abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46723702
Jammer dat zijn carrière zo moet eindigen, in feite op basis van geruchten de nek om gedraaid.
pi_46724686
De wielersport maakt zichzelf kapot.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:33:45 #53
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_46724743
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:02 schreef teamlead het volgende:
triest hoe een carriere verneukt kan worden door onbewezen geruchten
Ach, hij heeft ten eerste zn eigen carriere verneukt. En al die geruchten had ie gewoon de kop in kunnen drukken door simpel wat DNA af te staan.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:39:30 #54
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_46724882
De toppers zeiken altijd zo dat die hogen heren van sport- en of dopingcommites niet van de sport houden, maar het zijn de renners zelf die er niet van houden. Ze maken het zelf kapot met het gebruiken van doping op structurele basis. Want dat is wel iets wat duidelijk is.

Als iemand als Ullrich, Bettini, 2 grootheden uit de sport waar elke liefhebber naar opkijkt, nou gewoon gedecideerd zegt dat ze DNA afstaan dan helpen ze de sport pas. Dan weten de fans tenminste dat er toppers rond rijden die niks gebruiken en blijven de sponsors ook wel komen...

Nu zegt een Bettini dat hij zal stoppen als ie word gedwongen om DNA af te staan... Ik snap zn beweegredenen wel, maar als dat zwaarder weegt dan de wielersport er bovenop te helpen...
pi_46729364
Laten we ook niet al teveel medelijden hebben met Ullrich. Die man heeft tien jaar lang, elk jaar meerdere miljoenen verdient. Tel daar nog zijn sponsor contracten bij op, dan loopt zijn vermogen op tot enkele tientallen miljoen.

En ik kan me ook niet van de indruk ontrekken dat het tijdstip van deze persconferentie wel erg toevallig is. Het duitse gerecht zal binnenkort in staat zijn het bloed uit de zaak Fuentes te vergelijken met het DNA van Ullrich, dat afgenomen is bij een huiszoeking vorig jaar. Misschien neemt hij afscheid nu zijn reputatie nog niet volledig verwoest is?

Wat natuurlijk wel erg triest is, is om te zien met hoeveel enthousiasme Ullrich nu wordt vervolgt, terwijl er tegen andere klanten van Fuentes, zoals Jaksche, Mancebo of Basso, niks wordt gedaan. Het doet wat denken aan de heksenjacht tegen Pantani.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:11:46 #56
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_46729458
quote:
Op maandag 26 februari 2007 23:39 schreef ScienceFriction het volgende:
De wielerwereld stukken minder interessant... geen Armstrong, geen Ulrich, Pantani die al dood is...
Er is zoveeeeel meer (en beters) dan de Tour
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:35:00 #57
75556 erkel
back from Dagestan
pi_46730300
Zal er niet om rouwen. Vond het geen sympathieke renner, hij was gesloten en het enige wat hij kon was hard fietsen op 1 tempo.

Zijn prijzen heeft ie verdiend, maar hij hoort niet in het rijtje van de grote renners.
Weisst
pi_46730319
Zat eraan te komen en idd als hij in de winters iets meer deed etc, jammer, maar zijn keus
pi_46730988
Jan is de enige goede duitser.
Veel respect voor deze man
pi_46732651
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:55 schreef aceHigh het volgende:
Jan is de enige goede duitser.
Veel respect voor deze man
Jens Voigt, Gerald ciolek, Linus Gerdemann, Stefan Schumacher, Erik Zabel. oa.

Genoeg goede duitsers over
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_46732659
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:39 schreef Zwansen het volgende:
De toppers zeiken altijd zo dat die hogen heren van sport- en of dopingcommites niet van de sport houden, maar het zijn de renners zelf die er niet van houden. Ze maken het zelf kapot met het gebruiken van doping op structurele basis. Want dat is wel iets wat duidelijk is.

Als iemand als Ullrich, Bettini, 2 grootheden uit de sport waar elke liefhebber naar opkijkt, nou gewoon gedecideerd zegt dat ze DNA afstaan dan helpen ze de sport pas. Dan weten de fans tenminste dat er toppers rond rijden die niks gebruiken en blijven de sponsors ook wel komen...

Nu zegt een Bettini dat hij zal stoppen als ie word gedwongen om DNA af te staan... Ik snap zn beweegredenen wel, maar als dat zwaarder weegt dan de wielersport er bovenop te helpen...
Ullrich meldde gisteren dat hij uiteindelijk toch DNA heeft afgestaan, ondanks de bezwaren die hij ertegen heeft. Ik snap het ook wel, want Ullrich wilde op zijn beurt de belastende zaken wel zien dan, maar daar kreeg hij op zijn beurt niet thuis over. Voor de duidelijkheid: ik pleit niemand vrij, maar om alles nou op het bordje van Ullrich te schuiven lijkt me overdreven, en als ik me dus niet vergis heeft hij voor de zaak die tegen hem loopt in Bonn wel materiaal afgestaan, terwijl Basso/Mancebo en alle andere 'verdachten' nu weer vrolijk fietsen.
pi_46732727
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:44 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Jens Voigt, Gerald ciolek, Linus Gerdemann, Stefan Schumacher, Erik Zabel. oa.

Genoeg goede duitsers over
Ik denk dat hij goede op een andere manier bedoelde

Maar goed, Ullrich heeft het wielrennen in Duitsland wel in z'n eentje populair gemaakt, hoe ontzettend goed Zabel en Voigt bijvoorbeeld ook reden en rijden...
pi_46740983
Als je mag kiezen tussen stoppen en doorgaan als begeleider óf juridische vervolging, dan is de keuze snel gemaakt.
pi_46741014
Jan

Held

Jammer dat we maar 3 weken in het jaar van je konden genieten.

Jan
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_46741099
Heb gister ook dat interview gezien op de ARD, maar 1 ding verstond ik niet. Op een gegeven moment confronteerde de interviewer hem met een uitspraak van Mancebo, over doping in het peloton. Ik had't idee dat het nogal een heftige uitspraak was, weet iemand op welke uitspraak gedoelt wordt?
pi_46776004
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef mitt het volgende:
Jan

Held

Jammer dat we maar 3 weken in het jaar van je konden genieten.

Jan
eens!
*verwijderd door Admin*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')