Ik verwacht van wel. Van wat ik tot nu toe gezien heb wordt het een soort Tiberian Sun met de graphics van tegenwoordigquote:Op maandag 26 februari 2007 13:11 schreef Stark het volgende:
Na Red Alert 2 werd ik telkens weer teleurgesteld. ik hoop dat EA het niet weer verpest.
Ik ben op z'n zachtst gezegd nogal sceptisch als het EA betreft.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:17 schreef Fir3fly het volgende:
Ik verwacht van wel. Van wat ik tot nu toe gezien heb wordt het een soort Tiberian Sun met de graphics van tegenwoordig.
De demo is er ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:30 schreef Bot13 het volgende:
Vergeef me dat ik het topic niet van voor naar achter door heb gelezen, maar waarom staat er wel in de TT dat er een demo is en is er verder nergens op het www iets over te vinden?
Ze hadden wel iets meer aandacht aan die graphics mogen geven, want dit niet er niet bepaald spectaculair en strak uit. Of is dit slechts met alle grafische zooi op low? En is die demo er alleen in het Duits?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:40 schreef Prowl het volgende:
Ik heb em gekraakt en ben nu aan het spelen![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:32 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ze hadden wel iets meer aandacht aan die graphics mogen geven, want dit niet er niet bepaald spectaculair en strak uit. Of is dit slechts met alle grafische zooi op low? En is die demo er alleen in het Duits?
MrSleep slaapt zeker nogquote:Op maandag 26 februari 2007 13:32 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ze hadden wel iets meer aandacht aan die graphics mogen geven, want dit niet er niet bepaald spectaculair en strak uit. Of is dit slechts met alle grafische zooi op low? En is die demo er alleen in het Duits?
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:32 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ik hoop 't wel... serieus..quote:Op maandag 26 februari 2007 13:33 schreef FJD het volgende:
je maakt een grapje toch? zeg me dat je een grapje maakte
Linkje?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:59 schreef Stinger__ het volgende:
De demo komt pas na 19:00 (10am PST aldus het officiele forum).
Dus kinders, tijd zat om nog ff braaf jullie huiswerk af te maken en dan een nachtje doorhalen :p
Gelukkig je maakte een grapjequote:Op maandag 26 februari 2007 14:31 schreef MrSleep het volgende:
Demo is binnen
[afbeelding]
Toffe muziek, maar nergens de optie te vinden voor high graphics
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:49 schreef -skippybal- het volgende:
Demo bespreking
Ion-cannon zit er in!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |