit, doe ik alles precies zoals nu, alleen een extra boterham 's morgens en 's middags en eens wat vaker een patatje of een gebakje als dat zo uit komt.
Ja, gewoon zoals ik hiervóór deed. Maar nu let ik dan een beetje op de tussendoortjes, welke ik dan kies. Want dat tussendoortjes moeten is natuurlijk alleen maar goed.
Maar als het er ineens aankomt zonder dat je gekke dingen doet, zou dat iets zeggen over het dieet natuurlijk, want anders zou je er je hele leven aan vast zitten. Ik geloof niet dat dat de bedoeling is van het dieet.
Nee ik bedoel, gewoon mijn boterhammetje met kaas, appeltje tussendoor, savonds niet teveel opscheppen en niet snoepen. Gewoon minderen in de grote maaltijd zeg maar.
En ik het weekend lekker wat extra's en me er niet te druk om maken.
Maar misschien kom ik wel aan en dan probeer ik het misschien wel weer opnieuw.
pi_47009522
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:14 schreef Marjan1985 het volgende:

[..]

Jammer dat de motivatie weg is.....mij frustreerde het ook dat ik stil bleef staan....zo erg dat ik toch wel beetje ruzie met me vriend had afgelopen weekend waar ik me nu heel schuldig over voel (was zo sago als het maar kon en heel snel boos etc).

Zaterdag hebben we 5 maanden en gaan we uit eten voor te vieren (en ook beetje omdat ik het zo goed uithoudt met het Sonja Bakkeren...) En neem gelijk maar een bloemetje voor hem mee voor de 5 maanden maar gelijk ook voor afgelopen weekend.....
Haha ja erg he als je chago bent. Vreselijk. Maar soms heb je dat gewoon even nodig om eens lekker onredelijk te zijn. En te mopperen en zo.
Dat is herkenbaar voor veel vrouwen hoor

Vooral tegen dat je ongesteld moet worden heb ik echt hongerrrrrrrrrr en dan ben ik ook vaak niet te genieten.
pi_47012269
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:48 schreef Koningin het volgende:

[..]

Mij is altijd gezegd 1 keer per week op de weegschaal. Omdat je gewicht nogal kan fluctueren.
Ja dat klopt, maar sommige mensen vinden het fijn zich dagelijks te wegen. Dat moeten ze lekker zelf weten
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:26:19 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47013081
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:03 schreef paradoXical het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar sommige mensen vinden het fijn zich dagelijks te wegen. Dat moeten ze lekker zelf weten
het is heus niet zo dat je alleen als je niet dagelijks weegt aan het eind van de week 500 gram lichter bent, hoor .
Ik weeg me wel elke dag en ik heb ook wel eens de pest in als ik zwaarder ben dan ik had gewild. Verder zit ik al een maand vast, terwijl ik nog 10 kg moet voor ik de bovengrens van een gezond BMI heb bereikt (72 bij 1,72, ben nu rondom 82 kg).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:24:57 #132
92555 430n
Vlaflip!?
pi_47021950
Ik heb me toevallig vanochtend weer eens gewogen. Voor mijn Sonja-tijd woog ik 83kg. Na 9 weken woog ik 72kg. En vanochtend, ongeveer een half jaar later woog ik 73kg
pi_47022208
Netjes hoor.
Dat is eens wat anders...
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:34:49 #134
142927 Sanne_
zachtgekookt eitje
pi_47024119
niet te geloven dat ik ooit met deel 1 ben begonnen..
en dat ik het 2e boek heb gekocht ....
en er al ruim een half jaar geen moer meer aan heb gedaan..
en er uiteindelijk maar een kilo of 7 van ben afgevallen
wat nou ideaal gewicht.. zeker nog 5 eraf knufje
You take my hand,
I'll take your hand
Together we may get away
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:35:20 #135
142927 Sanne_
zachtgekookt eitje
pi_47024138
wat me overigens erg goed beviel hoor "geen moer aan je lijn doen"
maar ik ga de bakken chips maar weer inruilen voor de bakjes rauwkost
bikini's komen weer in zicht..
You take my hand,
I'll take your hand
Together we may get away
pi_47025320
Ja de stressvolle tijden komen er weer aan

Mij gaat het gelukkig niet erom of ik weer mooi zal zijn in bikini, ben zo anti-zwemmen geworden dat ik daar geen moeite voor doe Gaat meer om mijn algemene gezondheid en zelfbeeld.
  donderdag 8 maart 2007 @ 10:26:46 #137
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_47044936
Whahahha, een super dik mens... ja...als ik 1:55 was geweest dan had ik een schattig propje geweest

Maar met 1.87 valt het mee

Maargoed, Bergambacht, kan die ook niks aan doen
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:21:11 #138
142927 Sanne_
zachtgekookt eitje
pi_47091355
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 10:26 schreef Marjan1985 het volgende:
Whahahha, een super dik mens... ja...als ik 1:55 was geweest dan had ik een schattig propje geweest

Maar met 1.87 valt het mee

Maargoed, Bergambacht, kan die ook niks aan doen
ben jij 1.87 ? ben jij een meisje?
dan ben je lang zeg..
You take my hand,
I'll take your hand
Together we may get away
  zaterdag 10 maart 2007 @ 12:03:15 #139
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_47120121
ja ik weet het....daarom kan je bij mij ook wat moeilijker zien dat ik overgewicht heb....maar het zit er wel
  zaterdag 10 maart 2007 @ 12:15:08 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47120384
Mijn zus is ook ongeveer zo lang als marjan1985. Zij woog ooit ook iets van 100 kg, maar het viel bij haar niet zo heel erg op, juist omdat ze zo lang was. Nu is ze 80 kg en ze is nog steeds wel stevig (m.n. bovenbenen, taillie is vrij normaal), maar ze heeft nu wel een gezond BMI (21 of 22 als ik het me goed herinner).
Niet meer actief op Fok!
pi_47120983
Wat is dat toch met mij.. Ik merk niet dat ik ben afgevallen, daarom dénk ik ook niet dat ik ben afgevallen maar afgelopen week toch 1,4 kwijt Ben echt super blij want nu ben ik bijna 7 kilo afgevallen voor de vakantie, wat ik graag wou. Ik zit er nog 0,3 kg vanaf.
Het is wat stiller geworden in dit topic. Hoe gaat het met iedereen?!?
pi_47147247
Na veel succesverhalen van collega's heb ik ook het boek van Sonja gekocht met het 9 weken plan. Morgen beginnen. De porties die je mag eten zijn in mijn ogen erg klein, maar ik heb van collega's gehoord dat het best meevalt omdat je tussendoor ook iets mag hebben. Heb bij Weight watchers gezeten en ook daar wel succes mee gehad, maar het kost toch elke keer weer geld om een bijeenkomst mee te maken. Denk dat de methode van Sonja ook wel gezond is en ik vind het menu wel handig, dan weet je wat je moet eten de komende tijd. Nou we zullen zien hoe het gaat werken.
  zondag 11 maart 2007 @ 12:07:10 #143
131066 scrub_nurse
pi_47149450
damn het gaat weer slecht bij mij... ipv stilstaan ben ik mooi weer bijgekomen..ik kom maar niet beneden die 86,5 iedere keer als het daarop lijkt hup weer erbij ik word er kompleet gefrustreerd van
  zondag 11 maart 2007 @ 12:24:47 #144
105850 Fuente
mamamuts
pi_47149824
He wat jammer scrub_nurse
Kom je aan ondankds het SB-en of kun je je er momenteel niet aan houden?

Hier gaat het redelijk, het was geen superweek, maar ik ben er iig nog niet mee gestopt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_47149894
Ik ga morgen weer beginnen met het eerste boek. In het tweede boek mag je echt zoveel eten, als ik dat precies volg blijf ik gewoon stilstaan .
  zondag 11 maart 2007 @ 12:33:41 #146
131066 scrub_nurse
pi_47150070
ja ondanks t SBen....
  maandag 12 maart 2007 @ 10:09:35 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47181812
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:27 schreef Nouk het volgende:
Ik ga morgen weer beginnen met het eerste boek. In het tweede boek mag je echt zoveel eten, als ik dat precies volg blijf ik gewoon stilstaan .
Het eerste boek gaat wel harder idd ja.
Maar die heb ik nu uitgeleend.

Vorige week de boel een beetje laten gaan, ging niet echt lekker meer en dus maar gewoon zelf een beetje wat bij elkaar gezocht enzo en toch ben ik stiekem zomaar een kilo kwijt geraakt!

Zou het dan mss toch zijn vruchten afwerpen? Me toch een beter eetpatroon aanleren?

Deze week weer met frisse moed er tegenaan.
pi_47182298
Ik sta na 5 weken op -6.4 en ik ben vastbesloten om deze week me heel braaf aan het weekmenu te houden
  maandag 12 maart 2007 @ 19:19:19 #149
131066 scrub_nurse
pi_47201263
beter! mijn weegschaal was vandaag errug lief!! nu hopen dat dat weer de trend wordt nu -5,9kg
  woensdag 14 maart 2007 @ 19:59:59 #150
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_47276212
Ik zit er aan te denken om ook met Sonja te beginnen, vooral vanwege de goede resulaten die ik overal lees. Maar ik woon wel alleen en ben student dus geen geld om echt heel veel dure merkartikelen te kopen. En ik werk zo nu en dan `s avonds (begin dan s` middags). Is het wel te doen om in je eentje deze maaltijden te koken? (heb geen grote diepvries om alles in te vriezen) En hoe doen jullie dat als je `s avonds niet kan koken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')