Nou, veel beroerder kan dat niet worden!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:47 schreef teamlead het volgende:
er roepen nu wel een heleboel mensen "hoera".... maar als Amanda eruit gezet wordt, komt er wel een vervanging.... niet te vroeg juichen dus
mwah.. misschien heeft .NL nog wel een evil twin ofzoquote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, veel beroerder kan dat niet worden!![]()
Uit die zin maak ik slechts op dat het drinken van een glaasje wijn onder fysiek geweld valt.quote:DGK_REDACTIE - vrijdag 2 februari 2007 @ 13:07
Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
onder het motto "ze gooide niet met wijn"quote:Op maandag 26 februari 2007 12:07 schreef APK het volgende:
[..]
Uit die zin maak ik slechts op dat het drinken van een glaasje wijn onder fysiek geweld valt.
Wat mij betreft mag ze dus gewoon blijven.
Niet de taalpurist uit gaan hangen, the snol has to go.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:07 schreef APK het volgende:
[..]
Uit die zin maak ik slechts op dat het drinken van een glaasje wijn onder fysiek geweld valt.
Wat mij betreft mag ze dus gewoon blijven.
Kun je geen Youtube gebruiken AJB volgende keer?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:12 schreef Black_king het volgende:
Als de Redactie bij haar beslissing blijft dat drank gooien naar iemand, fysiek geweld is; moet imho Amanda het huis per direct verlaten.
Vanmorgen tijdens het ontbijt, heeft ze namelijk een kop koffie over Huub heengegooid.
[afbeelding]
filmpje: http://rs50.rapidshare.com/files/18347107/delletje3.met.thee.asf
Dit zei de redactie er in het verleden al over : [COS #280] Gekke Dagen Met dank aan Manu82)
Hete Koffie naar iemand gooien is niet acceptabel voor mij.
Amanda exit !!
Ik zal haar nog geen seconde missen. Totaal niets toe te voegen aan het hele programma. Tenzij als h**r voor Brian, maar dat zijn beelden die ik niet meer hoef te zien.![]()
Leuk! Laat maar komen!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef teamlead het volgende:
mwah.. misschien heeft .NL nog wel een evil twin ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |