waarschuwing?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook gezegd toen na het 2e wijnincident dat dat niet meer getollereerd zou worden. Dat was na de 'besloten' vergadering beneden. Ben benieuwd wat er mee gedaan wordt.
WICKET!!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:38 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Zo'n jongen, als je die ziet lopen in Amsterdam geef je hem gewoon een euro voor drugs ofzo"
Amada draait helemaal door. Ze voelt veel meer voor Huub dan ze wil toegeven
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:37 schreef itsme het volgende:
10:15 - Fysiek geweld?
Deze ochtend staat in het teken van de ruzie tussen Huub en Amanda, en ndit op Natasia’s vergjaardag.
Bron: talpa
Ja en dan blijft het door gaan . domme koequote:Op maandag 26 februari 2007 10:41 schreef pullup het volgende:
En nu heeft ze zijn kleren in de bosjes gemikt, stoer hoor![]()
Als ze dit goed vinden,kunnen ze Nena ook terug halen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:39 schreef avonne het volgende:
Na Natasia en Brian is duidelijk gezegd dat drinken over iemand heen gooien valt onder fysiek geweld.
Ik neem aan dat Amanda er misschien nog mee weg komt als ze haar excuses aanbiedt (en dat is ook beter voor Huub, want dan kan ze nog weggestemd worden) maar in principe is het exit.
Van mij wel. Je mg ook geen wijn meer gooien, dus dan mag lauwe thee ook niet. Simpel. Amanda zonder twijfel exit.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ze heeft gegooid. Maar als het lauwe of koude thee is, hoeft ze er van mij niet uit.
komt rechtstreeks van talpa site... ik neem aan dat die niet hebben zitten shoppenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja zeg die griet is echt gek.
Of is dot geshopt?
viel mij ook al op.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
ndit?
vergjaardag?
Zit Amanda soms op de redactie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |