Laat Syl toch gewoon haarzelf zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:12 schreef Lieve het volgende:
Als Sylvia eerlijk en fair is dan noemt ze alle criminele acties van brian er ook bij! En daar.;............ hoor ik haar nou juist..... helemaal niet over?!
Ordi in optima forma, zo te horenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:12 schreef avonne het volgende:
"dat zielige Sylvia wijf" blijft ze maar zeggen.
Ze verliest haar vrienden wel in een rap tempo
ja daar moet je ff een uurtje voor uittrekken hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 10:14 schreef pullup het volgende:
Lol Ik ben maar niet eens begonnen met de COS van de afgelopen nacht door te nemen want deze liep al zo snel dat het moeite kosten om bij te lezen![]()
Het is toch allemaal door brian begonnen?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:15 schreef Charmian het volgende:
wat zit dat wijf nou te zeuren, wie is er gisteren begonnen met spullen pakken?
Misschien vind je hier een tip, of plaats anders je probleem hierquote:Op maandag 26 februari 2007 10:12 schreef Tessa_77 het volgende:
Tja mijn PC gaat ook als een helicopter tekeer, gare ding....
Enniewee... moet helaas toch zo gaan werken
als dat inderdaad zo is zal hij dat toch niet toegeven... daar istie te schijnheilig voor waarschijnlijkquote:Op maandag 26 februari 2007 10:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch allemaal door brian begonnen?
Ja, ik maak me boos als mensen waar je van denkt dat het vrienden zijn, waar je op moet durven vertrouwen.... dat juist die mensen je belazeren. Dat voelt als verraad van het allerergste soort. Mensen die met iedereen vriendjes willen zijn zijn met niemand ook maar iets! Dat zijn geen open een eerlijke mensen waar je op kunt bouwen of ze kan vertrouwen.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Laat Syl toch gewoon haarzelf zijn.
Heeft ze de regels zelf gezien dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:14 schreef Maria44 het volgende:
Eric probeert Amanda te kalmeren, hij gaat zo wel even met Huub praten. Maar hij wil wel weten of zei het gezegd heeft dat hij het heeft gedaan. Nee zegt ze. Ok dankjewel, maar hij had zich niet gerealiseerd dat er post in zat.
Nu gaat Huub elke dat een glas van iets over zich krijgen want dat mag volgens de regels, aldus Amanda
Het was theequote:Op maandag 26 februari 2007 10:16 schreef havefun het volgende:
Heeft die snol hete koffie over Huub gegooid?
Mooi dan kan zij er ook uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |