quote:Op maandag 26 februari 2007 11:12 schreef Black_king het volgende:
Als de Redactie bij haar beslissing blijft dat drank gooien naar iemand, fysiek geweld is; moet imho Amanda het huis per direct verlaten.
Zie hier de uitspraak: [COS #280] Gekke Dagen
Hete Koffie naar iemand gooien is niet acceptabel voor mij.
Amanda exit !!
Ik zal haar nog geen seconde missen. Totaal niets toe te voegen aan het hele programma. Tenzij als h**r voor Brian, maar dat zijn beelden die ik niet meer hoef te zien.![]()
Is er al een zwaai Amanda uit topic?quote:quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fisiek geweld.
Gedaan !quote:Op maandag 26 februari 2007 11:19 schreef Gert het volgende:
Kun je de OP wat verduidelijken? Heeft ze zojuist hete koffie over iemand heengegooid?
Misschien is het ook wel leuk om de TT iets gerichter te maken, en het koffie gooien er in te noemen?
Toen Brian wijn gooide was er nog geen duidelijkheid of dat onder fysiek geweld valt. Dan kun je iemand daar ook niet op pakken. Later is duidelijk besloten het voortaan wel te bestraffen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:26 schreef Starlie het volgende:
Als Amanda eruit moet voor het gooien van thee/koffiedan moet Braajeeeen er ook uit en mag Natasia ook gelijk haar spullen pakken, hun hebben wijn gegooid! Dat was dan niet warm maar toch!! Ook Fysiek geweld lijkt mij! Dingen gooien naar iemand doe je gewoon niet!!
Maar aan de andere kant als hun er uitgaan dan wordt het toch wel een beetje saai ben ik bang.... Laat dan alleen Braajen oprotten met Amanda samen! Hoeven wij dat geneuk ook niet meer te zien![]()
Zo!!!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:21 schreef waxmask het volgende:
[afbeelding]
Bron DGK site lijkt me duidelijk!
Begin de dag met een dansje begin de dag met een lach.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo!!!!!![]()
![]()
Dit moét een exit betekenen. KAN niet anders.
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje begin de dag met een lach.![]()
Okee dan. Hier kunnen ze dus niet meer onderuit.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |