Ach, hij heeft ten eerste zn eigen carriere verneukt. En al die geruchten had ie gewoon de kop in kunnen drukken door simpel wat DNA af te staan.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:02 schreef teamlead het volgende:
triest hoe een carriere verneukt kan worden door onbewezen geruchten
Er is zoveeeeel meer (en beters) dan de Tourquote:Op maandag 26 februari 2007 23:39 schreef ScienceFriction het volgende:
De wielerwereld stukken minder interessant... geen Armstrong, geen Ulrich, Pantani die al dood is...
Jens Voigt, Gerald ciolek, Linus Gerdemann, Stefan Schumacher, Erik Zabel. oa.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:55 schreef aceHigh het volgende:
Jan is de enige goede duitser.
Veel respect voor deze man
Ullrich meldde gisteren dat hij uiteindelijk toch DNA heeft afgestaan, ondanks de bezwaren die hij ertegen heeft. Ik snap het ook wel, want Ullrich wilde op zijn beurt de belastende zaken wel zien dan, maar daar kreeg hij op zijn beurt niet thuis over. Voor de duidelijkheid: ik pleit niemand vrij, maar om alles nou op het bordje van Ullrich te schuiven lijkt me overdreven, en als ik me dus niet vergis heeft hij voor de zaak die tegen hem loopt in Bonn wel materiaal afgestaan, terwijl Basso/Mancebo en alle andere 'verdachten' nu weer vrolijk fietsen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:39 schreef Zwansen het volgende:
De toppers zeiken altijd zo dat die hogen heren van sport- en of dopingcommites niet van de sport houden, maar het zijn de renners zelf die er niet van houden. Ze maken het zelf kapot met het gebruiken van doping op structurele basis. Want dat is wel iets wat duidelijk is.
Als iemand als Ullrich, Bettini, 2 grootheden uit de sport waar elke liefhebber naar opkijkt, nou gewoon gedecideerd zegt dat ze DNA afstaan dan helpen ze de sport pas. Dan weten de fans tenminste dat er toppers rond rijden die niks gebruiken en blijven de sponsors ook wel komen...
Nu zegt een Bettini dat hij zal stoppen als ie word gedwongen om DNA af te staan... Ik snap zn beweegredenen wel, maar als dat zwaarder weegt dan de wielersport er bovenop te helpen...
Ik denk dat hij goede op een andere manier bedoeldequote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:44 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Jens Voigt, Gerald ciolek, Linus Gerdemann, Stefan Schumacher, Erik Zabel. oa.
Genoeg goede duitsers over![]()
eens!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef mitt het volgende:
Jan
Held
Jammer dat we maar 3 weken in het jaar van je konden genieten.
Jan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |