quote:Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
Moe, ogen hangen op m'n knieeen ongeveer
weet hoe het voelt, sterktequote:Op maandag 26 februari 2007 10:59 schreef Stjeafke het volgende:
Ik voel me geweten- en respectloos behandelt, weet niet waaraan ik het verdient heb....het doet pijn, veel pijn![]()
heel herkenbaar......quote:Op maandag 26 februari 2007 10:59 schreef Stjeafke het volgende:
Ik voel me geweten- en respectloos behandelt, weet niet waaraan ik het verdient heb....het doet pijn, veel pijn![]()
love hurts......quote:Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef valek het volgende:
Ik voel me kut. Liefde en zo.
Been there....quote:Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef valek het volgende:
Ik voel me kut. Liefde en zo.
idd.....quote:Op maandag 26 februari 2007 11:20 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Been there....![]()
Maar het gaat waarschijnlijk helemaal goedkomen....
Op het moment kan ik me niet voorstellen dat ik ooit nog een leuke vrouw tegenkom.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:20 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Been there....![]()
Maar het gaat waarschijnlijk helemaal goedkomen....
give yourself time.....quote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef valek het volgende:
[..]
Op het moment kan ik me niet voorstellen dat ik ooit nog een leuke vrouw tegenkom.
Maar dat zal wel een keer overgaan. Het kutte is gewoon dat ik te gevoelig ben, daar baal ik van.
Ik weet het: op het moment zelf is het even k*t....quote:Op maandag 26 februari 2007 11:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd.....hoop doet leven....
..maar ja....
![]()
Hee stadsgenoot, thanks!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
weet hoe het voelt, sterkte![]()
keek net in je fobo rn zie dat je ook uit sittard komt![]()
wtf....hoe krijg je dat voor elkaar....!!!!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Lekker geslapen. Beetje last van wintertenen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |