abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46688583
Als de Redactie bij haar beslissing blijft dat drank gooien naar iemand, fysiek geweld is; moet imho Amanda het huis per direct verlaten.

Vanmorgen tijdens het ontbijt, heeft ze namelijk een kop koffie over Huub heengegooid.

filmpje: http://rs50.rapidshare.com/files/18347107/delletje3.met.thee.asf

en Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Yych9IbDDN0 (Met dank aan the_undertaker)

Dit zei de redactie er in het verleden al over : [COS #280] Gekke Dagen Met dank aan Manu82)

Hete Koffie naar iemand gooien is niet acceptabel voor mij.

Amanda exit !!

Ik zal haar nog geen seconde missen. Totaal niets toe te voegen aan het hele programma. Tenzij als h**r voor Brian, maar dat zijn beelden die ik niet meer hoef te zien.

[ Bericht 8% gewijzigd door Black_king op 26-02-2007 13:55:53 ]
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_46688698
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:12 schreef Black_king het volgende:
Als de Redactie bij haar beslissing blijft dat drank gooien naar iemand, fysiek geweld is; moet imho Amanda het huis per direct verlaten.

Zie hier de uitspraak: [COS #280] Gekke Dagen

Hete Koffie naar iemand gooien is niet acceptabel voor mij.

Amanda exit !!

Ik zal haar nog geen seconde missen. Totaal niets toe te voegen aan het hele programma. Tenzij als h**r voor Brian, maar dat zijn beelden die ik niet meer hoef te zien.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46688699
exit graag
  maandag 26 februari 2007 @ 11:18:24 #4
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46688728
Dan zet ik mijn mening hier ook maar even:

De thee van Amanda was misschien te lauw voor brandwonden, maar de trap van Neentje was ook te zacht voor een dubbele beenbreuk. Nena moest eruit ... Amanda ook! ... de grens ligt gewoon bij het elkaar te lijf gaan. Ook al doe je het niet met je blote handen ... je gaat elkaar gewoon niet te lijf. Over kasten leeghalen en spullen in bosjes maken ze maar ruzie tot het eind der dagen, maar te lijf ga je elkaar niet. Als daar lang en breed over gediscussieerd moet worden ga je een soort van regelboek krijgen met wat wel en wat niet, hoe heet of hoe koud, hoe hard of hoe zacht je elkaar te lijf van gaan. Gelul dus. Amanda is Huub te lijf gegaan met een bak thee en ik denk dat de redaktie (en Huub) gewoon dankbaar mag zijn dat het geen gloeiend hete thee was.
pi_46688743
Amanda blijft doorgaan over het feit dat Huub is begonnen. Ze moet toch denk ik even naar achteren om de beelden terug te kijken.

Gooien van drank over/naar medebewoner is gewoon exit ....
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 11:19:17 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46688758
Kun je de OP wat verduidelijken? Heeft ze zojuist hete koffie over iemand heengegooid?
Misschien is het ook wel leuk om de TT iets gerichter te maken, en het koffie gooien er in te noemen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46688776
Die reactie van DGK op die COS lijkt me alles zeggend, zwaai zwaai Amandel, hopelijk staan er buiten wat Treehuggers om je bontje een kleurtje te geven :p
pi_46688797
quote:
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fisiek geweld.
Is er al een zwaai Amanda uit topic?

daahaaag amanda! (pfff, kan er nu gewoon weer eens een LEUK meisje in? 1 met iets meer.... inhoud? Deze rammelde zo. Beetje lawaaiig.)
pi_46688811

Bron DGK site lijkt me duidelijk!
pi_46688833

Duidelijker kan toch niet?!
pi_46688847
Amanda heeft in boosheid thee met melk over Huub heen gegooid.
Duidelijke exit.

Verzwarende omstandigheden: doodsbedreigingen, gekrijs, gescheld en weggooien van Huubs spullen (3 keer)
pi_46688875
Exit
Huub gaat winnen.
pi_46688906
Dit is een duidelijke exit.
Vooral omdat de redactie hetzelf heeft gezegd.
pi_46688945
Oh, het schijnt dat Amanda het hele kopje heeft gegooid (volgens Sylvia)
  maandag 26 februari 2007 @ 11:26:08 #15
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_46688948
Als Amanda eruit moet voor het gooien van thee/koffie dan moet Braajeeeen er ook uit en mag Natasia ook gelijk haar spullen pakken, hun hebben wijn gegooid! Dat was dan niet warm maar toch!! Ook Fysiek geweld lijkt mij! Dingen gooien naar iemand doe je gewoon niet!!

Maar aan de andere kant als hun er uitgaan dan wordt het toch wel een beetje saai ben ik bang.... Laat dan alleen Braajen oprotten met Amanda samen! Hoeven wij dat geneuk ook niet meer te zien
pi_46689014
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:19 schreef Gert het volgende:
Kun je de OP wat verduidelijken? Heeft ze zojuist hete koffie over iemand heengegooid?
Misschien is het ook wel leuk om de TT iets gerichter te maken, en het koffie gooien er in te noemen?
Gedaan !
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_46689056
Wanneer wordt ze eruit gezet dan, want ze zit nu wel stoer te doen niet wetend dat ze eruit wordt gezet
pi_46689081
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:26 schreef Starlie het volgende:
Als Amanda eruit moet voor het gooien van thee/koffie dan moet Braajeeeen er ook uit en mag Natasia ook gelijk haar spullen pakken, hun hebben wijn gegooid! Dat was dan niet warm maar toch!! Ook Fysiek geweld lijkt mij! Dingen gooien naar iemand doe je gewoon niet!!

Maar aan de andere kant als hun er uitgaan dan wordt het toch wel een beetje saai ben ik bang.... Laat dan alleen Braajen oprotten met Amanda samen! Hoeven wij dat geneuk ook niet meer te zien
Toen Brian wijn gooide was er nog geen duidelijkheid of dat onder fysiek geweld valt. Dan kun je iemand daar ook niet op pakken. Later is duidelijk besloten het voortaan wel te bestraffen.
  maandag 26 februari 2007 @ 11:31:10 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46689084
Regels zijn regels. Hier is geen twijfel over mogelijk: Amanda exit

Zou ook beter zijn voor het programma, want Amanda haalt de boel echt ver naar beneden met haar IQ van een deurmat.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 26 februari 2007 @ 11:32:38 #20
167422 Burgundy
By the beard of Zeus!
pi_46689125
Volledig mee eens. Behalve dat ze de zaademmer van Brainless is voegt ze verder weinig toe, behalve irritatie. Dat wijf is zo dom gewoon, het is echt irritant om te zien. Als ze haar bek houd en naakt in bad of douche gaat is ze nog wel uit te houden, maar zodra ze probeert te praten schakel ik direct naar een andere stream. Het stemgeluid van die bimbo alleen al. Alsof ze al 50 jaar aan het roken is. Verschrikkelijk zeg. En dan heb ik t nog niet eens over wat ze zegt. Bovendien: wat voor de een geldt, moet ook voor de ander gelden. Ik erger me bv mateloos aan die voorkeurspositie van Nasty. Dus hete drank gooien=EXIT. Zeker als je t tegen Huub doet. Misschien moet iemand haar ff wijs maken dat ze slechts figurant is in de Huubshow. Zo ga je niet met een ster van zijn kaliber om. Zonder Huub gebeurt r helemaal niks daar. Dan moeten we de hele dag naar dat warrige monotone gelul van Brainless kijken, de stilte van Syl, het gekrijs van Nasty, of nog erger het geruk van Erik Nou dat doe ik nu al niet en dan helmaal niet. Zonder Huub kijk ik niet meer!
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 11:33:22 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46689137
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:21 schreef waxmask het volgende:
[afbeelding]

Bron DGK site lijkt me duidelijk!
Zo!!!!!

Dit moét een exit betekenen. KAN niet anders.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46689163
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo!!!!!

Dit moét een exit betekenen. KAN niet anders.
Begin de dag met een dansje begin de dag met een lach.
  maandag 26 februari 2007 @ 11:34:56 #23
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46689183
lijkt me wel een duidelijke exit ja... De redactie heeft na het wijngooien duidelijk gezegd dit niet meer te accepteren
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Moderator maandag 26 februari 2007 @ 11:37:02 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46689226
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef itsme het volgende:

[..]

Begin de dag met een dansje begin de dag met een lach.
Jaaaaaa!

Schijnt toch wel lastig te zijn om je in te houden, in dat huis.
Alwéér een "fysiek geweldplegert" die de villa mag verlaten.
pi_46689245
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
Okee dan. Hier kunnen ze dus niet meer onderuit.

Weg met dat ordinaire mens.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')