32 jaar, 194 lang, man...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:58 schreef Marjan1985 het volgende:
Hoe zit het trouwens bij jullie met begingewicht, streefgewicht en tot nu toe aan kilo's kwijt?
(eventueel lijstje maken als mensen dat leuk lijkt)
Ik begin met mezelf.
21 jaar, 187 lang, vrouw
begingewicht: 103 kilo
streefgewicht: 90 kilo of minder
Tot nu toe aan kilo's kwijt: 6,5 kilo
Bezig met week: 7
Daarna ben ik van plan 3 x in de week een sonjadag te houden en verder gewoon weer normaal te eten kwa hoeveelheden. Al die weken sonja hebben me een mooi beeld gegeven wat wel kan, wat niet kan en wat af en toe kan.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan week 8 en ben 6,3 kilo kwijt.En al onder mijn streefgewicht. Ik maak de 9 weken gewoon af en dan ben ik nog geen skelet dus kan nog wel.
Ja, dat is mogelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:16 schreef Purky het volgende:
WowHalve kilo kwijt na 1 fruitdagje. Is dat mogelijk?? *is blij*
Een halvo kilo "afvallen" is mogelijk inderdaad. Maar je moet begrijpen hoe dat in zijn werk gaat. De meeste mensen willen afvallen door vetmassa te verliezen. Na een dagje vasten is het onmogelijk 500 gram vetmassa kwijt te raken (tenzij je een marathon kunt rennen).quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:16 schreef Purky het volgende:
WowHalve kilo kwijt na 1 fruitdagje. Is dat mogelijk?? *is blij*
Nu weer beginnen met kwark, maar dat komt me toch wel me strot uit onderhand hoor
Jammer dat je even stopt CarDani, maar ik snap dat de motivatie weggaat als je stil blijft staan. Nou hopelijk zien we je snel weer terug met frisse moed!
wat is 'normaal eten?'. Als je maar oppast dat je de kilo's die je er tot nu toe af hebt gekregen er niet meer bij krijgtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:25 schreef CarDani het volgende:
Ik ben er even mee gestopt. Want het frustreerde me zo dat ik niet afviel.![]()
Ik zie wel wanneer ik weer begin. Momenteel even geen motivatie.![]()
Nu eet ik weer even "normaal". Ben gelijk van mijn opgeblazen gevoel af en ik kan weer normaal naar de wc.
Mij is altijd gezegd 1 keer per week op de weegschaal. Omdat je gewicht nogal kan fluctueren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:32 schreef paradoXical het volgende:
[..]
Daarom is het goed je iedere dag rond hetzelfde tijdstop te wegen (BV in de ochtend nadat je naar het toilet bent geweest)
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:25 schreef CarDani het volgende:
Ik ben er even mee gestopt. Want het frustreerde me zo dat ik niet afviel.![]()
Ik zie wel wanneer ik weer begin. Momenteel even geen motivatie.![]()
Nu eet ik weer even "normaal". Ben gelijk van mijn opgeblazen gevoel af en ik kan weer normaal naar de wc.
Ja, gewoon zoals ik hiervóór deed. Maar nu let ik dan een beetje op de tussendoortjes, welke ik dan kies. Want dat tussendoortjes moeten is natuurlijk alleen maar goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat is 'normaal eten?'. Als je maar oppast dat je de kilo's die je er tot nu toe af hebt gekregen er niet meer bij krijgt. Ik zou niet meer weten hoe ik 'normaal' zou moeten eten.
Als ik op mijn streefgewicht zit, doe ik alles precies zoals nu, alleen een extra boterham 's morgens en 's middags en eens wat vaker een patatje of een gebakje als dat zo uit komt.
Haha ja erg he als je chago bent. Vreselijk. Maar soms heb je dat gewoon even nodig om eens lekker onredelijk te zijn. En te mopperen en zo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:14 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Jammer dat de motivatie weg is.....mij frustreerde het ook dat ik stil bleef staan....zo erg dat ik toch wel beetje ruzie met me vriend had afgelopen weekend waar ik me nu heel schuldig over voel (was zo sago als het maar kon en heel snel boos etc).
![]()
Zaterdag hebben we 5 maanden en gaan we uit eten voor te vieren (en ook beetje omdat ik het zo goed uithoudt met het Sonja Bakkeren...) En neem gelijk maar een bloemetje voor hem mee voor de 5 maanden maar gelijk ook voor afgelopen weekend.....![]()
Ja dat klopt, maar sommige mensen vinden het fijn zich dagelijks te wegen. Dat moeten ze lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Mij is altijd gezegd 1 keer per week op de weegschaal. Omdat je gewicht nogal kan fluctueren.
het is heus niet zo dat je alleen als je niet dagelijks weegt aan het eind van de week 500 gram lichter bent, hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:03 schreef paradoXical het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar sommige mensen vinden het fijn zich dagelijks te wegen. Dat moeten ze lekker zelf weten
ben jij 1.87 ? ben jij een meisje?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:26 schreef Marjan1985 het volgende:
Whahahha, een super dik mens... ja...als ik 1:55 was geweest dan had ik een schattig propje geweest
Maar met 1.87 valt het mee
Maargoed, Bergambacht, kan die ook niks aan doen
Het eerste boek gaat wel harder idd ja.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:27 schreef Nouk het volgende:
Ik ga morgen weer beginnen met het eerste boek. In het tweede boek mag je echt zoveel eten, als ik dat precies volg blijf ik gewoon stilstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |