Ga nu even voelen, wish me luck.quote:Op maandag 26 februari 2007 06:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wel gaar als je geluidskaart zo heet wordt. Heb je al eens aan de heatsink gevoeld? Is hij echt heet?
quote:Op maandag 26 februari 2007 06:12 schreef Viro het volgende:
Ga nu even voelen, wish me luck.
Straks zit ik hier rustig te posten of ik hou me vinger onder de kraan
K heb even rond gekeken op het forum van creative en daar hebben ze een hele discussie over de heatsink van de extreme music. Blijkt als je geluidskaart met heatsink hebt (extreme music alleen) dat ie dan uit een slechte productie komtquote:Op maandag 26 februari 2007 08:02 schreef Croga het volgende:
Heb je al eens op Google gezocht naar mensen met gelijksoortige problemen?
Heb je al eens gezocht wat een normale temperatuur voor die chip is? (Een videokaart is over het algemeen niet zo onder de indruk van dit soort temperaturen; een CPU des te meer)
Het feit dat de heatsink niet zo heet is als Speedfan aangeeft zegt niets. Het zou zomaar kunnen dat de heatsink geen goed contact maakt met het chipje waardoor de chip 122 graden wordt terwijl de heatsink op 40 graden blijft hangen....
Hmmm, ok dat is weer nieuw. Zal eens kijken wat speedfan morgern zegt als ik me geluidskaart even eruit haal. Als ie de zelfde temp bij aux aangeeft dan moet het me onboard geluids dingens zijn, maar die heb ik in me bios uitgezetquote:Op maandag 26 februari 2007 18:02 schreef -JMM- het volgende:
Waarschijnlijk is het niet eens je geluidskaart. Bij mijn systeem geeft speedfan exact dezelfde waarde aan bij AUX en ik heb er niet eens een geluidskaart inzitten. Wat het dan wel is weet ik ook niet, maar imo niet je geluidskaart.
Hmmm misschien omdat me mobo sensors heeft en ik er zelf ook een paar heb geplaatstquote:Op maandag 26 februari 2007 18:41 schreef oppertweaker het volgende:
Sinds wanneer zit er een tempsensor in de soundkaart ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |