Grote brillen + kleine meisjes =quote:Op maandag 26 februari 2007 12:36 schreef ChrisJX het volgende:
Ik had voor dit jaar een nieuwe skibril, zat heerlijkHet is alleen wel een beetje zoeken naar een wat kleiner (dames)model, ze zijn allemaal zo groot
Yup, de meest karakteristieke berg ter wereld. Volgend jaar plannen om hem te gaan beklimmenquote:Op maandag 26 februari 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
Matterhorn
Maar..?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:41 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Yup, de meest karakteristieke berg ter wereld. Volgend jaar plannen om hem te gaan beklimmen.....
Nem +1
Niks te maren..... gewoon volgend jaar omhoog beuken. Erg moeilijke klim zoals je wel aan de vorm van het kreng kan zien alleen.....quote:
Dat kloptquote:Op maandag 26 februari 2007 12:50 schreef ChrisJX het volgende:
Maar ze kunnen ook van Earth, Wind and Fire zijn, die haal ik altijd door elkaar
Lucky bastardquote:Op maandag 26 februari 2007 12:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zit in blokkade omdat Railroadman van Shocking Blue ineens in mijn brein is binnengedrongen en alles rondom E & F heeft verdrongen.
Whehehe dat is zo vervelendquote:Op maandag 26 februari 2007 12:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zit in blokkade omdat Railroadman van Shocking Blue ineens in mijn brein is binnengedrongen en alles rondom E & F heeft verdrongen.
Of anders "Fun"quote:Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben er al uit.
'Maybe tomorow, maybe tonight'. Daarbij staat ze ook in een lederen pak te swingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |