Jezus kut hoer ze zouden van haar zo'n jas moeten maken dan kermt ze wel anders!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda heeft haar dooie beest weer ..... jammer
zit ik me ook over te verbazen, ze draait de zaak nu om.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef Kaleddis het volgende:
Wat loopt Amanda nou te lullen dat ze het niet leuk vindt als er iemand aan haar spullen zit![]()
Zij is zelf toch begonnen de spullen van Huub in te pakken en te verstoppen![]()
Mijn 'waarom' is omdat in voorgaande gevallen Natasia geen sanctie kreeg en Brian een waarschuwing. Ik denk dat ze daarom nu geen exit kunnen opleggen als sanctie.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Als ze iemand trapt komt er ook geen waarschuwing. Drank over iemand heen gooien mag ook niet, dus ook meteen exit neem ik aan.
ja maar dat vergeten ze nu al ongeveer 2 uurquote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef Kaleddis het volgende:
Wat loopt Amanda nou te lullen dat ze het niet leuk vindt als er iemand aan haar spullen zit![]()
Zij is zelf toch begonnen de spullen van Huub in te pakken en te verstoppen![]()
van mij mag het. Gisteren was haar dag ook goed verpestquote:Op maandag 26 februari 2007 10:43 schreef itsme het volgende:
[..]
viel mij ook al op.
WTF Krijgt Natasia nu weer een speciale dag?
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:54 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
zit ik me ook over te verbazen, ze draait de zaak nu om.
huub pakt volgens amanda andermans spullen af, daarom heeft ze zijn spullen in de bosjes gegooit.
en dan mag hij dus niet haar bontjasje afpakken.
zij begon toch?
huub heeft geen manieren volgens amanda.
ze vindt het eng dat hij in haar tas zit.
nogmaals: is ze dan echt vergeten dat zij begint met aan huub zijn spullen te zitten? en dat zijn actie met de bontjas een reactie is op haar gedrag.
Ja dit soort gedrag zie je dara steeds weer, zou dit gescript zijn mischien?
De regels zijn aangepast na deze incidenten.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn 'waarom' is omdat in voorgaande gevallen Natasia geen sanctie kreeg en Brian een waarschuwing. Ik denk dat ze daarom nu geen exit kunnen opleggen als sanctie.
Het schijnt dat het gooien van drank over een medebewoner na eerdere incidenten gelijk is gesteld aan fysiek geweld. In dat geval zou een exit gerechtvaardigd zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn 'waarom' is omdat in voorgaande gevallen Natasia geen sanctie kreeg en Brian een waarschuwing. Ik denk dat ze daarom nu geen exit kunnen opleggen als sanctie.
Maar ook Sylvia gebruikt dit argument niet, snap er niets van ...quote:Op maandag 26 februari 2007 10:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar dat vergeten ze nu al ongeveer 2 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |